![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wanneer het huisvuil wordt opgehaald? Bouchez zal het hen niet in Nederlands komen uitleggen. Wees daar maar zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Duitsland GB of eender waar zal het niet anders zijn. Er zal daar niks verteld of vertaald worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alles in het Frans, Nederlands, Engels en Duits. https://www.liege.be/nl Nu gij weer.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden Sminate en Slootmans het ongehoord vinden dat de stad Luik informatie aan burgers vertrekt in andere talen dan het Frans? Zelfs in het Nederlands zeg. Wat een schande!
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De website van de stad Antwerpen. Met alles in het Nederlands,Frans, Engels en Duits https://www.antwerpen.be/fr Nu gij weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil nog niet zeggen dat de Waalse politici in Wallonië in het Nederlands campagne zullen voeren. Rutte als Open-VLD politica vindt het wel gepast om in Vlaanderen in het Frans campagne te voeren. Nu nog een Waals politicus vinden die in Wallonië in het Nederlands campagne voert,Dali. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar hebben we dat nog gehoord. ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus hoe zit het dan met de website van een randgemeente? En waarover heb je dan de hele tijd zitten verontwaardigd doen?
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer uzelf: De Belgicisten vinden natuurlijk dat Wallonië ,eentalig Frans moet blijven , De cognitieve dissonantie wordt pathologisch.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 10 januari 2024 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat dit niet normaal is ,daar je geen enkel Waals politicus zal vinden die in het Nederlands campagne zal voeren in Wallonië. Omdat de forum Belgicisten geen Waals politicus vonden die in het Nederlands campagne voert in Wallonië ,zij ze dan maar over de website van de stad Luik begonnen. Van over iets anders beginnen ,gesproken ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 januari 2024 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele Waals politicus zal in het Nederlands campagne voeren in Wallonië ,want Wallonië moet ééntalig Frans blijven. Maar Belgicist Rutte voert campagne in het Frans in Vlaanderen ,want volgens de Belgicisten moet Vlaanderen tweetalig (NL-FR) worden. Daar heb je Uw verband . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verhofstadt heeft ons zelfs via onze strategische kerncentrales verkocht aan Frankrijk ..... niets is hen vreemd. Zelfs binnen de partij waar Ellenbogen strijdt niet voldoende blijkt, rollen ze vechtend over de grond om toch te zetelen in de volgende staatsgreep regering van de verkiezing verliezende partijen te verzilveren......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met referendumkiezen en >> zelfbestuur << vanuit het kanton ..... dat zelf beslist wat ze samen gaan doen of niet
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 januari 2024 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen zuigt Antwerpen structureel het gemeentefonds leeg ten nadele van de rest van Vlaanderen, organiseren ze een subsidie-op-bestelling patroon ten koste van de Vlaamse regering maar nu gaan ze ook nog 'vreemde talen' spreken ? ![]() ![]() ![]() Dit moet onderzocht worden tot op het bot ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |