Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2024, 10:49   #201
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Weer dat argument van de glijdende schaal.
Het leven is kort. Het komt erop aan zich zo goed mogelijk in zijn vel te voelen tijdens dit leven. Wat gelukkig te zijn, voorzover dit mogelijk is voor een ‘mensch’. Iedereen op zijn eigen manier. Meer is dit allemaal niet.

Al die moraalridders die ons komen voorschrijven wat en hoe, zijn wijsneuzen en niet ernstig te nemen. Verre van zelfs.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 10:50   #202
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
"Ghost in the shell." Al gezien?

Mag ik mijn bewustzijn opladen in een computer programma?

Heel dat transhumanisme.
Deze GHOST is best leuk...
Oud 18 juni 2024, 11:03   #203
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dit is gewoon wetenschap, het is niet omdat je daar niet in wil geloven dat het plots pseudo wetenschap word.

Ik veronderstel dat je dan ook niet gelooft in homosexualiteit?

EN jij mag jezelf gerust achterlijk gedragen hoor genoeg moslims fundamentalisten die je volop gelijk geven , we hebben dat recht in belgie.
Dat heeft niks met geloven of niet te maken. Dat is gewoon een sexuele voorkeur.

En verder moet ik vaststellen dat als de argumenten op zijn dat je dan maar wat gaat schelden. Niet het niveau dat je op een politiek forum verwacht.

Kijk, je mag het oneens zijn met mijn zienswijze. Maar de veronderstelling van het grote gelijk en het feit dat iedereen die dat niet inziet gatachterlijk is, toont aan dat u niet de persoon bent om hier te discussiëren.

Ga wat comments posten op HLN. Dat is meer uw niveau.
Oud 18 juni 2024, 11:05   #204
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar mens toch. Waar gij u toch allemaal mee bezig houdt. Laat personen toch zijn hetgeen ze qua gevoelens wensen te zijn. Voor zover ze niemand schaden natuurlijk. Deze discussies zijn eigenlijk non-discussies.
Buiten zichzelf dan, bedoel je.
Oud 18 juni 2024, 11:11   #205
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het leven is kort. Het komt erop aan zich zo goed mogelijk in zijn vel te voelen tijdens dit leven. Wat gelukkig te zijn, voorzover dit mogelijk is voor een ‘mensch’. Iedereen op zijn eigen manier. Meer is dit allemaal niet.

Al die moraalridders die ons komen voorschrijven wat en hoe, zijn wijsneuzen en niet ernstig te nemen. Verre van zelfs.
Ja, echt hé, die moraalridders die ons willen verplichten iemand die zich vrouw voelt ook te aanzien als vrouw.
Oud 18 juni 2024, 11:16   #206
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ja, echt hé, die moraalridders die ons willen verplichten iemand die zich vrouw voelt ook te aanzien als vrouw.
Moraalridders heeft men aan beide kanten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 11:53   #207
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moraalridders heeft men aan beide kanten.
Op de wetenschappelijke manier, niet falsifieerbare, bekomen feiten, zoals het FEIT dat de zon het middelpunt is van ons zonnestelsel, en het FEIT dat er 2 sexen zijn waartussen je niet kan switchen, behoeven geen moraalridders.
Oud 18 juni 2024, 11:56   #208
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat het dan een heteroseksuele relatie zou maken. Je weet wel, een man en een vrouw die seks hebben.

Althans dat is wat men ons wil wijsmaken, niet waar?
Nogmaals omdat je het blijkbaar nog steeds niet snapt: sekse, gender en sexualiteit zijn 3 verschillende zaken die los staan van elkaar.

Dus ja, de sutter haar partner ging van een hetero relatie naar een homosexuele relatie na die haar transitie.En dat zijn gewoon feiten niks wijsmaken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 11:58   #209
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dat heeft niks met geloven of niet te maken. Dat is gewoon een sexuele voorkeur.

En verder moet ik vaststellen dat als de argumenten op zijn dat je dan maar wat gaat schelden. Niet het niveau dat je op een politiek forum verwacht.

Kijk, je mag het oneens zijn met mijn zienswijze. Maar de veronderstelling van het grote gelijk en het feit dat iedereen die dat niet inziet gatachterlijk is, toont aan dat u niet de persoon bent om hier te discussiëren.

Ga wat comments posten op HLN. Dat is meer uw niveau.
Sorry als je gewoon wetenschap en feiten ontkent omwille van je politieke overtuiging noem ik je gatachterlijk.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 18 juni 2024, 11:59   #210
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals omdat je het blijkbaar nog steeds niet snapt: sekse, gender en sexualiteit zijn 3 verschillende zaken die los staan van elkaar.

Dus ja, de sutter haar partner ging van een hetero relatie naar een homosexuele relatie na die haar transitie.En dat zijn gewoon feiten niks wijsmaken.
De Sutter is en blijft een omgebouwde vent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:23   #211
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De vrouw van De Sutter had dus plots een biseksuele relatie? Ze was van geaardheid verandert?
Oud 18 juni 2024, 12:25   #212
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De Sutter is en blijft een omgebouwde vent.
zie hierboven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De vrouw van De Sutter had dus plots een biseksuele relatie? Ze was van geaardheid verandert?
Een homosexuele beide vrouwen weet je wel? En geen idee of die daarvoor hetero of bisexueel was.

Oud 18 juni 2024, 12:32   #213
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry als je gewoon wetenschap en feiten ontkent omwille van je politieke overtuiging noem ik je gatachterlijk.
Het is inderdaad gatachterlijk te beweren dat een omgebouwd Peter De Sutter plotseling een vrouw is geworden. Biologisch is en blijft het een man. Eenvoudig DNA-onderzoek zal dat ook bevestigen. Ook al schilder je een hond als een panda, het is en blijft een hond. Lees maar:

https://www.vrt.be/nwsnwsnws/nl/post...0/pandahonden/
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:33   #214
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het is inderdaad gatachterlijk te beweren dat een omgebouwd Peter De Sutter plotseling een vrouw is geworden. Biologisch is en blijft het een man. Eenvoudig DNA-onderzoek zal dat ook bevestigen. Ook al schilder je een hond als een panda, het is en blijft een hond. Lees maar:

https://www.vrt.be/nwsnwsnws/nl/post...0/pandahonden/
Het ging hier dan ook over gender en daar is ze wel degelijk vrouw, beetje beter lezen? Weet dat dat moeilijk is maar probeer?

Oud 18 juni 2024, 12:35   #215
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging hier dan ook over gender en daar is ze wel degelijk vrouw, beetje beter lezen? Weet dat dat moeilijk is maar probeer?
Zoals ik al eerder schreef: er is weinig aan gelegen wat iemand in z'n bovenkamer steekt. Er zijn ook mensen die zich als Napoleon zien. Dat verandert evenwel niets aan de objectieve werkelijkheid: ze zijn niet Napoleon. Een man mag dan wel denken dat hij een vrouw is, of een alien, of een kleerkast... of wat-ik-weet-ik-nog-allemaal, maar dat verandert nooit de biologische werkelijkheid.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:36   #216
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het loutere "zich een vrouw voelen" is nu niet, en zal nooit, voldoende zijn om ook daadwerkelijk een vrouw te zijn.
Het is van erg laag allooi om als man zijnde te eisen dat andere personen, omdat men zich vrouw "voelt" dat deze U ook beschouwen als vrouw.
Ik kan moeilijk een grotere vorm van mysogenie bedenken dan het feit dat het "zich vrouw voelen" gelijk moet zijn aan "vrouw zijn."
Kijk, als een man hormoontherapie volgt en talloze operaties laat doen dan gaat het niet meer louter om "zich vrouw voelen". Zo een traject doet echt niemand voor zijn plezier. En als je die persoon dan moedwillig gaat aanspreken als man dan ben je gewoonweg van kwade wil. En pas op, je mag van kwade wil zijn, iedereen is immers vrij om zich te gedragen als een klootzak. Maar in het geval van Van Grieken heeft het stemmen gekost aan het VB.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:36   #217
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zie hierboven

Een homosexuele beide vrouwen weet je wel? En geen idee of die daarvoor hetero of bisexueel was.
Dus, een seksuele relatie tussen twee vrouwen is geen biseksuele relatie? Ook geen lesbische relatie?

Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 juni 2024 om 12:38.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:37   #218
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Zoals ik al eerder schreef: er is weinig aan gelegen wat iemand in z'n bovenkamer steekt. Er zijn ook mensen die zich als Napoleon zien. Dat verandert evenwel niets aan de objectieve werkelijkheid: ze zijn niet Napoleon. Een man mag dan wel denken dat hij een vrouw is, of een alien, of een kleerkast... of wat-ik-weet-ik-nog-allemaal, maar dat verandert nooit de biologische werkelijkheid.
Dat klopt, maar dat is niet het punt natuurlijk. Het punt is dat als iemand operaties ondergaat, dat die dat niet doet voor zijn/haar plezier en dan ben je simpelweg van slechte wel als je die gaat blijven aanspreken als man.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2024, 12:37   #219
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kijk, als een man hormoontherapie volgt en talloze operaties laat doen dan gaat het niet meer louter om "zich vrouw voelen". Zo een traject doet echt niemand voor zijn plezier. En als je die persoon dan moedwillig gaat aanspreken als man dan ben je gewoonweg van kwade wil. En pas op, je mag van kwade wil zijn, iedereen is immers vrij om zich te gedragen als een klootzak. Maar in het geval van Van Grieken heeft het stemmen gekost aan het VB.
Idd, de ware aard van VB komt bij zo'n zaken bovendrijven en dat schrikt mensen af.

Ik hoop dat in een volgende verkiezing ze meer dergelijke formats doen en met anderen dan van grieken zodat iedereen ziet wat voor ranzige partij dat nog steeds is.

Oud 18 juni 2024, 12:39   #220
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd, de ware aard van VB komt bij zo'n zaken bovendrijven en dat schrikt mensen af.

Ik hoop dat in een volgende verkiezing ze meer dergelijke formats doen en met anderen dan van grieken zodat iedereen ziet wat voor ranzige partij dat nog steeds is.
Nochtans, ze halen evenveel zetels als de N-VA, die schrikken dus, door hun ranzigheid, ook veel mensen af.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be