![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is een homosexuele relatie. Bisexueel is iemand die tegelijk tot zowel mannen als vrouwen aangetrokken is. raar dat je zelf zo een basis begrip niet kent eerlijk gezegd .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() Zeg ik langs geen kanten, lees gerust opnieuw wat ik zei.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/nwsnwsnws/nl/post...0/pandahonden/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Grieken moest overigens zelf toegeven dat hij een serieuze kemel sloeg in het Conclaaf. Kerel besefte achteraf wel dat ie er niet goed uitkwam met zijn hufterig persoonlijk gedrag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
Een man die zich gedraagt als een vrouw blijft een man. Genderisme heeft louter maatschappelijke afbraak als doel. Biologie moet ondergeschikt zijn aan de maakbare maatschappij. U weet wel; de grote mars door de instellingen. Neen, dank u. Geen communisme voor mij.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://elections2024.belgium.be/nl/...LR00000&type=N Het Vlaams Belang wist op Vlaams niveau 992.504 stemmen te halen, de tweede grootste partij van Vlaanderen. https://elections2024.belgium.be/nl/...VL&id=VLR00000 Er is dus wel flink wat sympathie voor de "franc-parler" van Tom VG. Hij verwoordt trouwens wat veel gewone Vlamingen denken en hoe zij al gedoe rond woke en transgenderideologie zelf ervaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was er dan wel hufterig in zijn uitspraak dat iedereen vrij is, maar dat de overheid niet in dergelijke zaken moet meegaan? Niets. Ik heb trouwens nergens Tom VG horen verklaren dat hij in het Conclaaf "een serieuze kemel" heeft geslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet moeilijk: zoals ik al aangaf, is iedereen vrij in zijn fantasie. Als u zich identificeert als kleerkast, doe gerust. Wie ben ik om u daarin tegen te houden. Wie zou ik zijn om een vrouw tegen te houden om zich man, alien, Catharina de Grote... te voelen. Alleen moet men mij niet vragen om dat spelletje mee te spelen. En al evenmin moet de overheid dat paadje bewandelen. Leven en laten leven, maar dan houdt het er ook bij op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maatschappelijke afbraak ? Halloooo... ![]() Je lijkt wel een lid van de Rode Garde van Mao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan quote je wat pseudo-wetenschappelijke artikels. Maar zeg me eens, als ik mij nu voel als een konijn. Ga je dan beweren dat de wetenschap zegt dat ik ook een konijn ben, want ik voel mij zo. Of ga je mij therapie aanraden?
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
De Sutter mag zich voor mijn part morgen de Eiffeltoren voelen. Het doet maar. De Eiffeltoren mag zich voor mijn part De Sutter voelen. Zij doet maar. (zie je, ik gebruik zelfs de juiste voornaamwoorden.) Ik wens de vrijheid om louter wetenschappelijk niet falsifieerbare feiten als maatstaf te gebruiken om te beoordelen of iemand een man of een vrouw is. De Sutter is een man die liever vrouw had geweest. Alle begrip voor die mentale stoornis. Ik had ook liever blauwe ogen en veel haar gehad. Maar ik zit niet te bleiten als iemand tegen mij zegt dat ik niet veel haar heb, of dat de implantatie goed gelukt is. Wauw. Geweldig. Ik hou mijn kleur ogen, en er groeit geen haar meer bij. punt. Deal with it.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 juni 2024 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Onrechtstreeks heeft het VB echter de Vlaamse politiek heel erg beïnvloed.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 juni 2024 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop alleszins dat het VB op die nagel blijft kloppen.
Ik volg daarin hetgeen De Wever zei. Dit is een maatschappelijke discussie die eerder buiten de politiek moet gevoerd worden. Het feit dat het VB dit steeds binnen de politieke discussie trekt (de overheid moet dit niet "faciliteren") verschilt in wezen niet van wat mijn oerconservatieve nonkel 50 jaar geleden zei over een acceptatie van homoseksualiteit ("nu gaan ze er nog reclame voor maken ook"). Dan is het toch niet leven en laten leven.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Selectieve doofheid valt wel vaker voor bij starre denkers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |