![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#53281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter dat het Westen de territoriale integriteit van Rusland in 1999 betwiste, tijdens een administratie waar veel van de huidige kopstukken van de Biden regering reeds bij betrokken waren, doet niet ter zake? ![]() Trouwens niet alleen in 1999 maar ook nu, bewijst het artikel in de "Warshaw Institute". Laatst gewijzigd door tomm : 25 juni 2024 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53282 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus neen, u spartelt als een vis op water. Bijna om medelijden te hebben met u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het evenwel zo zijn dat er hier op dit forum geen "russofoob" te vinden valt. Nogmaals: kritiek op Poetin en zijn agressiepolitiek tegen Oekraïne is geen russofobie, net zo min kritiek op Israël of Netanyahu een uiting van antisemitisme is. Of anders bent u toch wel de grootste antisemiet van dit forum, nietwaar? Naast mezelf trouwens, want u weet heel goed dat ik de Palestijnse zaak heel genegen ben en blijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De visuele kaart die u aanbrengt zijn IMF projecties, dat zijn cijfers die zwaar gemanipuleerd worden. Bretton Woods ging van start op de piek van de productie in Amerika. Het is normaal dat sedert WO-II de rest van de wereld een steeds groter aandeel in de productie voor zich is gaan nemen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 juni 2024 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat werkelijk het geval is, dan moeten die "Darwin Award winners" niet komen mekkeren als het lot toeslaat op een manier die ze niet hadden verwacht/voorzien, hé. ![]() Zo zou ook niemand - écht niemand - 'medelijden' dienen op te brengen voor een roekeloze 'free climber' (m/v/x) die van zijn/haar bergwand/flatgebouw naar beneden dondert of een bungee-jumper (m/v/x) die zijn/haar 'rekker' net iets te lang/slap maakte. Integendeel zelfs: "Good Riddance!" is de aangewezen reactie als ge 't mij vraagt (of niet, om het even). ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haalt u uw cijfermateriaal soms uit de vuilbakken van de Komsomol? ![]() Er hangen/kruipen/lopen/stuntelen/zwalpen ongeveer (op ééntje meer of minder komt het niet echt aan) 8 miljard exemplaren van Homo Sapiens Sapiens op de aardbol rond. Daarbij zijn er - gelukkig? helaas? - echter géén twee miljard Indiërs, noch twee miljard Chinezen. Nog lang niet. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het van mij afhing alleszins wél, ja. Het wordt immers hoog - zéér hoog - tijd dat ondermeer de oorspronkelijke bevolking van de Kaukasus en Siberië haar 'gestolen gebieden' HELEMAAL = INTEGRAAL terug krijgt, én dat bovendien de "Stadsrepubliek Novgorod" in ere wordt hersteld. Voor mijn part mogen 'monarchie & maffia-gezinde' mormels dan hun Vorstendom Moskva - maar ook niet méér dan dat - totaal naar de kloten helpen op de manier die ze zélf verkiezen. ![]() Jammer genoeg willen de broekschijters, labbekakken en onderkruipers in/uit/van 'de westerse élite' (nog altijd) niets van zo'n "speciale geopolitieke operatie" weten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 juni 2024 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijs dat RU alleen staat is gegeven door putin zelf
https://www.newsweek.com/putin-ukrai...7136?piano_t=1 Vladimir Putin has complained that no one will help Russia as it wages war against Ukraine. The Russian president said that his country can "only rely on ourselves" as he addressed military personnel gathered at the Grand Kremlin Palace's St George Hall.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 juni 2024 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Caroline Galactéros, van de Franse denktank Stratpol:
"Oekraïne bevindt zich in een catastrofale militaire situatie. Het heeft een tekortBRON = = = Als standpunten als deze, die redelijkheid prediken, door de MSM worden omschreven als extreem, dan weet je het wel.
![]() |
#53291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vind je in onderstaand boek: p. 8-13 en de bijhorende referenties. Mocht de tekst online beschikbaar zijn ik zou de stukjes hier kopiëren, inclusief de referenties waarnaar verwezen wordt.
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 juni 2024 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor het overige mag u eens in eigen woorden de argumenten aandragen dat de economische cijfers gemanipuleerd zouden zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeert u volgende keer iemand anders te bedriegen, Poetintrol van het zoveelste knoopsgat?! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 26 juni 2024 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeert u het misschien volgende keer net iets minder opvallend te doen, want nu ligt uw poging tot Russische propaganda er echt wel vingerdik op, hoor?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53295 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik nog weet, behoort de UK tot "het westen" en is Rusland Rusland. Anders gezegd, U eist altijd bronnen en bewijs, en al dat gegeven wordt (nu, om aan te tonen dat ZOWEL in het westen als in rusland de vrijheid van meningsuiting a thing of the past is), dan is het geen goed bewijs. Ik weerleg uw stelling met bewijs. punt.
![]() |
![]() |
#53296 | |
|
![]() Citaat:
Waar bemoeien het westen/Navo zich dan dagdagelijks mee? Wat een complete nonsens.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 juni 2024 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom begin ik over België? Tja, in welk land leven u en ik dan wel? In Oedmoertië soms? Dus, als het in "het" Westen toch zo erg is, als we in "het" Westen onder een of andere dictatuur leven, dan mogen we toch redelijkerwijze aannemen dat er mensen omwille van hun mening in de gevangenis zitten? Welnu, ik herhaal de vraag: wie zit er in België in de gevangenis omwille van een meningsdelict? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe geen moeite om het Moskovitisch propagandanarratief hier te slijten. Het is zelfs te belachelijk voor woorden. Het vormt de volledige omkering van de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53299 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen op dit forum weet allang dat je betaalde troll bent. Mooi dat je dat eindelijk toegeeft. Het is tevens de eerste keer dat je niet liegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53300 | |
|
![]() Citaat:
En als ik bewijs aanhaal dat dat onzin is, tracht je jezelf eruit te lullen. Lul maar verder dan.
![]() |