![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel mensen waren daar niet aan het filmen? Een hele puzzel. Laatst gewijzigd door Bach : 16 juli 2024 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#524 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien ben ik te achterdochtig, maar als ik beelden ingepast zie een in duidelijk geframede montage (die framing erken je wel, gelukkig), dan is mijn eerste reflex: is dit compleet? Heeft diegene die de montage gemaakt niet net die beelden gekozen die passen in een framing en beelden die niet passen in die framing negeert?... Mijn reflex is dan, beetje verder zoeken (...voor ik ten prooi val aan confirmation bias...) Ga ik te ver?
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 16 juli 2024 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor, wees gerust. Ik ben er alleen weer met die verkeerde veronderstellingen die worden gemaakt over wat de ander denkt. Simplificaties meestal. Want dat doet een stammenoorlog. Dumbing down de discussie. Vermoeiend zo te discussiëren.
![]() |
#528 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Doorzichtiger kan propaganda niet worden.
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige spijtige is dat Trump nog rondhuppelt.
![]() |
#530 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertrouw je het zelf niet of is het iets anders? Citaat:
Just Asking Questions. Ik bedoel er niets mee. Yeah right... Ge moet dat niet doen Bach. Citaat:
Komaan man...
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 16 juli 2024 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.factcheck.org/2024/07/fa...racy-theories/ Dat doet me dus nog meer concluderen dat ge eigenlijk uw huiswerk niet goed doet Bach. "het lijkt me fake news maar je weet het nooit?".... Komaan man, als je een beetje kritisch bent, dan ga je dan op onderzoek uit en wil je zo snel mogelijk uitsluiten dat dit niet waar is. Hier scoor je slechte punten op kritisch denken hoor.....
![]() |
![]() |
#534 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het werd hier al gepost: Citaat:
Uiteraard is het fake, ik ga jouw intelligentie, en die van onze geachte medeforumers, niet beledigen door uit de doeken te doen waarom dit BS is. EDIT: ik zie dat Voltian de factcheck heeft gepost. Toont in detail waarom het BS is.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 16 juli 2024 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 16 juli 2024 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat je liever twijfelt (en twijfel zaait) dan verantwoordelijkheid nemen en zelf te verifiëren. Zelfs als het om een kleintje gaat wat makkelijk te checken is (zie Knuts post) Is het luiheid? Is het domheid? Is het kwade wil? Ik weet het niet, just JAQ-ing off ![]()
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorzichtige truc om alle mogelijke info op één lijn te zetten van 'mogelijk klopt het, mogelijk niet".
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CNN heeft een mooie tijdlijn van de shooting al starten ze maar 2 minuten vooraf. Het geluid in de video’s vond ik ook interessant.
- de beveiliging vloog direct op hem, dat ging dus perfect. Als het goed is moet het ook gezegd worden. - in de 2de video van 6.09 hoor ik 9 schoten van 3 verschillende soorten wapens. Die drie verschillende wapens werd bevestigd door geluidsexperten in een artikel op HLN. 3 van het ene wapen, de schutter 2 seconden later 5 schoten van een ander wapen, waarschijnlijk van de 2 sluipschutters Nog een 9e schot daarachter Ze konden die kerel dus een half uur niet vinden maar 2 seconden na de aanslag konden ze dat opeens wel. Op 6.11.35 is de video ook interessant qua geluid. Je hoort de beschieting van de dader, dan de reactie van de sluipschutters, en dan nog 1 shot gevolgd door een luid geschreeuw van een vrouw. https://edition.cnn.com/2024/07/14/p...-dg/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
Dus wat zeggen ze van die foto op sociale media waar de dader met een keppeltje staat? Ik kan me voorstellen dat ze er rap bij zouden zijn indien dat fake is. Laatst gewijzigd door Bach : 16 juli 2024 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Minister-President
|
![]() De bedoeling is dus net dat jij dat doet.
Dat is wat een fact check is; hier zijn de feiten, see for yourself. Een slechte factcheck haal je er op die manier makkelijk uit... Deel eens ne keer. Let's see what this is.....