![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd blijft die fractie van Orban een rare pot eten. Gisteren stond in de Italiaanse pers te lezen dat het al rommelt en er wrijvingen zijn ontstaan tussen het RN en de Lega rond de voordracht van de vicevoorzitter van de fractie. Dat was een postje voor de Lega, maar voor het RN is de voorgedragen persoon, Roberto Vannacci, onverteerbaar. Zelfs Bardella is daarover tussengekomen. Vannacci heeft immers nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een bewonderaar is van Mussolini. Nu was Meloni dat indertijd ook wel, maar zij heeft wel afstand genomen van haar vroegere standpunten. Mij is dan ook onduidelijk wat het Vlaams Belang als volksnationalistische partij in die groep doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft meer wereldberoemdheid dan Europees Commissaris van Buitenlandse zaken, de secretaris-generaal van de Navo of de leider van de Verenigde Naties. Il faut le faire. Victor Orban smeedt het ijzer als het heet is en het EU voorzitterschap van Budapest doet België verbleken als achtergestelde parkeerplaats van Brussel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik citeer Tom VDD:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/07...ndendriessche/ "Wij hebben geen fractiemedewerkers, maar alleen persoonlijke medewerkers", zegt Tom Vandendriessche. "Dat is perfect normaal. Bovendien heb ik twee derde van mijn personeelsbudget niet gebruikt." Zijn er overzichten te vinden per EP van hun totale effectieve kost ? Als Tom VDD 2/3 van zijn personeelsbudget niet gebruikt, scoort PVDA dan beter ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei duidelijk : 'de federale politie onderzoekt'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Victor Orban heeft zijn aanhang verhoogt en krijgt ook sympathie voor zijn pacifisme van groene/socalistische/arbeidersklasse aanhang. Met zijn EU patriotten voert hij een onhaalbare missie om volksdemocratische partijen een beduidende fractie te laten vormen in het EP.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zei even duidelijk:
Er is echter een verschil tussen "hij sjoemelde blijkbaar" en "hij wordt verdacht van sjoemelen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Leuke verklaring van niemand minder dan Wilders toen hij aangaf lid te willen worden van Orbans fractie:
Citaat:
https://hungarytoday.hu/patriots-for...action-formed/ Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 18 juli 2024 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het overzicht van die stemming staat nog niet online.
https://www.europarl.europa.eu/plena...r_session_live |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |