Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2024, 16:55   #28621
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Eens valt de lont in het kruitvat, dan ontploft het vuil immigratieboeltje. En als het ontploft, zal het ferm stinken.
Maar intussen wijst dat politiek zootje wel naar de autochtone bevolking omdat die hun verontwaardiging en woede uiten voor het vermoorden van hun kinderen door asieltuig &nazaten dat de politiek binnenhaalde en faalde op integratie....zelfs bij 2de en 3de generatie.

De woedende menigte en nabestaanden van vermoorde slachtoffers moeten zwijgen en mogen alleen kaarsjes branden zoals de hypocriete politiekers.
Ze mogen geen kritiek geven op de oorzaken, het wanbeleid, asiel gepamper en kromrecht waardoor steeds meer autochtone burgers worden vermoord door vreemde veelplegers met messen want dan worden ze gestraft als extreem rechts.
Een slag in het gezicht van elke autochtone, britse vader en moeder wiens kind reeds vermoord werd....zoals in HEEL europa!

Elon musk: "onvermijdelijke burgeroorlog"? Mogelijk...

Nogmaals: de rellen zijn de schuld van de britse overheid en justitie door hun plichtsverzuim om hun eigen bevolking te beschermen tegen vreemd gespuis dat steeds meer kinderen verkracht en vermoordt.
Oud 5 augustus 2024, 17:10   #28622
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Lijkt mij logish bekeken...

Niet alleen in Engeland is het hek van de dam maar hebben zijn dat zelf niet een beetje gezocht???

Farage zei ergens zelf op dat hij het al zoooooo dikwijls aangehaald had dat het zou gebeuren.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 augustus 2024 om 17:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2024, 19:54   #28623
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Medewerkers asielcentra zwaar verminkt.

Citaat:
Tarek S. (44) gooide in 2022 kokendhete
olie over de twee vrouwen,die ernstige
brandwonden opliepen.Een van hen raakte
in coma,beiden zijn nog steeds onder
behandeling voor hun brandwonden.

https://nos.nl/teletekst/106
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 09:30   #28624
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Medewerkers asielcentra zwaar verminkt.
Ja ge kunt ze uit de woestijn halen, maar de woestijn niet uit hen he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 09:31   #28625
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Lijkt mij logish bekeken...

Niet alleen in Engeland is het hek van de dam maar hebben zijn dat zelf niet een beetje gezocht???

Farage zei ergens zelf op dat hij het al zoooooo dikwijls aangehaald had dat het zou gebeuren.

voor iedereen met een beetje gezond boerenverstand was dat al lang duidelijk dat dat ging gebeuren en dit is nog maar een onozel opstootje.
Oud 6 augustus 2024, 11:15   #28626
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Maar intussen wijst dat politiek zootje wel naar de autochtone bevolking omdat die hun verontwaardiging en woede uiten voor het vermoorden van hun kinderen door asieltuig &nazaten dat de politiek binnenhaalde en faalde op integratie....zelfs bij 2de en 3de generatie.
.
Ik denk dat men op veel manieren zijn verontwaardiging en woede kan en mag uiten maar als dat moet gebeuren middels het plunderen van winkels, het stichten van brand, het bekogelen van (eigen) brandweerlieden,... stel ik me toch ernstige vragen.
Oud 6 augustus 2024, 11:19   #28627
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik denk dat men op veel manieren zijn verontwaardiging en woede kan en mag uiten maar als dat moet gebeuren middels het plunderen van winkels, het stichten van brand, het bekogelen van (eigen) brandweerlieden,... stel ik me toch ernstige vragen.
dat is een bom die al vijftig jaar aan het smeulen was, en die nu, na de zoveelste spreekwwoordelijke druppel is gebarsten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 11:59   #28628
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is een bom die al vijftig jaar aan het smeulen was, en die nu, na de zoveelste spreekwwoordelijke druppel is gebarsten.
Dat is best mogelijk maar wat wil men bereiken met het plunderen van winkels ed.?

Volgens mij gaat het bij de meerderheid van die 'protesteerders' al lang niet meer over protesteren maar over 'keet schoppen'.

Kan iemand mij vertellen hoe een probleem kan worden opgelost door winkels van 'eigen volk' te plunderen? Hoe men een situatie met buitenlanders aankaart door 'eigen' brandweerlui met stenen te bekogelen? Hoe brandstichting in een hotel gaat helpen?

Ik ben er geen voorstander van maar als een klimaatactivist zich ergens aan vastlijmt is het kot te klein want 'zijn er geen andere manier om de klimaatverandering aan te kaarten?'

Maar als een stel losgeslagen protesteerders halve steden plunderen en afbranden is het plots 'een bom die al jaren smeult'.

Ik kan best begrip opbrengen voor het ongenoegen van die mensen maar niet voor de manier waarop ze het uiten.
Als ze echt willen dat er iets gebeurt moeten ze naar Downing Street 10. Daar zit iemand die er eventueel iets aan kan doen. Ga daar met stenen gooien. Als je het toch meent.
Een simpele winkeleigenaar kan dat niet.

Laatst gewijzigd door BigF : 6 augustus 2024 om 12:00.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 13:27   #28629
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad niet proper.
Oud 6 augustus 2024, 13:30   #28630
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja dat is waar, maar zoals Big F zegt, dan val je niet de winkelier aan die werkt voor zijn centen, en dan val je ook niet de hulpverlenende brandweer man aan.

Dat ge het niet zo begrepen hebt op flikken die u uiteen knuppelen uit anti racistische overwegingen en die ondertussen de woestijnhordes en antifa brigades maar laten begaan, dat kan ik nog snappen.

Laat uw protest dus maar horen aan de politiekers die verantwoordelijk zijn.
Oud 6 augustus 2024, 15:15   #28631
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Negerfratsen….
https://www.hln.be/bizar/man-klampt-...men~a2799e87e/
Oud 6 augustus 2024, 15:18   #28632
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ies coeltoer he, zo gaan ze toch allemaal naar hun werk in Oegadoegoe ?
Oud 6 augustus 2024, 15:20   #28633
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest hij eraf gevallen zijn, kwamen pa, ma en nonkel op TV klagen dat die locomotief te gemakkelijk te bereiken was voor jonge mensen.
Oud 6 augustus 2024, 15:23   #28634
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Moest hij eraf gevallen zijn, kwamen pa, ma en nonkel op TV klagen dat die locomotief te gemakkelijk te bereiken was voor jonge mensen.
Ze zijn er toe in staat. Zoals dat negerjong een paar jaar geleden in Aalst onder een vrachtwagen terecht kwam.
Oud 6 augustus 2024, 16:39   #28635
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Letterlijk en figuurlijk nen zwartrijder.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 6 augustus 2024 om 16:46.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 20:55   #28636
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is inderdaad niet proper.
Ach binnen paar dagen spreekt er nog weer niemand over en gaan we terug naar business as usual.

En niet vergeten ; alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2024 om 20:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 21:53   #28637
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alleen allochtoontjes mogen dat al jaren zo goed als ongestraft. Die worden in bescherming genomen door de linkse politiek. Maar als de moe getergde blanke reageert op het dagelijkse allochtoons geweld, is men verontwaardigd.

Naar de grieven van de autochtonen luistert men niet, de linkerzijde is één van de grote oorzaak van deze problemen. Wat verwachten de linkse volksverraders, dat de mensen dat maar moeten blijven pikken? Welk alternatief hebben autochtonen dan als men alles maar op zijn beloop laat en enig commentaar aanziet als racisme.

De meesten zien wel degelijk dat de maatschappij aan de rand van de afgrond balanceert. De kruik gaat zolang te water, tot ze barst. Veel Engelsen en Ieren leven tegen de armoedegrens en hebben niets te verliezen. Zij zien ook hoe allochtonen ondertussen in de watten worden gelegd. Men verzwijgt uiteraard de criminaliteitscijfers van de nieuwe Engelsen, want dan gaat men bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. En dat mag in dit geval niet natuurlijk. Dan moet het toch erg zijn ...

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 augustus 2024 om 22:22.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 22:51   #28638
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Alleen allochtoontjes mogen dat al jaren zo goed als ongestraft. Die worden in bescherming genomen door de linkse politiek. Maar als de moe getergde blanke reageert op het dagelijkse allochtoons geweld, is men verontwaardigd.

Naar de grieven van de autochtonen luistert men niet, de linkerzijde is één van de grote oorzaak van deze problemen. Wat verwachten de linkse volksverraders, dat de mensen dat maar moeten blijven pikken? Welk alternatief hebben autochtonen dan als men alles maar op zijn beloop laat en enig commentaar aanziet als racisme.

De meesten zien wel degelijk dat de maatschappij aan de rand van de afgrond balanceert. De kruik gaat zolang te water, tot ze barst. Veel Engelsen en Ieren leven tegen de armoedegrens en hebben niets te verliezen. Zij zien ook hoe allochtonen ondertussen in de watten worden gelegd. Men verzwijgt uiteraard de criminaliteitscijfers van de nieuwe Engelsen, want dan gaat men bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. En dat mag in dit geval niet natuurlijk. Dan moet het toch erg zijn ...
Dikke 2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2024, 22:54   #28639
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

Groot-Brittanië is van 2010 tot 2024 bestuurd door de conservatieven hé.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2024, 06:59   #28640
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
en dat er niet genoeg houvast was en geen automatisch openplooiend vangnet.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be