![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ho maar... de De Wever-haters zouden dergelijke nonsens wel durven suggereren.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha zo... ? Was dat dan volgens jou ook allemaal opgezet spel, ja???
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, maar toch had Bart De Wever volgens onze ultra-progressieve D'haese met zijn uitspraak teveel "gepolariseerd". De waarheid onverbloemd zeggen is dus volgens de doorluchtige D'haese "polariseren". Kijk, ik ben akkoord dat je individuen of groepen niet hoort te jennen of nodeloos tegen de haren in moet strijken. Maar ik ben toch evenzeer als De Wever voorstander om de waarheid recht voor de raap uit te spreken wanneer het gaat om dergelijke incidenten. Het is niet de eerste keer dat dergelijk soort allochtone jongeren pogen acties, die te maken kunnen hebben met levensbedreigende toestanden, te hinderen of zelfs onmogelijk te maken. We hebben ook reeds meegemaakt dat ze bv. brandweerploegen bekogelen met stenen, vuilniscontainers en dergelijke.
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 september 2024 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijkswacht
Citaat:
Oprichting 10 juli 1796 Ontbinding 1 april 2001
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de andere kant, er zitten toch ook echt wel "lost boys" tussen die je niet kan civiliseren. Laat die wat los in de woestijn, de toendra, het bos. Als je echt niet wilt deelnemen aan deze maatschappij en wat wilt vissen en jagen dat kan ook misschien nog wel. Van de goede douw en het geluk leven. Oooh, losbolletjes. Er moet zogezegd wel druk op de ketel blijven om te willen deelnemen?
Die film van die corrupte flik met Peter van den Begin zeker? Oooeh, een duistere uitwas. Die zat zeker bij de rijkswacht of "de brigade der civilisatie".
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n huftergedrag moet natuurlijk aangepakt worden, geen kat die dat gaat ontkennen. Maar die aanpak moet en zal voor iedereen gelden. Zowel voor de 'allochtone jongeren met weinig perspectief' als voor de 'autochtone jongeren met alle perspectief' en alles wat daar tussen zit. Je kan immers geen wetten maken die een onderscheid maken tussen Belgen van 'Belgische origine' en Belgen van 'buitenlandse origine'. In Belgie is iedereen gelijk voor de wet. Dus ja, hij heeft vast gelijk dat het altijd over dezelfde jongeren gaat maar als je dat aan wil pakken maakt het weinig uit over wie het gaat. Streng straffen. Punt. En of het nu over Jef, Mohammed, Koen, Abdul, Kees of Dieumerci gaat speelt voor de wet geen rol. Doe er gewoon iets aan. Zeveren over aan wie het ligt gaat weinig zoden aan de dijk brengen, zelfs al heeft-ie gelijk.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 september 2024 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"We hebben een zondebok nodig." "Met bijzondere vreugde heb ik van uw mededeling kennisgenomen dat nu al sedert 14 dagen dagelijks een trein met 5000 leden van het uitverkoren volk richting Treblinka rijdt". Tja, dat is dan wat foutere rijkswacht. We zullen dan maar opteren voor de Franse insteek, zeker? Civilisatie ipv deportatie. ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde verschillende experts gisteren op TV praten over Respect. Het zou tegenwoordig vooral draaien omtrent het feit dat er minder en minder respect is in de samenleving Hoe zou dat nu komen en waarom was er dat dan vroeger wel een pak meer....?? T'ja vroeger durfden we een kleine lastpak al eens goed aan zijn oren trekken tot die floten en als het echt de spuigaten uitliep kreeg ik al eens een ferme lap van mijn moeder (en ondanks alles hield ik van mijn lieve mama als geen ander)......Later tijdens de legerdienst werden we de grond ingeboord met de meest harde beledigingen een mens kan aanhoren. Ik vond dat allemaal kunnen en heb er alles behalve een trauma aan overgehouden. Ook niet aan de strenge colleges .....alleen goede herinneringen ![]() Ik heb altijd moeten horen dat ik zwijgen moest als grote mensen aan het praten waren. Nu is het andersom en zwijgen de volwassenen als een snotneus zijn willetje wil opleggen. Als we iets gingen eten moest ik blijven zitten en niet op andermans tafel kruipen zoals ik onlangs moest ondervinden. Maar ja......dat mag allemaal niet meer en ieder kind is nu een wonder. Het zijn nu allemaal prinsen en prinsesjes. Ja het is blijkbaar het een of het andere......men moet weten wat men wil. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 september 2024 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 september 2024 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit effect is grotendeels tijdelijk: rond 2030 zullen de meeste babyboomers overleden zijn.
Nog 5 jaar... ![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, dat is onverklaarbaar. Maar we zitten hier dan ook in Belgistan.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhoudingsgewijs ? Ik zou het toch eerst eens willen opzoeken. Kwart van seksueel geweldplegers van buitenlandse afkomst https://www.bnnvara.nl/joop/artikele...landse-afkomst Deze vrijdag brengt Van Rossem op GeenStijl een alarmerend bericht. Drie kwart van de verkrachters is allochtoon, meldt de regiopolitie Amsterdam-Amstelland. https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/66661 ‘Seksueel misbruik van en geweld tegen allochtone jongens is een verborgen probleem. De daders dienen stevig aangepakt te worden en de opvang van de slachtoffers moet verbeterd worden. Het COC zet zich daar al voor in en wil dat voortzetten in samenwerking met de allochtone gemeenschap en de overheid. Maar het probleem is enkel structureel op te lossen door de dominante machocultuur binnen de allochtone gemeenschap aan de kaak te stellen https://coc.nl/blog/2006/01/19/seksu...htone-jongens/ Misschien heb jij andere gegevens maar ik zie niet direct bewijzen dat (kinder) verkrachters vooral autochtonen zouden zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 september 2024 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees eens fatsoenlijk.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles om de allo's uit de wind te zetten, nietwaar.
![]() |