![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden het volgens mij zelfs durven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou misschien enkele druppels opbrengen om op de gloeiende plaat van de Belgische staatsschuld te gooien.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch politiek landschap & hun regels ....
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn nog nooit zo rap van gedacht veranderd.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze waren nochtans gewaarschuwd door verschillende journalisten die zeiden dat het VB een trouwer kiespubliek dan men denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , ongelooflijk , het zijn echte bleitende huilebakjes !!
Democratie is voor zulke enkel ok als of wanneer het hun goed uitkomt !!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kiesvee zal het niet begrepen hebben zeker?
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie daarna bijvoorbeeld een bouwvergunning wil aanvragen (of om een boom te vellen), dan checkt het bestuur eerst die gekopieerde lijst. Aha die aanvrager heeft niet voor ons gestemd, bijgevolg geen bouwvergunning.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze u pakken en ze kunnen bewijzen dat ge die data bijhoud ( ge moet ze zelf niet gebruiken) dan kan u dat miljoenen kosten aan boete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus elke lijst of database waarop ik niet sta is een inbreuk op mijn privacy?
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Dat hoeft niet. Die computer dient enkel te registeren dat persoon x geweest is. Achteraf kan men gewoon alles deleten. Zo kan niemand meteen 'aflezen' wie er al dan niet komen opdagen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als je niks mispeutert hebt ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 16 oktober 2024 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(dus inzage geven in de data die bijgehouden wordt, u daarvan in kennis stellen etc... u de kans geven daaruit verwijderd te worden , het niet langer bijhouden dan nodig is / wettelijk bepaald ) Bvb een factuur van uw schijnwerker, ja dat is logisch dat die mens die 10 jaar bijhoud dat moet in zijn boekhouding zitten. Een bewakingsvideo ouder dan 2 weken of een maand, kan al een probleem zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik kan u daarin volgen, maar men moet ook zijn werk kunnen doen en dat impliceert nu eenmaal dat men die lijst mag zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals je weet zegt men elke stem telt! Nu er zou maar eens een fervente aanhanger van partij X in dat bureau zitten die u goed kent...en jij komt niet. Zijn favoriete partij mist daardoor één zetel. Ik weet niet, maar ik denk als er een discussie zou ontstaan. ( bij wat zattemansklap) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als een ontbrekend kruisje achter mijn naam op de lijst (wat hetzelfde is als ontbreken op de lijst van diegenen die wel zijn gaan stemmen) een inbreuk op de privacy is, dan is het ontbreken op eender welke lijst/db een inbreuk, toch? "Ik sta niet op de ledenlijst van [vul maar aan]. Nu weten die allemaal dat ik geen lid ben."
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 18 oktober 2024 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als uw naam niet in de lijst staat, kan je ook geen inzage vragen, want je staat er niet op, dus er is geen data over u. Je zou daar dan inderdaad uit kunnen concluderen dat je geen lid bent. Want in het geval van de achteruitschaatsclub van Zevergem geen probleem zou mogen zijn. Maar wat in het geval van partijlidmaatschap van de locale dictatuur wel een probleem zou kunnen zijn. Maar in dat geval is die GDPR wel het minste van uw zorgen. |
|
![]() |
![]() |