Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2025, 08:38   #801
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Bijlage 120598

Zit Trump in de pocket van die Hitleriaanse figuur?

De grote idioten van deze eeuw.
Jammer dat Poetin er niet .
Stalin en Hitler hebben hun opvolgers gekregen , in het zadel gehesen door het Groot Kapitaal.

Laatst gewijzigd door cato : 6 februari 2025 om 08:40.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 09:37   #802
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Reactie van Saudi Arabië op Trumps plan

Naam: IMG_20250206_093450.jpg
Bekeken: 125
Grootte: 241,4 KB

Laatst gewijzigd door Bach : 6 februari 2025 om 09:38.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 09:47   #803
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er zijn er hier die het niet kunnen verkroppen dat de Colombianen Trump te kakken gezet hebben.
In uw wereldbeschouwing hebben Mexico en Canada nu ook Trump te kakken gezet zeker?
Oud 6 februari 2025, 09:54   #804
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Volgende maand.
Reisinfo:

NYC Mayor Adams says he doesn't feel safe on subways: https://m.youtube.com/watch?v=uTKS7ESWjkg

Desperate Police Flood NYC’s Subway… As Homelessness Rages: https://m.youtube.com/watch?v=uY_1hj...aG9tZWxlc3M%3D

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 6 februari 2025 om 09:59.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 10:09   #805
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kunnen we al een vakantie boeken aan de Gazaanse costa del mar ?

Ik schreef het al . Ik neem niet direct een standpunt in maar het blijft me verbazen dat dergerlijk iemand terecht komt op zulke hoogstaande positie en ook hoe het kan dat sommige mensen die appelsien nog ernstig kunnen nemen..

Wellicht zijn die sommige mensen van mening dat het "Peter Principle" in het geval van DJ Trump ZEER ZEKER NIET van toepassing is:

< ...

The Peter principle is a concept in management developed by Laurence J. Peter which observes that people in a hierarchy tend to rise to "a level of respective incompetence": employees are promoted based on their success in previous jobs until they reach a level at which they are no longer competent, as skills in one job do not necessarily translate to another.

...

>

zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_principle

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 10:26   #806
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kunnen we al een vakantie boeken aan de Gazaanse costa del mar ?

Ik schreef het al . Ik neem niet direct een standpunt in maar het blijft me verbazen dat dergerlijk iemand terecht komt op zulke hoogstaande positie en ook hoe het kan dat sommige mensen die appelsien nog ernstig kunnen nemen..
Boek uw vakantie naar Pogrom a Lago!
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 10:28   #807
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Reisinfo:

NYC Mayor Adams says he doesn't feel safe on subways: https://m.youtube.com/watch?v=uTKS7ESWjkg

Desperate Police Flood NYC’s Subway… As Homelessness Rages: https://m.youtube.com/watch?v=uY_1hj...aG9tZWxlc3M%3D
Dat treft. Reis is uitgesteld. (Gedoe bij klant owv de nieuwe congestion charge - lang verhaal).

Misschien nog voor de zomer, anders najaar.

Maar geen zorgen, I'll keep you posted en zal u na mijn reis zeker laten weten of ik me veilig of onveilig heb gevoeld.
Oud 6 februari 2025, 10:30   #808
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bijlage 120598

Zit Trump in de pocket van die Hitleriaanse figuur?

Aangezien Trump herhaaldelijk zegt dat indien hij vermoord zou worden de schuld bij Iran gelegd dient te worden verplicht hij zichzelf eigenlijk Nethanyahu te volgen. Hij geeft hij Nethanyahu een sleutel tot oorlog tegen Iran in de hand. Een oorlog die Nethanyahu al lang wil. Maar niet zelf wil voeren maar aan de hand van de VS.
Ik begrijp deze framing met Trump als "puppet van Nethanyahu" niet zo goed; dat hij dingen zegt/promoot omdat Nethanyahu leverage heeft over hem.

Volgens mij is het eenvoudiger: Trump ziet oprecht geen graten in de genocide daar.

(...Misschien was Harris dan toch de beter kandidaat geweest voor de Palestijnen; we zullen het nooit weten...)

Laatst gewijzigd door Voltian : 6 februari 2025 om 10:31.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 10:53   #809
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Reisinfo:

Ik was er in het najaar voor het huwelijk van mijn zoon. Die woont in brooklyn en werkt in Manhattan. Ik merkte weinig verschil met de laatste keer dat ik er was, 6 jaar geleden. Hustlers en bedelaars waren er toen al. Ik heb me nergens onveilig gevoeld, ben niet belaagd, opgelicht of bestolen. En dat heb ik wel als ik in sommige delen van Brussel rondloop.

Cash Jordan… weet ge, in het begin van zijn YouTube-carrière toonde hij een inkijk in appartementen en studio’s die hij verkocht in Manhattan. Interessant, en hij deed dat met flair. Tot hij ontdekte dat hij meer clicks, views en likes genereerde als hij zich focuste op de right-wing doelpubliek, en zo geschiede… “it begins!!!!!…”

Gij moogt u laten vangen door paniekzaaiers als cash. Een deel van mijn schoonfamilie heeft dat ook gedaan en was niet op het huwelijksfeest. Weet dat in realiteit de grootstad NY weliswaar zijn grootstedelijke problemen heeft, maar dat het niet de hellhole is die right-wingers ervan trachten te maken.
Dat komt niet van mij, met mijn anekdotische ervaring, wel van mijn zoon die er ondertussen meer dan 3 jaar woont en werkt, en dagelijks pendelt
Oud 6 februari 2025, 12:19   #810
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

In een Fox "exclusive" interview wordt Trump gevraagd waarom de Russen hypersonische raketten hebben en de VS niet. Trump antwoord dat dit komt omdat gedurende de Obama administratie de plannen voor dergelijk wapen uit de VS gestolen werden en aan Rusland gegeven. Alsof de enige kopie van die plannen door aliens aan de VS gegeven werd of wat?

Maar geen nood. Binnenkort gaat de VS super hypersonische wapens hebben volgens Trump.

Dit is toch een niveau van antwoord dat je eerder verwacht in een of andere tekenfilm voor kinderen. Compleet ridicule intellectuele degradatie of iemand die ter plaatste een leugen voor een dom publiek verzint? Ik weet het niet. Na genocide Joe weeral een president die doet denken aan de decadentie van het laat Romeinse rijk. Rijp voor implosie.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 12:24   #811
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik was er in het najaar voor het huwelijk van mijn zoon. Die woont in brooklyn en werkt in Manhattan. Ik merkte weinig verschil met de laatste keer dat ik er was, 6 jaar geleden. Hustlers en bedelaars waren er toen al. Ik heb me nergens onveilig gevoeld, ben niet belaagd, opgelicht of bestolen. En dat heb ik wel als ik in sommige delen van Brussel rondloop.

Cash Jordan… weet ge, in het begin van zijn YouTube-carrière toonde hij een inkijk in appartementen en studio’s die hij verkocht in Manhattan. Interessant, en hij deed dat met flair. Tot hij ontdekte dat hij meer clicks, views en likes genereerde als hij zich focuste op de right-wing doelpubliek, en zo geschiede… “it begins!!!!!…”

Gij moogt u laten vangen door paniekzaaiers als cash. Een deel van mijn schoonfamilie heeft dat ook gedaan en was niet op het huwelijksfeest. Weet dat in realiteit de grootstad NY weliswaar zijn grootstedelijke problemen heeft, maar dat het niet de hellhole is die right-wingers ervan trachten te maken.
Dat komt niet van mij, met mijn anekdotische ervaring, wel van mijn zoon die er ondertussen meer dan 3 jaar woont en werkt, en dagelijks pendelt
Wel vrij duur geworden om te gaan eten tegenwoordig. Vroeger kon dat toch aan iets democratischer prijzen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 12:32   #812
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een Fox "exclusive" interview wordt Trump gevraagd waarom de Russen hypersonische raketten hebben en de VS niet. Trump antwoord dat dit komt omdat gedurende de Obama administratie de plannen voor dergelijk wapen uit de VS gestolen werden en aan Rusland gegeven. Alsof de enige kopie van die plannen door aliens aan de VS gegeven werd of wat?

Maar geen nood. Binnenkort gaat de VS super hypersonische wapens hebben volgens Trump.

Dit is toch een niveau van antwoord dat je eerder verwacht in een of andere tekenfilm voor kinderen. Compleet ridicule intellectuele degradatie of iemand die ter plaatste een leugen voor een dom publiek verzint? Ik weet het niet. Na genocide Joe weeral een president die doet denken aan de decadentie van het laat Romeinse rijk. Rijp voor implosie.

Dat vraag je je inderdaad soms af bij Trump. Je kan je haast niet voorstellen dat iemand zo dom die functie kan bekleden. Dus de vraag is of hij er om doet of niet. Wat ik ook altijd straf vindt is hoe de andere wereldleiders hun lach kunnen inhouden als hij weer eens begint. Netanyahu was gisteren fantastisch, ik zou het niet kunnen eerlijk gezegd. Tenzij den Donald op voorhand met Benjamin overeen was gekomen dat hij deze waanzin uit zijn goed ging toveren. Wie weet zaten ze achteraf eens goed te lachen. Misschien komt binnen een paar jaar uit dat den Donald het programma 'foute vrienden' aan het naspelen was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 12:37   #813
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat ik me nu toch wel afvraag zeker:

aan wie/wat doet Poetin u dan denken?

Oud 6 februari 2025, 14:06   #814
Voltian
Minister-President

Standaard

Terwijl hier zoveel volk zit te juichen en te lachen ("hahaha linkse loosers") met de botte bijl van DOGE in USAID en toegang krijgen tot tal van overheidsinstanties, zijn er toch nog een paar sensible mensen die het allemaal een beetje rationeler bekijken.

https://www.washingtonpost.com/natio...source=bluesky

If I were the Russians or Chinese or Iranians and I saw this DOGE operation getting formed, I would be seeding people into this operation like crazy,” the former official said. “Either people they’ve already seeded into these companies or people they can recruit quickly and put forward. I can’t believe the DOGE operation was itself carefully vetting everybody prepared to work for it.

Wat is daar toch maar allemaal aan't gebeuren.

Maar het belangrijkste is natuurlijk: HAHAHA DEMS ZIJN LOOSERS!
Oud 6 februari 2025, 14:16   #815
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terwijl hier zoveel volk zit te juichen en te lachen ("hahaha linkse loosers") met de botte bijl van DOGE in USAID en toegang krijgen tot tal van overheidsinstanties, zijn er toch nog een paar sensible mensen die het allemaal een beetje rationeler bekijken.

https://www.washingtonpost.com/natio...source=bluesky

If I were the Russians or Chinese or Iranians and I saw this DOGE operation getting formed, I would be seeding people into this operation like crazy,” the former official said. “Either people they’ve already seeded into these companies or people they can recruit quickly and put forward. I can’t believe the DOGE operation was itself carefully vetting everybody prepared to work for it.

Wat is daar toch maar allemaal aan't gebeuren.

Maar het belangrijkste is natuurlijk: HAHAHA DEMS ZIJN LOOSERS!
t'is vooral de Dem's hun schuld en verantwoordelijkheid, dat zij de voorbije 8 jaar niks beters konden klaarmaken dan een seniel en bevend oud ventje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2025, 14:28   #816
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
t'is vooral de Dem's hun schuld en verantwoordelijkheid, dat zij de voorbije 8 jaar niks beters konden klaarmaken dan een seniel en bevend oud ventje.
Ja dat is de volgende fase. Trump gaat het zo verkloten en DAN NOG gaat het de schuld zijn van de DEMS, want zij konden geen goed alternatief vinden. Het zal sowieso nooit de schuld van Trump zijn!
Oud 6 februari 2025, 14:37   #817
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat is de volgende fase. Trump gaat het zo verkloten en DAN NOG gaat het de schuld zijn van de DEMS, want zij konden geen goed alternatief vinden. Het zal sowieso nooit de schuld van Trump zijn!
de bevolking heeft hem tenslotte gekozen, en die bevolking wist tenslotte goed over wie het ging. Is het dan zijn schuld dat hij werd verkozen ???

Citaat:
Oud 6 februari 2025, 15:50   #818
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
de bevolking heeft hem tenslotte gekozen, en die bevolking wist tenslotte goed over wie het ging. Is het dan zijn schuld dat hij werd verkozen ???
Goh, het is "zijn schuld" dat hij werd verkozen, zoals hij wel wou denk ik?

Anyway, wat ik bedoelde als "volgende fase" is dat als em er nu zo'n potje van gaat maken, DAN NOG zal dat potje niet ZIJN verantwoordelijkheid zijn, maar de schuld van de DEMS (haha loosers) omdat de dems geen beter alternatief konden bieden.

Zo van: "ik moest wel kiezen voor De Pest, want the other guys boden mij geen paradijs aan, maar een verkoudheid"

En zo kunt ge natuurlijk voor alles de verantwoordelijkheid afschuiven op de Dems (haha loosers).

Ik heb dan liever iemand die verantwoordelijkheid neemt
Oud 6 februari 2025, 16:11   #819
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

49,8% van de bijna 64% stemgerechtigden die hun stem uitbrachten.

Dat is ongeveer één derde van het potentiële electoraat.

Als hij zich met zo'n mager mandaat allerlei extreme zottigheden begint te permitteren, moet-ie vooral niet komen janken over een gebeurlijke weerbots.

Dat is mijn mening. Niemand moet het met mij eens zijn.

Oud 6 februari 2025, 16:15   #820
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goh, het is "zijn schuld" dat hij werd verkozen, zoals hij wel wou denk ik?

Anyway, wat ik bedoelde als "volgende fase" is dat als em er nu zo'n potje van gaat maken, DAN NOG zal dat potje niet ZIJN verantwoordelijkheid zijn, maar de schuld van de DEMS (haha loosers) omdat de dems geen beter alternatief konden bieden.

Zo van: "ik moest wel kiezen voor De Pest, want the other guys boden mij geen paradijs aan, maar een verkoudheid"

En zo kunt ge natuurlijk voor alles de verantwoordelijkheid afschuiven op de Dems (haha loosers).

Ik heb dan liever iemand die verantwoordelijkheid neemt
ze hebben er een potje van gemaakt met hun woke toestanden en ongecontroleerde massa-migratie. En het stond in de sterren, die madam Harris was echt geen partij voor iamand als Trump : ze dacht het even te gaan halen door wat wereldsterren voor haar kar te spannen. Haar verlies was van op afstand zeer voorspelbaar, dus ja, de Dem's dragen een verpletterende verantwoordelijkheid.

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be