![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een zware-stookolie-drijflaag op het grondwater ziet ge niet maar is doorgaans ernstiger. Misdrijf indelen in ernstig en minder ernstig , of een verklaring zoeken ,houd geen goedkeuring in. Ge drinkt teveel poeiersoep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echt zo maar dat ik daarmee uw draad om zeep geholpen zou hebben vind ik wel een straffe uitspraak. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 21 maart 2025 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk het niet hoor NN, het feit dat u liever echte vers gemaakte soep prefereert wordt door zo goed als niemand als problematisch ervaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Chinezen zeggen dan “Chei Meng Fu”
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel zelfs niemand specifiek. Ik bedoel wat ik in deze draad duidelijk maak. Overal liggen blikjes en rommel maar niemand gooit ooit iets weg. Royco en consoorten verkopen als gek maar niemand eet het. Fastfood was nooit zo populair maar iedereen schijnt dagelijks zelf te koken. Dat kloeg ik aan. En nee, niet u persoonlijk. Want ik weet best dat er mensen zijn die inderdaad nooit poeiersoep, McDonalds of andere rommel eten. Maar dat vals streven naar de ultieme perfectie op internet, dat komt er ondertussen langs mijn oren uit. En degenen die volgens mij de draad om zeep helpen zijn degenen die mij dan verwijten alsof ik niet zou geloven dat er ook maar iemand zelf soep maakt. Meer is er niet aan de hand hoor.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een kwestie van feeden BigF. Feed your munchkins. Vandaag eens diepvries knolselder bij nen ajuin en diepvries kervel smijten en dat gewoon opkoken en mixen. Lekker simpel, toch nog altijd beter dan poeierkervelsoep ![]() Als onze boeren zoveel goeds voorzien, dan is het een zegen daarvan te kunnen smullen. Lang leve onze boeren ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 22 maart 2025 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij leest een post, pakt daar een vijftal woorden uit, plaats die in een door u gekozen volgorde en reageert daar op.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na studie van de 2 draadjes betreffende commercieel beschikbare soepen in poedervorm zal ik nu het forum deelachtig laten worden aan mijn conclusie dienaangaande:
1) Giet de inhoud van het (de)pakje(s) in de zak restafval. 2) Verberg het (de)lege pakje(s) in de PMD zak. 3) Leg het overdoosje in de hoop oud papier. Zo,dat is dan weer geregeld zie... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 maart 2025 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat wel makkelijk zo. ![]() Uw probleem is, gij denkt dat iets moeilijk of onmogelijk is en denkt daarbij dat da automatisch voor de rest ook zo is. En dat zelfs bij soep,het simpelste gerecht ter wereld...
![]() |