![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maak je geen zorgen : er bestaat geen enkel onderzoek dat stelt dat mannen enig gevaar lopen als zij de was gaan doen in een wasserette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het niet werk status; ja alle huishoud toestellen zijn er. Ze zijn totaal overbodig in die context; het huishouden. https://www.youtube.com/watch?v=BqaYhdoDNMg ![]() Ja, het is een parodie. Maar het is gewoon de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Het scenario dat je meestal zal treffen. Een half kind en een halve job.
En als er een man met gemoeid is. 4 kinderen of een voltijdse job. Vis noch vlees wijven bij de vleet. Lauw.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gefrustreerde tradwive is het probleem niet, maar de geëmancipeerdr vrouw en het feminisme. Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Nee, de geëmancipeerde vrouw is niet het probleem.. het probleem zit 'm bij mannen met een klein pietje die vol frustraties zitten omdat hun vrouw niet meer in huis vastgeketend zit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, thuis kook ik en doe ik de boodschappen. Ik vind dat perfect zo, mijn vrouw kan immers niet koken en ze is ook meestal later thuis van haar werk. Zij doet hier dan de was en zorgt ervoor dat ons huis geen mesthoop wordt want met 1 dag per week poetsvrouw komen we er niet. Ze zorgt ook voor alle papierwerk en zo. De kinderen opvoeden is dan weer een gezamelijk proces. Laat ons dus zeggen dat het hier +- 50/50 geregeld is en dat is goed zo voor mij. Verder hebben we gedeelde interesses en die beleven we samen, maar hebben we ook interesses die de ander niet deelt. We gaan dan ook geregeld afzonderlijk op reis, weekend of zo en dat is allemaal prima. Als er mensen zijn die het anders zien is dat voor mij helemaal ok. Je mag je gerust een vrouw zoeken die het ok vindt om het huishouden helemaal alleen te doen en die thuis blijft terwijl de man op de lappen gaat. Ik heb echter bewust gekozen voor een vrouw die gaat werken en ook belang hecht aan vrije tijd voor haarzelf en niemand hoeft daar een waardeoordeel over te vellen hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 april 2025 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja da zal de reden zijn waarom mannen nu zelf de was en de plas doen.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leren ze vrouwen anno vandaag nog wel de man zijn buik vol en zaadzak leeg te houden?
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben in een gelijkaardig gezin opgegroeid.. en ik merk dat ook in mijn omgeving bij vrienden/collega's/familie.. nergens gemor over "de geëmancipeerde vrouw". Dat soort bullshit lees ik enkel op politics.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een wasmachine vullen en zelf 't doucheputje opkuisen? Toch geen grote moeite..? En wanneer ge 't als man niet zelf wilt doen, besteedt 't dan uit eh.. maar verwachten dat uw vrouw/vriendin het allemaal 'zomaar' of 'uit liefde' voor u doet.. hallooo... waarom zou ze dat moeten doen..? Wat doet gij dan allemaal voor haar en in welke mate is dat evenredig..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat er toe leidt dat ge altijd zelf moet koken?
Zijt meer eens ziek, wie brengt u dan kippensoep?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn betoog is dat meeste vrouwen meer met zichzelf en eigen behoeftes bezig zijn dan met hun huishouden. En op Facebook maar het perfecte leventje veinzen, met gefilterde foto's. Lees wat er staat, niet wat ge er bij fantaseert.
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom zou een vrouw trouwens het huishouden MOETEN doen..? Als een vrouw daar zelf voor kiest, prima.. kiest die vrouw voor een ander leven, dan ook prima.. niet..? Ik snap echt niet waar gij u druk over maakt.. sterker zelfs... van wat gij hier allemaal schrijft, ondervind ik niets in mijn omgeving.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bomma zou mij begrijpen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu goed, zoals verwacht komt uw betoog alweer vanuit uw godsvrezend geloof.. het wordt wel wat pathetisch.. al helemaal als ge al niet kunt antwoorden op de simpele vraag waarom een vrouw niet voor zichzelf zou mogen kiezen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet. Ik kan bijvoorbeeld niet wassen of strijken. Ook daar zie ik niet meteen het probleem. Wat is uw probleem daar juist mee?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is eigenlijk triestig dat er gediscussieerd moet worden over zo'n overjaarse onderwerpen...
Een man die niet kan koken... Een vrouw die niet werkt.... Ik vind het huilen met de pet op dat er nog mensen bestaan die op zulke, compleet ouderwetse regels, hun leven willen baseren. "IK ben een man dus mijn vrouw moet voor mij koken!!" Dat er mensen bestaan die nog steeds zo denken... tsja, dat was te verwachten. Idioten zijn van alle tijden. Gelukkig denken de meeste, over een normaal werkend brein beschikkende mannen, er anders over. 't Zijn enkel degenen die hun leven willen inrichten op basis van wat een eeuwenoude fictie-roman hen voorschrijft, die nog dwalen. Gelukkig is dat maar een enkeling. En ik zal er ook alles aan doen om te zorgen dat dat maar bij 'een enkeling' blijft.
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we, zelfs met de bijbel in de hand, een beetje serieus blijven Cufi?
Ik heb er geen problemen mee dat jij je eigen zienswijze hebt op het leven. Maar stop aub met het trachten uw levenswijze aanvaardbaar te maken voor een 21ste eeuwse mens. Als je ouderwetse levenswijsheden nastreeft, geen probleem, je doet maar. Maar als je BS moet gaan bovenhalen om die manier van leven te rechtvaardigen.... Hou dan aub op. "Wij zijn niet vrouwonvriendelijk".... Komaan seg... Wat moet je volgens jou dan doen om vrouwonvriendelijk te zijn? Besnijden met een botte patatschiller? Wat vertel jij eigenlijk tegen je dochter over de relatie man/vrouw? Vertel jij haar dat ze zich onderdanig moet gedragen tov haar man? Dat ze haar leven vooral moet richten op het gelukkig maken van haar man? Dat ze haar eigen wensen moet achterstellen? Je hebt begot een dochter... Dat er mensen zijn, met een dochter, die zo over het leven denken is onbegrijpelijk.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 april 2025 om 15:04. |
![]() |
![]() |