Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2025, 06:09   #1
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard Virologen worden royalty

Zowat de grootste leugenaar van de bende die dan nog eens betaald wordt door de vaccin industrie om hun product te testen, ja den dezen, meneerke “je hebt een vaccin nodig 2 weken na besmetting”. Die wordt adel en krijgt de titel van baron.

Och ja, uiteindelijk wel passend tussen de inteelt royalty van België.

https://www.hln.be/royalty/ann-demeu...itel~a229234a/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2025, 16:17   #2
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Degoutant
Oud 18 juli 2025, 17:57   #3
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Van al die andere virologen zou ik het nog begrijpen - zelfs van Van Ranst waar ik niets moet van hebben - maar Van Damme is diegene die de wetenschap het meest schade heeft berokkend met zijn grove leugen dat de vaccins transmissie belette door zich te beroepen op één studie terwijl er twintig andere op dat moment het tegendeel stelden. En net die man gaan ze in de adel slaan ? Zeer vreemd.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2025, 12:54   #4
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Van al die andere virologen zou ik het nog begrijpen - zelfs van Van Ranst waar ik niets moet van hebben - maar Van Damme is diegene die de wetenschap het meest schade heeft berokkend met zijn grove leugen dat de vaccins transmissie belette door zich te beroepen op één studie terwijl er twintig andere op dat moment het tegendeel stelden. En net die man gaan ze in de adel slaan ? Zeer vreemd.
Nou ik vind dat niet - bij Nazi's en andere maffia moet je inverted oordelen - het Grootste Tuig krijgt de hoogste Waarderingscijfers.
Liegen impliceert motief, en de maffa wilde na 10 jaar menschen terug bereid krijgen meer te dokken voor vanalles, dat ze bewerkstelligden door samenleving en economie erin zodanig te gaan saboteren dan ze Menschen tot Zorgen tot en met Paniek dreven, hamsteren aan 2 keer de prijs want 't gaat 4 en 8 keer worden.
Zie het hamsteren (ook van bankbiljetten) de Ochtend na de Avondlijke Groooote Lockdown Aankondiging van de Nazi's. O WEE!
Zie https://forum.politics.be/showthread.php?t=252415 van 17 maart 2020 - Maatschappelijke Ramp, economisch weefsel verscheurd.

Ik heb toen eigenlijk nog chance gehad door nieuws niet instant te volgen, zo ontweek ik de eerste Normalisering van hun pogingen tot Nieuwe Normaal - en moest ik het de namiddag erop pas horen, NA waarnemingen dat er iets ABnormaal aan de gang was, zonder daarvoor een uitleg zelfs maar te kunnen gissen - omdat ik dus die eerste Normaliseringspoging, de strategie tot gewenning, had gemist.

Waar "de wetenschap" op wordt geplakt, was en is niks meer dan een bende gesponsord door de Nazi's en daarom enkel van "studieresultaten" die in diens Nazi-Kraam past, Kond doet, en dissidente doodzwijgt tot buiten bonjourt.

Wat de Nazi's later zelfs fysiek deden: mensen die hun opgelegd Dwangvod niet aanhadden werden tegengehouden / de winkel buiten gezet, en weer later mensen die zich geen Dwangspuit hadden laten zetten, dito voor horeca plekken. Tot en met ontslag uit bepaalde jobs.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2025, 12:56   #5
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Royalty nog wel.

De adelstand en royalty zijn niet hetzelfde he.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be