![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miljarden, die van ons belastingsgeld komen. Dan kan je lekker blijven doorlullen over hoe het geld op is.
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ... Ik ben pas met mijn kinderen gewoon naar de frituur geweest 6 volwassenen en 4 kinderen van 2 tot 8 jaar. Ik was 150 euro kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En burgers die daar vragen over stellen... die verwijten we maar dat ze niets van economie kennen.
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral hoe ver u afstaat van de zorgen van de gewone man. Dat geeft €400 uit aan een restaurantbezoek (blijkbaar meermaals per jaar) maar vindt wel dat het iets te zeggen heeft over de portemonnee van de gewone man, die nog niet 1 keer per jaar voor zoveel geld kan gaan eten. Je doet het vast niet, maar je moest je schamen. Zelden zoveel hovaardigheid geweten.
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie beslist wat de rol van de overheid is?
Beslist u dat? ALs ik uw bijdrages lees denk ik dat u van mening bent dat dat zo is.
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige maand nog een opleiding gevolgd, kostte ook 800 euro voor twee dagen. Gelukkig moest ik niet overnachten, anders was het nog duurder geweest. Meer dan 100 deelnemers, dat wilt zeggen dat er voor het eten en voor de cursus 80.000 euro binnenkwam. Ik moet wel zeggen dat alles tot in de puntjes in orde was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja...
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat niet over stemmen. U poneerde dat u belastingen betaald en dus mee moet kunnen beslissen waar de overheid geld aan uitgeeft. Last van kort geheugen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal jij de illusie dat je mij moet komen vertellen wat ik moet doen? Is dat tijdens je laatste €400-etentje vertelt door een NVA-vriendje? Kijk maar uit dat je nog niet iets hoger omhoogvalt want dan sta je op de maan...
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele kleintjes maken uiteindelijk miljarden. Waarom zou de overheid buiten uw uitkering, ook nog eens uw hobby's moeten betalen. Dat is weggesmeten geld. Daarbij kunnen die leerkrachten beter ingezet worden in het regulair onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of komt de overheid bij u aankloppen om te vragen wat ze met hun geld mogen doen en bij mij niet? Citaat:
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit; ene met te zotte vergelijkingen die op basis daarvan vindt dat hij zich tot kleuterniveau moet verlagen om zijn onzin uit gelegd te krijgen.
Een andere die blijkbaar zo in het geld zwemt dat hij de illusie krijgt dat hij tegen werklozen mag/moet zeggen wat ze moeten doen... Zet er tralies rond met een bordje "niet voeren" en je kan er inkom voor vragen. Ga ik niet doen. Ik heb mijn punt gemaakt maar ik ga nu eerst wat over economie leren, mijn kleuterniveau wat opkrikken en mezelf wijsmaken dat de overheid op een doordachte manier omspringt met ons belastingsgeld. Doehoei!!
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet om tegen te wringen, maar omdat wij, in tegenstelling tot u, begrijpen dat er verandering moet komen. Bart De Wever heeft zelf in zijn kiescampagne gezegd dat iedereen het zou voelen, dat er maatregelen bij zouden zijn die pijn doen. Ook voor mij zijn er dingen die mij pijn doen, maar ik zie het groter plaatje wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zegt dit veel over het feit wat u wel en wat u niet begrijpt.
|
![]() |
![]() |