![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als bij de blauwe nihilisten is het een lange, pijnlijke weg geworden. Die is begonnen in april 1990 met de goedkeuring van de abortuswet, en gaat nu stilaan naar een absoluut dieptepunt.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of PDC nog verder in de politiek gaat blijven,tenslotte tikken de jaren ook voor hem aan....
Maar inderdaad zijn we vrijwel zeker getuige van het er af vallen van wat de rechterflank van de CD&V moest voorstellen...en wel uitgerekend vanuit wat de overblijvende sterkte van de CD&V is,een lokaal Vlaams politiek niveau...een burcht En de onderliggende reden is inderdaad de migratie.....we moeten niet langer rond de pot draaien...Uitgerekend het artikel dat ook de CD&V straal genegeerd en weg geredeneerd had al die jaren(met hoogstens wat blablabla en staatssecretarissen met hopeloze opdrachten die te drogen gehangen werden met hun migranten)....en waarbij ,ik moet ook niet rond de pot draaien,PDC toch wel serieuze schijnheiligheid vertoonde......Andere gemeentes,met ook CD&V leiderschap ,mochten wel alles opeten en het VB zien opnieuw groeien en groeien,in Aalter was alles koek en ei.....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 8 september 2025 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |