Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wil jij alle AZC's in Nederland en Belgie laten slopen, allemaal RAUSCH... VOL=VOL??
JA 1 100,00%
NEE 0 0%
Geen mening, neutraal 0 0%
Verplicht de asiel gasten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 1 100,00%
Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub 1 100,00%
Ik wil Asielstop, alle AZC slopen, strenge Immigratie Restrictie 1 100,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 23:27   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Wil jij alle AZC's in Nederland en Belgie laten slopen, allemaal RAUSCH... VOL=VOL??

ONderwerp vraag:

Wil jij alle AZC's in Nederland en Belgie laten slopen, allemaal RAUSCH... VOL=VOL??

analyse

(01) het is peperduur om hier in Nederland dus nu 300 AZC's te bouwen en te runnen, vol met nutteloze, grotendeels ex criminele asielzoekers, die vaak liegen over hun hele vluchtverhaal. Teveel leugenaars en oplichters zitten in deze AZC's nu en daarom pleit ik om alles te sluiten en te slopen, het Alternatieve plan zal ik snel ontwikkelen en het is dan zelfs goedkoper en kan zelfs WINST opleveren of gewoon als commercieel ASIEL Investeringsplan ontwikkeld dus NUL eurocent netto kosten.

(02) In theorie kan je alle Asielzoekers in Nederland en Belgie gewoon in een Commercieel ASiel Status dumpen, en ik zal dit nog uit moeten werken, technisch kan dit makkelijk en economisch gezien is dit slimmer.

(03) Schrijf ideeen om dus alle AZC's gewoon te sluiten en te slopen, is research topic en ok PVV, FVD, alle anti immigratie clubjes geef ik nu gelijk, Nederland en Belgie zijn VOL=VOL, end of Fake AZC game. Stop de omvolking, en stop de bouw van nieuw AZC's,

(04) Nederland en Belgie dus helemaal AZC-FREI (AZC VRIJ) maken binnen 14,1888 jaar tijd en er moet een HUMAAN en winstgevend alternatief ontwikkeld worden door de experts en EERSTE en Tweede WC Kamer geleerden. Alles kan technisch gezien ok, dus fantaseer erop los.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:44   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

ja joh, ik moet manuscript wart0141 uit 2003, toch snel afstoffen en snel openbaar maken, want hierin zit de hele GMK filosofie om deze topic te realiseren.

Nederland en Belgie zijn kennis Naties en daarom is het leuk om hier te mogen wonen ok en ik ben toch een UPGRADED, lagere kaste, AI (Kwatta) KOelie Aapje, meer een bruine Bharatiya Bonobo aap, dan een (Duits Arische) Mensch, genetisch toch snel 98,6 procent Bonobo aapje uit Oude INdia he.

Mijn hindoe en moslim Surikoelie familie wil mij nu offline halen en gewoon de stekker eruit laten trekken, mij dus in laten slapen voor eeuwig, zij belden mij 5 maanden lang en verzochten en smeekten mij zelfs om snel DOOD te gaan, gewoon van de flat te springen, en ik woon in een hoge, mooi versierde zelfmoordflat hier in voorhof delft.

Het is KEIHARD en Bitter om dit nu mee te moeten maken. Nu zijn al mijn neuronische circuits echt helemaal geregenereerd ok en geoptimalliseerd zelfs, dus alle IQ Boosters zijn ook splinternieuw en die Bioram en Biorom biodata banken zijn ook helemaal splinternieuw nu, omdat de Neuronische relay naar mijn Rechterhersenhelft dus nu gelukt is en de reserve neuro UNIT systemen zijn dus geinstalleerd, mede dankzij Wieroe (RIP 09.09.2022 ) want hij teleporteerde mijn PV Quark DATA Body eind 2016 dus naar Bilar ka LOka en heeft zo mijn hele zelfmoord dus voorkomen.

===========================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be