![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan België net als Argentinië een ‘bail out’ weten te versieren, indien niet door Trump dan wel door de eigen bevolking (dus in de eerste plaats de serviele Vlamingen). ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs dan nog, welk geld gaan ze daarna stelen om het einde nog wat uit te stellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keuze in Wallonië is niet te begrijpen. Lees trouwens het artikel : ze pleiten voir een verplichting van het Nederlands in 2027. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon beseffen dat we in België leven en dat uw Vlaams-Nationalisme weinige mensen interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België is het Nederlands de taal vd MEERDERHEID vd bevolking, doch de Walen kijken erop neer. Vlamingen dienen enkel maar om de francofiele rekeningen te betalen. Dat is de trieste realiteit.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 oktober 2025 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is zeer goed te begrijpen. Het is de Belgische keuze, en het is altijd zo geweest.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke regio is 100% bevoegd voor onderwijs, dus Vlaanderens minister van onderwijs zou zeker kunnen beslissen om het verplicht frans opnemen in het leerprogramma als tweede taal af te schaffen. Ik stel vast dat noch de vorige N-VA minister van onderwijs, noch de huidige daar al enige intentie over toonden. Laat staan dat ze er enig initiatief toe zouden genomen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou daar niet te streng willen in zijn. Dat is er vier eeuw lang ingeklopt, vaak met veel geweld en onderdrukking. En als je dat in rekening brengt, vind ik dat we al behoorlijk ver staan.
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer talenkennis is de sterkte van een individu maar kan eventueel als zwakte van een regio bestempeld worden.
Vlaamse politici willen dus eerder een gemeenschap van sterke individuen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer bepaald, nergens.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Aan het werk slaven!"
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werken is niet ongezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik nu 20 jaar actief in het professionele leven en ik heb geleerd om mij niet meer in de rol te laten duwen waar ik moeite ga doen om Frans te praten met een tegenpartij die geen Nederlands kan. Het is niet mijn moedertaal en ik verlies per definitie al de helft van mijn discussiecapaciteiten. Neen, het zal Engels zijn om het speelveld weer gelijk te trekken. Maar de meeste Vlamingen die naar Brussel afzakken om te gaan werken zijn zo dwaas om de Franstaligen daar op hun wenken te bedienen. Het gevolg is dat ze in Wallonie begrijpen dat Nederlands leren nutteloos is en dat ze hier in Vlaanderen denken dat het een must is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 oktober 2025 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onderliggende vraag dringt zich op : waarom passen de Vlaamse minister(s) van onderwijs dat niet aan ? Waarom voert men hier zelfs geen parlementair debat over ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, wel wil men er de profiteurs van het systeem uithalen.
|
![]() |
![]() |