![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft niemand dit opgemerkt?
De partij die altijd zat te klagen over te hoge belastingsdruk wil de belastingsdruk verhogen! Bouchez heeft gelijk potverdorie. https://www.nieuwsblad.be/politiek/a.../99725179.html Citaat:
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De (r)overheid heeft geen keuze.
De kostenkant aanpakken gaat gewoon te veel uit onze "leiders" hun zakken slepen.
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk is een BTW verhoging een vorm van belastingverhoging, maar dan voor iedereen. Ondertussen geeft hij met deze hervorming de horeca ook wat extra ademruimte. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus vestzak/broekzak, en denk maar niet dat je als werknemer er iets zal aan overhouden, integendeel. De keizer van Antwerpen zoekt 10 miljard remember…
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus moet het van de in de Privé werkende mensen afgepeld worden.
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch gaan we ook iets doen aan de uitgavekant. Jammer genoeg zitten er teveel veto's bij de meerderheidspartijen. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de cijfers zijn onder De Wever weet ik niet en ik weet ook niet waar ze naartoe gaan evolueren tegen het einde van zijn termijn. Kan je mij je bron eens bezorgen waarop je je claim baseert want het interesseert me weL
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allé kom, t is weer de anderen hun fout. Steek het anders op de VB kiezers?
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De globale belastingsdruk blijft dalen, zelfs met de hogere btw. Om de eenvoudige reden dat de voorziene lastenverminderingen voor wie werkt, van kracht blijven. Het gaat natuurlijk wel trager dan aanvankelijk voorzien. Dat ligt dan ook aan een paar ambetantigheden zoals Trump zijn tarieven en Poetin zijn bommen en granaten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het bewijs is al lang en meerdere keren geleverd. Het recept en de mogelijkheid om alles in een keer op te lossen, lag vorige keer in zijn schoot, 5 minuten politieke moed en een paar handtekeningen hier en daar en de Walen hadden met hun communistische heilstaat alleen kunnen verder doen. Nu heeft hij met 2 strandjanetten te doen die allebei schrik hebben van de commies in het zuiden. Dat dat scenario uiteindelijk voor gigantische problemen ging zorgen stond in de sterren geschreven. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom van mij mag hij de btw verhogen, de grens is zo ver niet. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jep, binnen een afstand van 20 km is er een Jumbo, een AH, een Aldi en een Lidl.
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk hij die zuilen en linkse hobby clubkes moeten er maar allemaal eens aan geloven.
Besparen is zo moeilijk niet, alleen het strikt nodige nog subsidiëren en al die vrouwenbonden, arabische theehuizen, al dan niet urbane dansclubkes en voetbalclubs, geldkraan toe, wilt gij gaan haken in uw vrije tijd, tegen nen bal gaan stampen of aan een waterpijp gaan lurken, wel dan betaald ge daar zelf voor. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja dat was briljant. De grootste financiële federale catastrofe van het decenium. Ge moogt fier zijn.
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De algemene teneur was dat een BTW verhoging de eerlijkste "belastingverhoging" is. Degene die iets koopt, betaald 1% extra. Degene die een wagen koopt van 20.000 euro, BTW inclusief, betaald ongeveer 198 euro extra. Degene die een wagen koopt van 100.000 euro, BTW inclusief, betaald ongeveer 992 euro extra. Daarbij hoorde ik gisteren ook dat de BTW op voeding 1% zou dalen. In de jaren '80 kocht ik mij een Ford Granada 2.3 diesel Ghia. Ik betaalde daar toen 25% BTW op. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al die verloren stemmen voor het VB maakten dat er geen regering zonder de sossen gevormd kon worden. En vermits geen enkele partij, met de Blokkers een coalitie wilden vormen, waren deze 5 partijen tot elkaar veroordeeld. De waarheid heeft haar rechten, ook al roepen de blokkers nog zo hard. De blokkers zijn een groot probleem, misschien wel hert grootste probleem in Vlaanderen! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stemmen werkt alleen bij muziekinstrumenten, de Politiek blijft valse noten spelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|