![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik ga regelmatig achter "scherregossen" en ik moet zeggen dat ze met véél liefde bereid worden door enkele knappe dames.
De grondlegger van dit kraam genaamd "Richard" is reeds enkele jaren overleden, dan heeft een paljas het bijna om zeep geholpen en nu zijn het twee dames die de boel draaiende houden mét het originele recept, neem ik aan. De zaken gaan goed...zeker een aanrader als je in Aalst bent (maar wel voor 18.00 u. of je pakt er naast) |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nog zo'n Aalsterse figuur : Vosse Kilo, de grootste bloedgever van het land en Fonske(of Franske ?) die eenzaam met zijn trommeltje decennialang de karnavalstoet opende. 100 meter vòòr het feestcomité.... Jeugdsentiment ... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De stad Aalst gaat zichzelf opheffen en alles verkopen.
Wat gaat de stad wel nog doen ? De bullshitjobs ? En al het echte werk privatiseren ?
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aalst wordt bestuurd door een bende idioten. En de grootste loopt helemaal vooraan.
|
|
|
|
#45 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Huisvader geeft het geld van de stad aan wapenhandelaars. Met een glimlach. Laatst gewijzigd door Bach : Vandaag om 00:22. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stad van men droeimen? Men kloeiten ja.
Ik wil dor me gin stokken nimmer go woeinen. Geleik da menne pa zeit, ge moeitj (van on de klinik) tot in t gat van de mert goon ver nog ne witten te zing.
|