![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://bbet.nwrpress.com/besprekinge...peRushton.html
Interessant artikel van de Amerikaans wetenschapper Philippe Rushton waarbij de relatie tussen ras, herseninhoud, IQ-gehalte en de daaruit voortvloeiende maatschappelijke problemen worden blootgelegd. De negationisten binnen links kunnen nu niet méér het bestaan van rassen ontkennen. De raciale factor is een belangrijk punt hoe men de relatie vreemdelingen-criminaliteit en armoede kan ontleden. Véél leesplezier. Laatst gewijzigd door Haider : 17 mei 2005 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() http://www.dewanand.nl/wfor1029.htm
Moet je dit eens lezen, da's nog straffer... Dan zijn alleen blanken racisten, tssss.... Dan is Rushton nog een beetje wetenschappelijk gefundeerd (allez, t'is te zeggen, ik twijfel als wetenschapper toch aan zijn objectiviteit hoor) PS: je mag toch links in je posts zetten hé hier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe vaak de racisten hier nog het pseudo-wetenschappelijk werk van Rushton gaan posten.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat Rushton een subjectief wetenschapper is, daar geef ik je 100% gelijk in, maar racisme komt ook van de andere kant, en al een stuk je erger dan eens roepen dat ze zich moeten aanpassen. (==> herpigmentering in de tekst) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad. Heb dat even overlopen, totale onzin. Ik heb nooit beweerd dat racisme alléén maar in één richting bestond, hoor. Racisme zal je (imho) overal tegenkomen. Er is echter niemand hier die in de "herpigmentering" onzin gelooft. De onzin van Rushton daarentegen heeft hier nogal wat aanhangers. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 mei 2005 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/J._Philippe_Rushton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Mja vroeger waren het de haakneuzen? nu zijn het de getinten... als men het maar kan gebruiken als zondebok, voor alles wat mis gaat, toch?
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 17 mei 2005 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Haider : 17 mei 2005 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eerst wat over biologie, statistiek en wetenschappelijke methoden en kom dan terug discussiëren. Trouwens, in de pseudo-wetenschappelijke rommel die jij aanbidt wordt ook steeds "bewezen" dat Aziaten en Joden een hoger IQ hebben dan ariërs. Besluit: ik ben alvast slimmer dan jij. ![]() Bij nader inzicht: niet veel om blij over te zijn.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een uitgebreide pseudo-wetenschappelijke literatuur over verschillen in IQ tussen groepen. De hiërarchie is dan Joden-->Aziaten-->Ariërs-->Zwarten in dalende volgorde. Ik geloof niet in deze onzin. De echte vraag is waarom jij er niet in gelooft. Deze werken gebruiken dezelfde methoden als jouw vriend Rushton. ![]() Als jij wetenschappelijk bezig bent, dan mag je niet selectief zijn, hé! ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() iq zegt ook niet alles.
waar zijn de aziatische mozarts, beethovens, rubensen, newtons, von brauns etc.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez, ik ga mijn goed hart tonen en een tip geven: The Bell Curve! En, nogmaals, IK GELOOF DAAR NIET IN, de vraag is waarom jij daar niet in gelooft. Selectieve wetenschappen: ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 mei 2005 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |