![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
Bekijk resultaten enquête: Mars op Brussel? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 84,21% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah natuurlijk. Maar strikt genomen heette die dus 'de witte mars', niet 'de mars op Brussel'
![]()
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() PS: ik lust da niet zo graag. Liever een Snax of dergelijk...
|
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk ook dat als je veel volk op de been wil krijgen, het innitiatief van de VVB moet komen. Zij bewezen de (laatste jaren toch) dé Vlaams-Nationalisitische vereniging bij uitstek te zijn voor de organisatie van écht grote protestacties.
Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen Voorpost, TAK en dergelijke maar de versnippering in de Vlaamse Beweging laat helaas niet toe dat mooie innitiatieven van die bewegingen grote opkomst kennen. Op de ééne of de andere manier voelen veel Flaminganten zich steeds te goed om zich 'in te laten' andere Vlaams-Nationalistische verenigingen. (TAK <-> Voorpost, KVHV <-> NSV!, Belang <-> NVA, ...) Heel vreemd is dat iedereen de VVB lijkt te aanvaarden. En vanuit het OVV moeten we zulke innitiatieven ook niet echt verwachten. Dus indien er hier VVB-ers op dit forum zijn: Jongens, de bal ligt wat mij betreft in jullie kamp. Laat jullie volledig gaan!! Ik zal (als KVHV-er) er alleszins alles aan doen om voor een eventuele mars op Brussel (of andere innitiatieven) mijn vereniging in beweging te krijgen!!!
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er gaat waarschijnlijk geen grote betoging kúnnen zijn de komende maand. Het is echt een ambetante moment: de studenten zijn aan't werk, en in het begin van de vakantie is iedereen weg. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moet van twee kanten komen, en de VVB aanvaardt álle flaminganten. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is zeker waar. En gelijk hebben ze!!!
Maar goed, ... doe dan toch maar de eerste maand van de vakantie. Reizen wil ik er eventueel voor verzetten, examens niet !!! ![]()