Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2005, 01:08   #521
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ah so, interessant! En welke rechtvaardigheid moge dit dan wel wezen? Dat je ongelijken plots als gelijk gaat gaan behandelen. Ik zou dat eerder als onrechtvaardig bestempelen.
jij zult dan ook nooit zover kunnen nadenken dat in een normale democratische maatschappij iedere burger rechterlijk gezien dezelfde status moet hebben: dat impliceert immers dat de overheid geen discriminerende maatregelen kan nemen jegens bepaalde groepen die haar niet aanstaan. Of dat nu homo's, nationaal-solidaristen, of mensen met één oog zijn doet er niet toe..want wie heeft bovendien de legitimiteit om te bepalen wie "ongelijk" is? Juist: de toevallige machthebber. U bent dan ook ongelooflijk hypocriet door enerzijds te zagen dat u constant gediscrimineerd wordt door het establishment, terwijl u als eerste staat te roepen om anderen te discrimineren wanneer het wel in uw plaatje past. Zulke inconsequente houding wijst op een structureel gebrek aan empathie, rationaliteit en neutraliteit: het enigste wat u wil is uw normen opleggen aan de rest van de burgers.
En u meot niet beginnen goochelen met termen als "egalitarisme" in uw antwoord: ik weet imemrs perfect dat niet alle mensen gelijk zijn, en dat het gerechtvaardigd is dat onderscheid te maken. Wettelijk gezien mag men dat onderscheid echter niet maken...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 01:17   #522
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Een kind met twee papa's zal zeker gepest worden op school, zal meer geneigd worden om zelf homo te worden en zal zich minderwaardig voelen (de meeste homo's voelen zich minderwaardig, want homosexualiteit wordt in het algemeen niet aanvaart door de maatschappij
Jeezes, jij bent zeker zo een gefrustreerde arbeider uit een achterbuurt die nog nooit heeft gehoord van de notie "homoseksualiteit"? Meneer heeft de waarheid in pacht en uit z'n wetenschappelijke studies kon hij een gefundereede argument opmaken; kinderen van holebi-koppels worden ook holebi's, en de huidige generatie holebi's zijn uitzonderingen zeker? Grapjas, al meegedaan aan screenings om Geert Hoste te vergezelen op z'n komische shows?

Om te beginnen, zijn het niet de holebi's die ervoor zorgen dat hun kinderen wordt gepest op school, maar is het uwe goedkope praat die ervoor zorgt dat andere even op uw niveau verkerende personen worden geïndoctrineerd met uwe verzuurde praat dat homo's minderwaardig zouden zijn....
De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet, mijn broer voelt zich niet minderwaardig, JIJ behandelt hem en vele andere, duizende holebi's als minderwaardig.
De enige oplossing is u een beetje meer wereldeigen maken in plaats van de homo's te bekritiseren als abnormaal en geestesgestoord!
Look at yourself baby![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by William on 03-06-2005 at 02:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een kind met twee papa's zal zeker gepest worden op school, zal meer geneigd worden om zelf homo te worden en zal zich minderwaardig voelen (de meeste homo's voelen zich minderwaardig, want homosexualiteit wordt in het algemeen niet aanvaart door de maatschappij
Jeezes, jij bent zeker zo een gefrustreerde arbeider uit een achterbuurt die nog nooit heeft gehoord van de notie "homoseksualiteit"? Meneer heeft de waarheid in pacht en uit z'n wetenschappelijke studies kon hij een gefundereede argument opmaken; kinderen van holebi-koppels worden ook holebi's, en de huidige generatie holebi's zijn uitzonderingen zeker? Grapjas, al meegedaan aan screenings om Geert Hoste te vergezelen op z'n komische shows?

Om te beginnen, zijn het niet de holebi's die ervoor zorgen dat hun kinderen wordt gepest op school, maar is het uwe goedkope praat die ervoor zorgt dat andere even op uw niveau verkerende personen worden geïndoctrineerd met uwe verzuurde praat dat homo's minderwaardig zouden zijn....
De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet, mijn broer voelt zich niet minderwaardig, JIJ behandelt hem en vele andere, duizende holebi's als minderwaardig.
De enige oplossing is u een beetje meer wereldeigen maken in plaats van de homo's te bekritiseren als abnormaal en geestesgestoord!
Look at yourself baby![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

De enige oplossing is u een beetje meer wereldeigen maken in plaats van de homo's te critiqueren als abnormaal en geestesgestoord!
Look at yourself baby![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door William : 3 juni 2005 om 01:19.
William is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 01:30   #523
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wanneer worden de pesters aangepakt ? Bijna nooit... En het kind zal zich vrij snel minderwaardig en anders beginnen te voelen.

Hier op dit forum voelen de meeste homos zich inderdaad vrij (wat goed is), maar ik betwijfel dat het ook zo is in real life, bij ons op het werk (waar vooral bedienden werken!! in arbeidersmileu zou het nog erger zijn denk ik) zou homo vrij snel weggepest worden.
Zoals ik al reeds zei, wereldvreemd bestaat nog in de 21ste eeuw!
Mijn broer, m'n nonkel, 3 vrienden en 1 vriendin zijn holebi en deze personen zijn ge-out bij god en alleman en 'niemand maar dan ook niemand heeft deze mensen gepest en uitgemaakt hé, pfff erg hé waar gaat deze goddeloze maatschappij naartoe waarbij zulke mensen er al voor uitkomen.
Jongens toch in mijnen tijd hé, 200 jaar geleden bestond dat allemaal nog niet zulle, ja jongens de pastoor moest het eens weten, ze werden onmiddellijk in het verbeteringsgesticht gestoken wegens hun shizofreen gedrag, ontoelaatbaar! Leve de paus! Leve de pastoor! Leve Shizie! Leve onze naïeve houding! Leve onze zotheid!'
Oud 3 juni 2005, 01:40   #524
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Nee, het gaat dan over een afwijking, een uitzondering waardoor net dat (en ook vele andere) heterokoppel(s) geen kinderen kan/kunnen krijgen. Die 5% (schatting) mag je dus wel helpen door hen een kind toe te wijzen.
Bij homokoppels kan namelijk 100% geen kinderen kan krijgen. Ze hebben geen afwijking. Dus ga je hen ook geen kinderen toewijzen. Lijkt me logisch.
Allé Stephen, doe even volwassen, zo simpel ligt het nu eenmaal niet hé.
"Omdat die geen afwijking krijgt, mag het wel en die met de afwijking niet, voila, nè!"
We zijn hier over kinderen van vlees en bloed bezig hé, waarbij je niet al te lichtzinning over heen mag gaan. Wij als de samenleving moeten deze sukkeltjes een toekomst geven, een kans geven om in een gezin op te groeien waarbij mensen van hun houden al waren het hun eigen -biologische- kinderen.
In een weeshuis -ik noem het eerder een gesticht- krijgen deze kinderen niets van affectie mee waardoor ze sneller vatbaar zijn voor een antisociaal gedrag te vertonen waarbij ze later een schizofrene antipersoonlijkheid krijgen die hen niet in staat zal stellen om affectie te geven aan hun kinderen. In de rechten krijg je ook een cursus psychologie waar alles duidelijk staat vermeld. Dus dit zijn geen zelfbedachte, verzinseltjes zoals Shizie, maar de harde waarheid.
Geef deze sukkelaars een hecht gezin waarin ze gelukkig worden en later ook een warm gezin kunnen stichten.
Geef hen tenminste die kans en geef homo-koppels ook eens de kans om hun te bewijzen dat ze het ook kunnen. Dus denk positief maar vooral handel positief, zowel voor je eigen als voor je naasten!

En laat aan iedereen weten maar vooral tonen dat ook jij een groot hart hebt, om te beginnen aan die sukkelaars in dat weeshuis maar ook aan de zovele homo-koppels die hun geluk willen delen met kindjes die anders geen toekomst zouden krijgen.

Een hart voor Antwerpen, ook in Vlaanderen
[edit]
[size=1]After edit by William on 03-06-2005 at 02:46
Reason:

Citaat:
Nee, het gaat dan over een afwijking, een uitzondering waardoor net dat (en ook vele andere) heterokoppel(s) geen kinderen kan/kunnen krijgen. Die 5% (schatting) mag je dus wel helpen door hen een kind toe te wijzen.
Bij homokoppels kan namelijk 100% geen kinderen kan krijgen. Ze hebben geen afwijking. Dus ga je hen ook geen kinderen toewijzen. Lijkt me logisch.
"Omdat die geen afwijking krijgt, mag het wel en die met de afwijking niet, voila, nè!"
We zijn hier over kinderen van vlees en bloed bezig hé, waarbij je niet al te lichtzinning over heen mag gaan. Wij als de samenleving moeten deze sukkeltjes een toekomst geven, een kans geven om in een gezin op te groeien waarbij mensen van hun houden al waren het hun eigen -biologische- kinderen.
In een weeshuis -ik noem het eerder een gesticht- krijgen deze kinderen niets van affectie mee waardoor ze sneller vatbaar zijn voor een antisociaal gedrag te vertonen waarbij ze later een schizofrene antipersoonlijkheid krijgen die hen niet in staat zal stellen om affectie te geven aan hun kinderen. In de rechten krijg je ook een cursus psychologie waar alles duidelijk staat vermeld. Dus dit zijn geen zelfbedachte, verzinseltjes zoals Shizie, maar de harde waarheid.
Geef deze sukkelaars een hecht gezin waarin ze gelukkig worden en later ook een warm gezin kunnen stichten.
Geef hen tenminste die kans en geef homo-koppels ook eens de kans om hun te bewijzen dat ze het ook kunnen. Dus denk positief maar vooral handel positief, zowel voor je eigen als voor je naasten!

En laat aan iedereen weten maar vooral tonen dat ook jij een groot hart hebt, om te beginnen aan die sukkelaars in dat weeshuis maar ook aan de zovele homo-koppels die hun geluk willen delen met kindjes die anders geen toekomst zouden krijgen.

Een hart voor Antwerpen, ook in Vlaanderen
[/size]

Citaat:
Geef hen tenminste die kans en geef homo-koppels ook eens de kans om hun te bewijzen dat ze het ook kunnen. Dus denk positief maar vooral handel positief, zowel voor je eigen als voor je naasten![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door William : 3 juni 2005 om 01:46.
William is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 01:57   #525
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Je kan moeilijk ontkennen dat men zo denkt over het Westen. Deze mening is populair vanaf Turkije tot China, Vanaf andalusië tot Praetoria.
Als uw buur in de vaart springt, spring jij dan mee?
Als uw buur een schaap voor z'n deur slacht, hou jij dan dat schaap mee vast om z'n keel over te snijden?
Als uw buur uw buurvrouw voor de zoveelste keer aframmeld omdat ze het 'verdient', zeg jij dan; "well done!"
Als uw buur oproept om de heilige Jihad te voeren tegen het westen, ga jij dan mee helpen bommen ontploffen?
Of als uw buur oproept om Arabisch als 4de taal in te voeren in ons belgenland, ga jij dan onmiddellijk een cursus 'Hoe leer ik in 2 maanden de Mohammedaanse taal' kopen?
Of als uw buur een bom wil laten ontploffen op de Grote Markt in Brussel, ga jij dan een schouderklopje geven?

Als u toch alles beter vind buiten ons Vlaanderen, hoeveel vliegtickets heb je nodig, William trakteert!
Oud 3 juni 2005, 02:04   #526
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
We zijn inderdaad onze samenleving aan het vergiftigen met allerlei Marxistische bullshit.
Ik ben Vlaams Belanger, enkel op dat punt ben ik met hen oneens. Wat logisch is, niemand staat achter een partij waar hij voor de 100% mee eens is!
Maar ben ik hiervoor een communistische Stalin-aanhanger? Allé van extreem-rechts wordt ik al overgevlogen naar extreem-links, sebiet krijg ik hiervan nog extreem veel grijze, haren!
Btw, sebiet krijg ik nog een extreem lange slaap, want tis weeral 3u AM, deze gaat z'n bedje opzoeken si.

Slaapwel people! En onthoud, weer hebben véle weeskindjes naar bed moeten gaan zonder een slaapkusje, tis maar dat ge het weet..
Oud 3 juni 2005, 02:56   #527
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ondanks het niet aflatende lobbywerk van allerlei conservatieve krachten ziet het er dus naar uit dat homoseksuele koppels binnenkort kinderen zullen kunnen adopteren.
Is het dan toch te laat?

Hoever moet de zedenverloedering gaan, alvorens ge begrijpt dat de zedenverloedering de reden is voor de ondergang van de maatschappij?

Ik blijf hopen.

Nochtans is het waarschijnlijk te laat.

Geef me hoop.

Met dat beetje hoop vecht ik verder.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 02:57   #528
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Ik ben Vlaams Belanger, enkel op dat punt ben ik met hen oneens.
Gaat ge ervoor vechten, of ben je ook één van die lafaards?

De ondergang is nabij, tenzij ge bereid zijt van te vechten.
Oud 3 juni 2005, 02:59   #529
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Luister.

Deze zedenverloedering, die voorafgaat aan het einde van onze beschaving, gaat de ondergang teweegbrengen van alles wat we kennen.

Wie gaat er meevechten?

Ben ik echt helemaal alleen?
Oud 3 juni 2005, 03:00   #530
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als u toch alles beter vind buiten ons Vlaanderen, hoeveel vliegtickets heb je nodig, William trakteert!
Neen.

Ik wil vechten voor het behoud van wat er is. Het is gij die niet wilt vechten.
Oud 3 juni 2005, 03:01   #531
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
IK kan het niet alleen.
Oud 3 juni 2005, 03:02   #532
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
jij zult dan ook nooit zover kunnen nadenken dat in een normale democratische maatschappij iedere burger rechterlijk gezien dezelfde status moet hebben: dat impliceert immers dat de overheid geen discriminerende maatregelen kan nemen jegens bepaalde groepen die haar niet aanstaan.
Houd U bezig met de essentie.

Het duurt geen vijftig jaar of het is voorbij.
Oud 3 juni 2005, 06:59   #533
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Is het dan toch te laat?
Ja.

Citaat:
Hoever moet de zedenverloedering gaan, alvorens ge begrijpt dat de zedenverloedering de reden is voor de ondergang van de maatschappij?
Wij zullen niet rusten tot ook uw dochter een Egidiusprobleem heeft...

Citaat:
Ik blijf hopen.
Tevergeefs.

Citaat:
Dat is het zeker.

Citaat:
Geef me hoop.
Nope.

Citaat:
Tegen windmolens? Tegen de bierkaai?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 07:45   #534
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Luister.
Wie gaat er meevechten?
Ben ik echt helemaal alleen?
Neen hoor, u bent niet alleen, ik ben 100% bereid om tegen te vechten.. :')

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 08:50   #535
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen.

Ik wil vechten voor het behoud van wat er is.
Don Quichotte aan het woord...
Citaat:
Het is gij die niet wilt vechten.
Niet iedereen is dom...[edit]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 03-06-2005 at 09:53
Reason:

Citaat:
Neen.

Ik wil vechten voor het behoud van wat er is.
Don Quichotte aan het woord...
Citaat:
Het is gij die niet wilt vechten.
Niet iedereen is dom...[/size]

Citaat:
Neen.

Ik wil vechten voor het behoud van wat er is. Het is gij die niet wilt vechten.
Niet iedereen is dom...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Andro : 3 juni 2005 om 08:53.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 08:53   #536
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wij zullen niet rusten tot ook uw dochter een Egidiusprobleem heeft...
Het oude recht van de Salische Franken, de Germanen die rond de Schelde zijn komen zitten, bepaalt dat ik U voor zoiets voortijdig 3 meter onder de grond mag doen belanden.

En geloof me, dat ik het zal het doen ook.
Oud 3 juni 2005, 08:56   #537
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het dan toch te laat?

Ik blijf hopen.

Geef me hoop.

Absoluut, prachtig nieuws nietwaar?
Oud 3 juni 2005, 09:00   #538
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
...
Ik heb U begrepen.

Ok. Laat ons dan wachten op de onvermijdelijke ineenstorting van de levensverwachting. In Rusland is ze al begonnen.

Misschien zal de bevolking daarna wel luisteren?

Case rests.
Oud 3 juni 2005, 09:03   #539
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb U begrepen.
Goedzo, je bent op de goede weg.
Oud 3 juni 2005, 09:04   #540
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als u oproept om mensen aan te zetten om op het Vlaams Belang te stemmen zodat zij achteraf dit recht terug afschaffen, wat ik natuurlijk eerst wil zien, dan stap ik onmiddellijk uit het Vlaams Belang, direct!
Ik hoop dat het Vlaams Belang niet van haar oorspronkelijke koers afwijkt. De ineenstorting van de levensverwachting is op komst. De denataliteit was al een feit. Het gaat bijna een onmogelijke taak zijn van de bevolking doorheen de moeilijke decennia die op komst zijn, te loodsen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be