![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En u meot niet beginnen goochelen met termen als "egalitarisme" in uw antwoord: ik weet imemrs perfect dat niet alle mensen gelijk zijn, en dat het gerechtvaardigd is dat onderscheid te maken. Wettelijk gezien mag men dat onderscheid echter niet maken...
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, zijn het niet de holebi's die ervoor zorgen dat hun kinderen wordt gepest op school, maar is het uwe goedkope praat die ervoor zorgt dat andere even op uw niveau verkerende personen worden geïndoctrineerd met uwe verzuurde praat dat homo's minderwaardig zouden zijn.... ![]() De pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet, mijn broer voelt zich niet minderwaardig, JIJ behandelt hem en vele andere, duizende holebi's als minderwaardig. De enige oplossing is u een beetje meer wereldeigen maken in plaats van de homo's te bekritiseren als abnormaal en geestesgestoord! Look at yourself baby![edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door William : 3 juni 2005 om 01:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn broer, m'n nonkel, 3 vrienden en 1 vriendin zijn holebi en deze personen zijn ge-out bij god en alleman en 'niemand maar dan ook niemand heeft deze mensen gepest en uitgemaakt hé, pfff erg hé waar gaat deze goddeloze maatschappij naartoe waarbij zulke mensen er al voor uitkomen. Jongens toch in mijnen tijd hé, 200 jaar geleden bestond dat allemaal nog niet zulle, ja jongens de pastoor moest het eens weten, ze werden onmiddellijk in het verbeteringsgesticht gestoken wegens hun shizofreen gedrag, ontoelaatbaar! Leve de paus! Leve de pastoor! Leve Shizie! Leve onze naïeve houding! Leve onze zotheid!'
![]() |
![]() |
#524 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Omdat die geen afwijking krijgt, mag het wel en die met de afwijking niet, voila, nè!" We zijn hier over kinderen van vlees en bloed bezig hé, waarbij je niet al te lichtzinning over heen mag gaan. Wij als de samenleving moeten deze sukkeltjes een toekomst geven, een kans geven om in een gezin op te groeien waarbij mensen van hun houden al waren het hun eigen -biologische- kinderen. In een weeshuis -ik noem het eerder een gesticht- krijgen deze kinderen niets van affectie mee waardoor ze sneller vatbaar zijn voor een antisociaal gedrag te vertonen waarbij ze later een schizofrene antipersoonlijkheid krijgen die hen niet in staat zal stellen om affectie te geven aan hun kinderen. In de rechten krijg je ook een cursus psychologie waar alles duidelijk staat vermeld. Dus dit zijn geen zelfbedachte, verzinseltjes zoals Shizie, maar de harde waarheid. Geef deze sukkelaars een hecht gezin waarin ze gelukkig worden en later ook een warm gezin kunnen stichten. Geef hen tenminste die kans en geef homo-koppels ook eens de kans om hun te bewijzen dat ze het ook kunnen. Dus denk positief maar vooral handel positief, zowel voor je eigen als voor je naasten! En laat aan iedereen weten maar vooral tonen dat ook jij een groot hart hebt, om te beginnen aan die sukkelaars in dat weeshuis maar ook aan de zovele homo-koppels die hun geluk willen delen met kindjes die anders geen toekomst zouden krijgen. Een hart voor Antwerpen, ook in Vlaanderen ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door William : 3 juni 2005 om 01:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als uw buur een schaap voor z'n deur slacht, hou jij dan dat schaap mee vast om z'n keel over te snijden? Als uw buur uw buurvrouw voor de zoveelste keer aframmeld omdat ze het 'verdient', zeg jij dan; "well done!" Als uw buur oproept om de heilige Jihad te voeren tegen het westen, ga jij dan mee helpen bommen ontploffen? Of als uw buur oproept om Arabisch als 4de taal in te voeren in ons belgenland, ga jij dan onmiddellijk een cursus 'Hoe leer ik in 2 maanden de Mohammedaanse taal' kopen? Of als uw buur een bom wil laten ontploffen op de Grote Markt in Brussel, ga jij dan een schouderklopje geven? Als u toch alles beter vind buiten ons Vlaanderen, hoeveel vliegtickets heb je nodig, William trakteert!
![]() |
![]() |
#526 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ben ik hiervoor een communistische Stalin-aanhanger? Allé van extreem-rechts wordt ik al overgevlogen naar extreem-links, sebiet krijg ik hiervan nog extreem veel grijze, haren! Btw, sebiet krijg ik nog een extreem lange slaap, want tis weeral 3u AM, deze gaat z'n bedje opzoeken si. Slaapwel people! En onthoud, weer hebben véle weeskindjes naar bed moeten gaan zonder een slaapkusje, tis maar dat ge het weet.. ![]()
![]() |
![]() |
#527 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoever moet de zedenverloedering gaan, alvorens ge begrijpt dat de zedenverloedering de reden is voor de ondergang van de maatschappij? Ik blijf hopen. Nochtans is het waarschijnlijk te laat. Geef me hoop. Met dat beetje hoop vecht ik verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De ondergang is nabij, tenzij ge bereid zijt van te vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Deze zedenverloedering, die voorafgaat aan het einde van onze beschaving, gaat de ondergang teweegbrengen van alles wat we kennen. Wie gaat er meevechten? Ben ik echt helemaal alleen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik wil vechten voor het behoud van wat er is. Het is gij die niet wilt vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het duurt geen vijftig jaar of het is voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 3 juni 2005 om 08:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En geloof me, dat ik het zal het doen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ok. Laat ons dan wachten op de onvermijdelijke ineenstorting van de levensverwachting. In Rusland is ze al begonnen. Misschien zal de bevolking daarna wel luisteren? Case rests. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |