Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2005, 20:59   #61
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Dat is wat Guderian en Co. ook in Vlaanderen willen doen. Ik heb reeds klacht ingediend bij de moderatoren, maar we zouden toch ook aan gerechterlijke stappen moeten denken. Aanzetten tot moord is strafbaar. Guderian deed erger: hij riep op tot genocide.

Geloof dat ze 't eerder over moslim_technieken hadden zenne.

net zoals die verkrachtingskampen.

Dien daar klacht tegen in.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 22:56   #62
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
U kan hier komen beweren wat u wil, gezien u het toch niet nodig vindt ook maar een begin van bewijs of bron aan te brengen. In die voorwaarden is uw bijdrage waardeloos.
Deze link schetst beknopt en deels de achtergronden die geleid hebben tot de oorlog. Nog uitvoerigere duiding kan je vinden in 'Oorlog in Joegoslavië' van Carl Voet(ISBN 90 02 19782 9).
De oorlogsmisdaden van vooral de Serviërs kan je hier vinden.

In 1989 maakte Milosevich de autonomie van Kosovo ongedaan. In dat jaar liet hij zich verschillende malen zien op massabijeenkomsten in Kosovo. Een interressante speech van hem op zo een bijeenkomst kan je hier lezen. Het citaat waar Raven eerder naar verwees deed Slobodan enkele maanden later nadat de Kosovaarse autonomie ingetrokken was hetgeen tot onlusten met dodelijke slachtoffers geleid had.
Door o.a. deze bronnen ben ik tot mijn eerder gestelde conclusie gekomen.

Citaat:
Oh ja, "uw roots liggen in Joegoeslavië"? Toevallig toch niet aan de anti-Servische kant? Indien dat zo is (we komen het allemaal niet te weten, hé), moeten we u dan echt een objectieve bron vinden? Zoals Le Soir een objectieve bron zou zijn om iets te leren over Kraainem of Voeren?
Het maakt niet uit aan welke kant mijn roots liggen. Er waren genoeg Serviërs die ook anti-Servisch waren. Ik was trouwens tegen het uiteenvallen van Joegoslavië.
Het enige verschil tussen een Kroaat, een Serviër en Bosnische Moslim is hun religie. Etnisch en taalkundig gaat het om dezelfde groep mensen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ke Nan on 14-07-2005 at 23:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
U kan hier komen beweren wat u wil, gezien u het toch niet nodig vindt ook maar een begin van bewijs of bron aan te brengen. In die voorwaarden is uw bijdrage waardeloos.
Deze link schetst beknopt en deels de achtergronden die geleid hebben tot de oorlog. Nog uitvoerigere duiding kan je vinden in 'Oorlog in Joegoslavië' van Carl Voet(ISBN 90 02 19782 9).

In 1989 maakte Milosevich de autonomie van Kosovo ongedaan. In dat jaar liet hij zich verschillende malen zien op massabijeenkomsten in Kosovo. Een interressante speech van hem op zo een bijeenkomst kan je hier lezen. Het citaat waar Raven eerder naar verwees deed Slobodan enkele maanden later nadat de Kosovaarse autonomie ingetrokken was hetgeen tot onlusten met dodelijke slachtoffers geleid had.

Citaat:
Oh ja, "uw roots liggen in Joegoeslavië"? Toevallig toch niet aan de anti-Servische kant? Indien dat zo is (we komen het allemaal niet te weten, hé), moeten we u dan echt een objectieve bron vinden? Zoals Le Soir een objectieve bron zou zijn om iets te leren over Kraainem of Voeren?
Het maakt niet uit aan welke kant mijn roots liggen. Er waren genoeg Serviërs die ook anti-Servisch waren. Ik was trouwens tegen het uiteenvallen van Joegoslavië.
Het enige verschil tussen een Kroaat, een Serviër en Bosnische Moslim is hun religie. Etnisch en taalkundig gaat het om dezelfde groep mensen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
Het enige verschil tussen een Kroaat, een Serviër en Bosnische Moslim is hun religie. Etnisch en taalkundig gaat het om dezelfde groep mensen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 14 juli 2005 om 22:57.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 00:25   #63
Broz
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Neen, maar in beide gebieden gebeurde wel hetzelfde: gewapende islamieten op Europese bodem die een eigen gebied voor hen opeisen. Dit moest met de hardst mogelijke middelen de kop worden ingedrukt. Maar de yanks en hun NAVO kwamen de islam helpen...
Bosniërs en kosovaren zijn wel degelijk europeanen. Ze hoeven niets op te eisen, ze zijn niet allochtoon. Bosniërs spreken bosnjaks, een taal die heel nauw verwant is met het servo-kroatisch. Kosovaren/ albanezen zijn ook een europees volk. Trouwens niet alle Albanezen zijn moslim, een belangrijk deel is ofwel Orthodox/Katholiek. Ze zijn langzaam aan bekeerd onder Osmaans bewind, net zoals de Zuidelijke Nederlanden katholiek gebleven zijn onder Habsburgs bewind.
Broz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be