![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof je als baas de boel op 55 niet kan verkopen en gaan rentenieren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Groot gelijk:dringend patroons gijzelen en blijven vasthouden tot die 600.000"werkzoekenden"willen werken.Da zal een tijken duren paazekik.Die patroons zullen nogal een stuksken vermagerd zijn tegen dat die laatste "werkzoekende" uit zijn bed gekropen zal zijn.Een zeer goed systeem om buitenlandse bedrijven aan te sporen zich in dit rode vaksbondparadijs te vestigen onder de vlag van onze enige ,echte
L S P !!!!
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chrilord, ik hoop van harte dat gij binnenkort zelf moogt gaan aanschuiven aan het doplokaal en ga daar dan nog eens uw visie op die werkzoekenden in hun bed verkondigen.
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze zullen dan wel gaan werken, wacht maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kortom, uw methode zal misschien werken voor uzelf, dat maakt ge zelf maar uit. Voor de meeste anderen zal het niet echt werken, anders was het al lang geprobeerd ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doffer, de man die beweert dat Sabena superwinsten realiseerde... ![]() Ongelooflijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Minister
|
![]() hoe zit het met die stakers die omver gereden zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 oktober 2005 om 22:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Pelgrim ,wanneer ik moet gaan doppen hoef ik helemaal niet meer aan te schuiven aan een doplokaal.Ik kan een ganse dag kijken naar zoekertjes waar werk wordt aangeboden maar waar ik helemaal geen zin in hen omdat ik bijna evenveel verdien met "doppen ".Ik zou wel gek moeten zijn.Daarbij komt nog dat ik zou kunnen gaan foeffelen in het zwart en dat zou ik dan ook nog moeten opgeven...Zot zijn doet gene zeer,anders zoude gij veel pijn hebben.
![]() |
#470 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit principe en moraal besef ? ![]() Chrilord toch jongetje, hoe belachelijk je kunt wezen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben de eerste om toe te geven dat er een tijd is geweest dat werknemeres werden uitgebuit en daarom een vakbond nodig was. Wat we vandaag echter meemaken is van een geheel andere orde. Een baas heeft tegenwoordig minder te zeggen in ZIJN bedrijf dan z'n werknemers. het is de omgekeerde wereld. En iemand die weigert te onderkennen dat vakbonden vandaag de dag meer aan politiek doen, ipv te zorgen voor de werknemer(waarvoor ze oorspronkelijk in het leven zijn geroepen) is naief.
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u eigenlijk ooit al eens in die situatie verkeerd dat u moet gaan doppen? Ik daag u uit om ditzelfde nu ook eens te gaan zeggen aan het doplokaal zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |