![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() p.s.: allen bedankt.
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Is het raar dat ik mijn zuurverdiende centjes niet wil afgeven aan de Walen of aan één of andere boer uit Polen? Speel jij maar Sinterklaas, mij niet gelaten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Ik hoor nog steeds mijnheer Dehaene zeggen;wij hebben al die jaren voor zwarte piet moeten spelen,nu mogen zij voor Sinterklaas spelen
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat er in Ranst zoiets woonde. We zullen het een beetje moeten uitmesten, of woon jij in het Engels kamp? ![]() ![]() Ze smijten met die belse papieren, graatiis voor niks. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Tomas;onlangs hoorde ik mvr.hoofddoek Vogels,aangaande onze vergrijzing,en de bijdrage die wij moeten betalen(mutualiteiten)de volgende uitspraak doen''Onze kas is stevig gespekt,maar wij moeten ervoor zorgen,dat dit ook zo blijft''
![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() zeeeg wat heeft palestina eigenlijk met de rest te maken
"George W. Bush: scientific proof that empty warheads can be dangerous!" wie neem bush nu als referentie tssss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja tis wat ge raar noemt. Ik vind dat da meer van u zegt dan van mij. Wie weet ben ik wel veel ziek. Eigenlijk betaald gij wel steeds mijn medicamenten mee dat weet ge toch? Oei oei oei.. maar ik doe dat dan weer voor nen Waal. En nen Waal voor nen vlaming. Toch schoon zo een solidair systeem. We zijn nu eenmaal allemaal belgie. het word met de dag duidelijker dat het voor DE MEESTE (ik zeg niet alle) vlaams nationaliste gewoon puur het geld is.. ik zou mij schamen.. jullie je blijkbaar niet wat je goed recht is.. van mijn part stik in u zuurverdiende centen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Luister, er heerst een verschrikkelijke onenigheid in België. Die kan maar opgelost worden door de bevoegdheden te splitsen. Door elk zijn verantwoordelijkheid te geven. Niet door te proberen (maar lukken doet het toch niet) compromissen te sluiten, want die zijn nooit in het voordeel van de bevolking.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik ik ik ik ik ik ik.. ja er zijn mensen die zo niet denken.. Pas op he manneke.. als gij nog eens ziek bent.. ik gaan mijn zuurverdiende centen niet in uw medicamenten steken.. val dood..
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hadden we nu nog 4 jaar gespaard. Zou dat nu kunnen verbeteren.
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik respecteer de Vlaamse feestdag, maar kvind da ze dan wel nen anderen datum mogen kiezen.
11 juli 1302 was gewoon een boerenkrijg waar een aantal ridders zijn gedood, door hun eigen stupiditeit. Een jaar later werden de Vlamingen gewoon terug in de pan gehakt. Ge moet niks geloven van het stationsromannetje van Concience. Er zijn heus wel belangrijkere en betere dingen gebeurt in de Vlaemsche geschiedenis.
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Een suggestie: de dag dat de eerste Belgisch taalwet werd uitgevaardigd in 1867. Maar ik zou begot niet weten welke dag dat was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |