![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat zìjn we niet, dat hébben we. (Ik toch) Helemaal in tegenstelling tot een 'lul' want dat héb ik noch bén ik, wat van jou dan natuurlijk niet gezegd kan worden. Ik zie je trouwens liever als je inhoudelijks iets zou zeggen, maar wat dat betreft stel ik mezelf waarschijnlijk truttig op. Wat ik dan wel weer heb maar niet ben, in tegenstelling tot uzelve. (als je nog kan volgen natuurlijk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Zwijggeld!
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als uit onderzoek van het vaticaan blijkt dat minstens 10% van de priesters (Braziliaans onderzoek) oiit een kind verkrachtte, dan is dat niet interessant en wordt het liever in de doofpot gehouden.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 11 januari 2006 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het instituut houdt een hand boven het hoofd van pedofiele pastoors en als er teveel klachten komen worden de kinderverkrachters overgeplaatst naar een kostschool een paar kilometer verder... Daarmee overtreedt het Vatikaan alle morele regels en wetten (niet verlenen van hulp aan personen in nood, medeplichtigheid door de daders te beschermen...) en moet dus gestraft worden. De locale pastoor en gelovigen mogen natuurlijk hun ding blijven doen zolang ze de wet na leven en zonder dat de Grote Duitse Führer in Rome zich met hun priveleven komt moeien... Een instituut dat voor zichzelf het recht op eist om zich te moeien in mijn seksleven zou beter de perverten in eigen rangen in toom houden...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door puud : 14 januari 2006 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier bijvoorbeeld een artikel in de Guardian erover: http://www.guardian.co.uk/brazil/sto...651313,00.html
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard is iedere priester die kinderen misbruikt, er één teveel. En tegen kindermisbruik, of het nu door een priester of iemand anders gebeurt, moet streng worden opgetreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
According to extracts from its report, carried in Brazil's IstoE magazine, 10% of Brazil's priests - some 1,700 clerics - were involved in cases of sexual misconduct, including the physical abuse of children and women. Seksueel wangedrag dus, waaronder (dus niet uitsluitend!) misbruik van vrouwen en kinderen. Kunt u mij trouwens zeggen waar u die 50% vandaan heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |