![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iranezen moeten het zelf oplossen? Hoe moeten ze dat ingodsnaam gaan doen?
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat de USSR verrast werd is intussen algemeen aanvaard. Stalin zal wel geweten hebben dat er ooit een oorlog van zou komen maar geloofde niet dat Duitsland het niet-aanvalspact zo snel zou opzeggen en nog minder dat zij op 2 fronten oorlog zouden voeren. Daarenboven was het sovietleger helemaal niet zo zwak als u suggereert. Er was wel wat werk aan om het materiaal te moderniseren maar qua getalsterkte stond het zeker op niveau van Duitsland. Dat het zulke verpletterende verliezen moest incasseren is voornamelijk het geval dat het zich niet aan een inval verwachtte. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Russisch leger 1914: 6,5 miljoen man sterk Duits leger 1914: 700 000 man sterk Russische verliezen: noemeloos Duitse verliezen: 10 000 (primordiaal) --- Je ziet: wat je zegt, zegt nog helemaal niets.
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
[SIZE=1]Ondertussen verdedigt haar voorganger, Schröder, zoals het een degelijke linkse betreft, voor een reusachtige vergoeding de belangen van het Russische gas... Dat zijn benoeming al tijdens zijn kanselierschap werd 'geregeld', tja, daar liggen de VS-bashers natuurlijk niet van wakker.. [/SIZE] Laatst gewijzigd door Chipie : 14 januari 2006 om 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En tja, ik heb het ook niet zo voor nucleaire energie maar in het Westen worden er wel volop centrales bijgebouwd, dus ja... En ja, zelf oplossen, je weet wel, verzet, oppositie, what so ever, ze zullen er wel iets op vinden. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
Tja, landen isoleren en boycotten is niet zo effectief.
'Het plaatselijk verzet' lijkt me ook niet zo sterk. Misschien enkele aanslagen plegen in't geniep? |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
Het koningshuis van Saudi Arabië is dan ook wel een decadent kot. Maar vergeet dan ook niet dat het merendeel van hun tegenstand net uit radicaal islamitische hoek komt die dreigen dat land te destabiliseren. Het is dus zeker niet zo dat dat koningshuis de spirituele leiders zijn. Het omgekeerde is eerder waar, ze proberen net te hervormen. En vergis u daar maar niet in, imam's endergerlijke leiden een zéér gelovig leven. Heus niet voor de schijn. Ook in't Westen. En Iran is niet anders. Je maakt hier een fameuse fout, op slechts subjectieve grond. Deze "president" van Iran, staat al heel lang bekend als Islamitisch extremist, al is hij nu pas zo fel in de media. T'is niet dat ie thuis komt en een six-pack opendoet. nog een andere opmerking: Religieus overtuigd zijn in Islam heeft niets te maken met afkomst, miseri-factor, scholing, enz. Imams komen niet voort uit arme gezinnen, maar de rijkere, hoger-opgeleide. Uw "minachting" tegenover wie voor de Islam kiest is ten onrechte. De meest radicale gelovigen zijn nagenoeg uitsluitend hooggeschoolden. Mohammad Khan, een radicale wahabist, heef Iran & Pakistan onderwezen in het maken van de atoombom. Osama Bin Laden en z'n kliek die Al Qaeda gevormd hebben, zijn stuk na stuk afkomstig uit rijke gezinnen, met de beste scholing van heel de wereld, zonder problemen of wat dan ook. Enneuh.. dom zijn ze moeilijk te noemen hé. Amerika, de supermacht van de wereld, is al verleid in 2 oorlogen, en Al Qaeda bestaat nog altijd. Ondanks mijn eigen luxe, hoge opleiding, geen miserie, en stabiele omgeving/achtergrond, zou ik niet willen schaken tegen deze specifieke Saudische mede-gelovigen
|
|
|
|
#109 | |
|
|
Citaat:
Stel nu dat iemand met dezelfde mentaliteit, en dat lijkt me echt waar hééél waarschijnlijk, controle over een knopje dat atoomwapens afschiet op het duivelse en decadente Westen, en het zo gehate Israël.. za die het doen denk je? (wat dan het punt van Herr Flick aanhaalt). T'is nie alsof de tweede "minder" in de hemel zal komen.
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zeer slim! |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Tja, ok, ik had even een andere kijk maar jij weet er precies wel meer van. Bedankt voor de toelichting.
Maar die uit welgestelde milieus afkomstige Moslimfundamentalisten, die zijn toch het radicale geloof gaan opzoeken omdat ze met hun scholing de Westerse imperialistische spelletjes hebben leren kennen, of niet? Nu ja, ik weet niet of je het begrijpt maar ik kan het mij niet voorstellen dat dus die fundamentalistische leiders, met zoveel macht, toch nog vasthouden aan dat strenge geloof. Maar dat is dan weer een gebrek aan inlevingsvermogen van mijn kant misschien. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Het gaat om de religieus geinspireerde mentaliteit van dhr. Ahmedinedjad en de gevaren die daaruit voortkomen mocht hij kernwapens hebben. De (vaak terechte) kritiek op Amerika helpt daar niet aan ... |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals ik eerder vermeld heb, dit werkt niet zo! Citaat:
Wil je weten waarom, dan moet je je eens verdiepen in het 'wereldrooster' (Earthgrid). De aarde is omgeven door zo'n energie rooster. En de atoombom moet zowieso op zo'n snijpunt vallen! Onder meer.. Pindar |
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#116 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat probeer ik dus uit te leggen Dat kan niet! Tenzij a) Uw tuin op een speciaal geometrisch punt ligt, een belangrijk snijpunt op het aarde-energie-rooster, en, de zon moet op een bepaald tijdstip een bepaalde positie hebben. Citaat:
Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 januari 2006 om 15:05. |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
En lagen én Nagasaki en Hiroshima dan zo perfect misschien? Of wacht, das allemaal opgezet door de NWO om ons ervoor bang te maken?
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pindar |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inderdaad!! Met vriendelijke groeten Pindar |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Lees anders dit boek eens:
[SIZE="3"]The Harmonic Conquest of Space [/SIZE](Lost Science) by Bruce Cathie ISBN:0932813623 (More details...) Available at:Quimby Warehouse Synopses & Reviews Synopsis: Bruce Cathie has been writing books on anti-gravity and light harmonics for more than 30 years. He is a leading proponent of the supertechnology available to man via the Energy Grid of Light that exists on Earth. Chapters in The Harmonic Conquest of Space include: -- Mathematics of the World Grid -- The Harmonics of Hiroshima and Nagasaki-- Harmonic Transmission and Receiving -- The Link Between Human Brain Waves -- The Ionosphere and Gravity -- Edgar Cayce: The Harmonics of the Subconscious -- Stonehenge: The Harmonics of the Moon -- The Pyramids of Mars ... and much, much more. Met vriendelijke groeten Pindar |
|
|
|