Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2006, 21:34   #561
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Begrijpend lezen is voor sommige mensen blijkbaar een hele opgave...
Maar ik ben er zeker van dat je toch je best doet.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 21:38   #562
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ik zou 't eigenlijk niet zo erg vinden als ik niet in aanmerking kwam voor die stage.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 21:44   #563
rosita
Vreemdeling

Standaard

ik kan jullie allemaal het boek van Eddy A.M. Daniels "De open samenleving en haar nieuwe vijanden" aanbevelen.
ga het A.U.B. rap halen naar de BIB. dan zullen jullie niet meer zoveel stommiteiten uitkramen.
wees gerust het is geen Vlaams Belanger die het schrijft. lees het eenmaal, lees het tweemaal, en misschien, heel misschien, krijg je dan een andere kijk
op de dingen
rosita is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 21:48   #564
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

dat zullen we zeker doen, rosita.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 22:02   #565
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Maar ik ben er zeker van dat je toch je best doet.
Wat meer is dan van u kan gezegd worden. Het enige waar ik u op dit forum uw best voor zie doen is om ruzietjes uit te lokken en te provoceren... Nu ja, ieder diertje zijn pleziertje, neem ik aan...

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 22:03   #566
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rosita Bekijk bericht
ik kan jullie allemaal het boek van Eddy A.M. Daniels "De open samenleving en haar nieuwe vijanden" aanbevelen.
ga het A.U.B. rap halen naar de BIB. dan zullen jullie niet meer zoveel stommiteiten uitkramen.
wees gerust het is geen Vlaams Belanger die het schrijft. lees het eenmaal, lees het tweemaal, en misschien, heel misschien, krijg je dan een andere kijk
op de dingen
Ik heb mijn lidkaart verloren... Kan u ons hier geen korte samenvatting geven? Een héél korte hé...

Oud 17 januari 2006, 23:29   #567
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat meer is dan van u kan gezegd worden. Het enige waar ik u op dit forum uw best voor zie doen is om ruzietjes uit te lokken en te provoceren... Nu ja, ieder diertje zijn pleziertje, neem ik aan...
Dan heb je wellicht over mijn tegenargumentaties op uw onzin gelezen. Nu ja, ieder diertje zijn pleziertje, neem ik aan...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 17 januari 2006, 23:41   #568
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen is voor sommige mensen blijkbaar een hele opgave...
in uw geval soms wel
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 23:52   #569
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dan heb je wellicht over mijn tegenargumentaties op uw onzin gelezen. Nu ja, ieder diertje zijn pleziertje, neem ik aan...
"Tegenargumentaties"?? Dat was een goeie! De weinige berichten van uw hand die ik tegen beter weten in toch met een half oog las, bevatten niets wat zelfs maar bij benadering op argumentatie leek. Kleineren en provoceren lijken mij meer uw handelsmerk. Ik sla uw berichten daarom meestal gewoon over.

Laatst gewijzigd door Manuel* : 17 januari 2006 om 23:53.
Oud 18 januari 2006, 00:41   #570
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Tegenargumentaties"?? Dat was een goeie! De weinige berichten van uw hand die ik tegen beter weten in toch met een half oog las, bevatten niets wat zelfs maar bij benadering op argumentatie leek. Kleineren en provoceren lijken mij meer uw handelsmerk. Ik sla uw berichten daarom meestal gewoon over.
Het is natuurlijk vrij idioot om mijn berichtjes niet te lezen en dan te janken over de kwaliteit ervan. Maar ik begrijp best dat je mijn argumentatie liever afdoet als "kleineren en provoceren" wanneer dat in je kraam past.
Oud 18 januari 2006, 08:08   #571
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik zou 't eigenlijk niet zo erg vinden als ik niet in aanmerking kwam voor die stage.
je moet daar maar een beetje werken hoor... een heel klein beetje maar
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 09:41   #572
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wilt u me par force uitspraken ontlokken over het personeelsbestand van de vrt? Ik werk daar niet, dus kan ik daar geen uitspraken over doen. Als dat u zo interesseert, kan u wellicht bij hen de nodige gegevens verkrijgen.
Gij zijt toch echt een windmolen hé. Eerst beweert ge ZELF godbeterd dat er bij de VRT geen problemen zijn qua ondervertegenwoordiging van allochtonen in het personeelsbestand, en als ik dat dan contesteer, dan wil ik u "par force" uitspraken ontlokken. Als dat de manier is waarop ge uw gelijk wilt halen, ge doet maar.

PS: u bent toevallig geen politicus? Indien niet, zou ik me snel kandidaat stellen. Men zoekt daar immers mensen zoals u, die overal mooi rondom kunnen fietsen.
Oud 18 januari 2006, 10:09   #573
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Gij zijt toch echt een windmolen hé. Eerst beweert ge ZELF godbeterd dat er bij de VRT geen problemen zijn qua ondervertegenwoordiging van allochtonen in het personeelsbestand, en als ik dat dan contesteer, dan wil ik u "par force" uitspraken ontlokken. Als dat de manier is waarop ge uw gelijk wilt halen, ge doet maar.

PS: u bent toevallig geen politicus? Indien niet, zou ik me snel kandidaat stellen. Men zoekt daar immers mensen zoals u, die overal mooi rondom kunnen fietsen.
Wellicht ben jij nu iemand die niet begrijpend kan lezen en die enkel kleineert en provoceert.
Oud 18 januari 2006, 10:10   #574
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht

Wilt u mij eens eventjes wijzen w�*�*r ik hier ergens uitspraken gedaan heb over het personeelsbestand van de vrt??? En laat daarbij dat neerbuigende toontje maar achterwege; dat is nergens voor nodig.

Oud 18 januari 2006, 10:13   #575
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wellicht ben jij nu iemand die niet begrijpend kan lezen en die enkel kleineert en provoceert.
Kijk: dit is precies het soort van nutteloze bijdragen waar ik eerder op doelde. Ze dragen NIETS bij tot de discussie; dienen enkel maar om de "tegenstander" te kleineren en op stang te jagen en verbruiken onnodig kostbare bandbreedte. En dan vraagt u zich af waarom mensen uw berichten negeren?

Oud 18 januari 2006, 10:19   #576
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk: dit is precies het soort van nutteloze bijdragen waar ik eerder op doelde. Ze dragen NIETS bij tot de discussie; dienen enkel maar om de "tegenstander" te kleineren en op stang te jagen en verbruiken onnodig kostbare bandbreedte. En dan vraagt u zich af waarom mensen uw berichten negeren?
Ik herhaalde nochthans eigenlijk maar uw eigen woorden. Ik ben dan ook blij dat je het een nutteloze bijdrage vindt.
Oud 18 januari 2006, 10:23   #577
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Dit i zeker een vorm van rascisme..

Niet dat ik bij de Vuur Rode Televisie wil werken, maar toch...

Meer kleur op TV? liever niet, ik word KOTSMISSELIJK van de multikul
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 10:24   #578
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me ondertussen af hoeveel waarheidsgehalte er deze keer in feite in het Kifkif verhaaltje zit.

Ik lees op de vrt website:
Citaat:
Jaarlijks lopen vele tientallen studenten een verplichte schoolstage bij de VRT. Je kunt o.a. stage doen als technicus, researcher, journalist, decorbouwer, etc.
De dienst Opleiding & Ontwikkeling van de VRT coördineert alle stage-aanvragen. Wil je hierover meer weten, contacteer dan Theo De Smedt, tel 02-741.36.07.

Op maandag- en dinsdagvoormiddag kun je tussen 9.30 en 11.30 uur bij hem terecht voor het invullen en het afhalen van de nodige formulieren. Geef vooraf wel een seintje.

Stagerichtlijn Printvriendelijkdisclaimer © 2005 VRT
Auguste Reyerslaan 52 - 1043 Brussel - tel.: 02-741.31.11
noteer de laatste paragraaf van de stagerichtlijn: "de VRT wil ook allochtonen een extra kans geven".

Nergens echter staat er iets vermeld dat enkel allochtonen zouden mogen reageren... zou dat een natte droom van kifkif geweest zijn voordat FVDB zijn drie-weken-plan op tafel legde?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 11:56   #579
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Als iemand bevoordeeld wordt, dan wordt iemand anders benadeeld. Dat is nogal simpel.
Als iemand "positief gediscrimineerd" word,
heeft dat zo z'n oorzaken,
en dat is dan omdat de situatie waarin we leven de bevoordeligde groep
benadeligd als er niks word ondernomen.

M.a.w. positieve discriminatie is niet meer dan het rechttrekken
van een oneerlijke situatie in de samenleving.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 11:56   #580
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
dat gaat "zijn links klakske" te boven hoor !
Zie m'n vorige post.
En discussieer nu eens als een volwassene.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be