![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Proletariër : 11 februari 2006 om 05:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() we hebben het hier over een snelle en abrupte totale aardkorstverschuiving en niet over de platentektoniek die zich met een aantal centimeter per jaar verschiiven maar over een aardkorstverschuiving die over zijn geheel over de aarde verschuift en indien dit mogelijk is dan is het niet onlogisch dat er zovele mythes bestaan over een bijbelse zondvloed en dat de hemel viel en dergelijke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dus er kan wel enige waarheid in atlantis zitten maar plato kan er natuurlijk ook bij verzonnen hebben zoals de hevige strijd tussen de atlantiërs en de grieken (die toen zeker nog niet konden hebben bestaan) maar ja waarom is de bijbel zogezegd wel waar en niet verzonnen en dit terwijl er gesproken word over een onbevlekte bevruchting, het genezen van zieken en de terug keer van de dood?? maar een verhaal dat zegt dat er ooit misschien een grote beschaving bestond die een hoge kennis had is bullshit. is wel een beetje hypocriet dan, vind je ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
in het begin vonden het maar niks omdat het maar leek op hymnes en magische spreuken maar pas late ontdekte men de astronomische betekenis er van. Wie weet wat er nog allemaal verborgen ligt onder het egyptische zand en welke leuke snufjes in de astronomie en wiskunde je nog kunt bereiken met de piramides en de sfinx. en hebben ze buiten het astronomische en wiskundige doel nog een andere functie gehad die we vooralsnog niet kennen?? zijn er nog andere kamers in de piramides die nog meer geheimen bevatten?? waarom inderzoekt men niet de grote holte die is gevonden onder de sfinx??? hoe meer we te weten komen hoe meer vragen we bij krijgen. maar ik ben er van overtuigd dat er ooit een beschaving heeft bestaan met een hoge astronomische en wiskundige kennis en goede bouwers waren. de mens zoals wij bestaan al zeker meer dan zo'n 50000 jaar. en pas de laatste 1500 jaar van die 50000 jaar hebben we ons sterk ontwikkeld op wetenschappelijke gebieden en onze beschaving zoude maximaal maar 6000 jaar oud zijn dan van die 50000 jaar. waarom zou het dan niet mogelijk zijn dat er in die vorige 44000 jaar de mens er al niet eerder was in geslaagd om een hogere kennis te bereiken? en hoge kennis van astronomie en wiskunde en bouwkunde en landbouw en zeevaart en navigatie en cartografie hoeft nog niet direct te betekenen dat men daarom een industriële revolutie heeft meegemaakt. kan het niet dat in die andere 44000 jaar geen einsteins zijn geweest of newtons of copernicussen en andere geleerden en dergelijke. het is te egocentrisch om zomaar te zeggen van dat enkel wij ons hebben ontwikkeld en dat al onze vroegere generaties holbewoners waren. neem onze elektriciteit weg en je weet hoe dom we wel niet zijn? ![]() want zonder onze machines kunnen we niets meer en voor onze industriële revolutie kon men al mooie gebouwen maken en dus zou een oude grote beschaving met een hoge kennis van de wiskunde en dergelijke dit ook gekund hebben. en de feiten zijn er die een dergelijke oude beschaving bevestigen. je moet ze enkel willen zien en een beetje open minded zijn en ik denk dat de westerse mensen die wel zijn al blijf je er hebben die blindelings blijven geloven in wat de zogezegde historische feiten zijn maar die ook enkel maar steunen op interpretaties van bepaalde geleerden die nu niet meer leven en die nu niet onze technoligie bezaten. eerst was de wereld plat en toen weer rond, amerika was eerst het zogezegde india en pas daarna was het een nieuw continent. ik wil maar zeggen dat zogezegde historische feiten nooit kunnen vaststaan waar er ruimte is voor interpretaties. als men botten vind van een fossiel kan men het fossiel namaken en onderzoeken maar als men teksten vind en monumenten waar er veel ruimte is voor interpretaties staat gescheidenis nooit vast. en iedereen kan zijn naam op een gebouw zetten en hopen dat ze na duizenden jaren dat stukje steen vinden en dat ze jou dan als bouwer van die monumenten maken, of wel??? en zo zijn er vele interpretaties gebeurd in egypte en andere plaatsen toch iets om bij na te denken, vinden jullie ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gemakkelijker mij te overtuigen dat Kautsky toch een renegaat was dan mensen overtuigen dat dit soort verhalen weinig voorstellen ... ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wist je trouwens dat je via een gigantisch gat in de Noordpool de binnenkant van de holle aarde kunt betreden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Daar zit Hitler toch in met een vloot ruimteschepen en reptielachtige ruimtewezentjes?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hitler werd door de Thule Society in Antarctica verborgen!
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Oh ja, de verkeerde pool gekozen, maar als de aarde hol is dan maakt het toch niet uit.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan goed zijn dat overheidsinstanties over de hele wereld die op de hoogte zijn van de komende wereldramp bepaalde voorzorgsmaatregelen genomen hebben. Natuurlijk zal niet iedereen hiervan kunnen genieten. Misschien zijn er maar enkele 'uitverkorene'(wetenschappers, medici, ambachtslui,... Allerlei soorten van mensen die nodig zouden kunnen zijn om de wereld, onze maatschappij, opnieuw op te bouwen) die uitgekozen zijn om de ramp te overleven. Het is zelfs niet zeker dat ook zij zullen overleven. Maar iedere poging is de moeite waard. Citaat:
Wij, de huidige mens, hebben de arrogantie te denken dat wij alles weten. Wij pretenderen zelfs te weten wat miljoenen jaren geleden op onze planeet of zelfs in andere galaxies aan de hand was. Jarenlang werd de theorie van Hawkings betreffende de zwarte gaten bv. als juist aangenomen. Nog niet zo lang geleden is hij zijn eigen theorie beginnen te betwijfelen. Er is maar één ding dat zeker is en dat is dat niets zeker is. Pas op, wij, als homo sapiens, zijn niet bepaald dom en we hebben inderdaad wel leuke gadgets uitgevonden zoals vliegtuigen, ruimteschepen, kernenergie en meer van dat. De mens heeft wel potentie maar... Ach, laten we er het beste van hopen en zolang het kan een goed leven te leiden. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik geloof wel dat er een zondevloed was waarbij noah een hele groep mensen en dieren evacueerde en dat de beschaving waarin noah verzonken is in de zee, maar de tijd van de gebeurtenis weet niemand en niet zoals dat in genesis beschreven wordt. Zelfs denk ik dat de zondevloed juist voor de begin van de ijstijd plaatsvond,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 februari 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik vergat een simley;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Iemand die aan de noordpool met het hoofd omlaag in een eindeloze put geworpen wordt, blijft vallen totdat hij op de zuidpool even "koekoek" kan zeggen om vervolgens weer helemaal acheruit te vallen etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allen daarheen dus, maar mohammedanen eerst, gezien het voor hen heilige plaatsen zijn. De niet-mohammedanen kunnen dan plaats nemen rondom de kerngebieden. Is dat geen oplossing voor ... ![]() Laatst gewijzigd door Mahdi : 11 februari 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mijn mede burgers helpen als ik zelf niet begrepen wordt als zijnde nieuwe man . Zo lang ik er niets aan verdien mogen ze allemaal schoon wachten en neem ik het mee in mijn graf . Kennis kan gevaarlijk zijn vooral als men gemeentes lastig valt zoals Antwerpen Noord waar ik woon . Verder ga ik A B S O L U U T geen informatie door spelen waar andere rijker van worden gezien dit associaal kapitalistisch landje zo ingesteld is alsook ikzelve. |
|
![]() |
![]() |