![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 02/03 Verstraeten vrijgesproken van omkooppoging
![]() De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft Frank Verstraeten (foto) donderdag vrijgesproken voor poging tot actieve omkoping. Zakenman P.C. werd veroordeeld tot achttien maanden cel en 5.000 euro boete voor oplichting. Toen megadancing Zillion in 1998 een eerste maal werd gesloten, gaf Verstraeten 950.000 frank (23.500 euro) aan C.. Die had de ex-Zillionbaas immers gegarandeerd dat hij wel iets zou kunnen 'regelen' met het Antwerpse stadsbestuur. Later bleek dat C. het geld gewoon in eigen zak had gestoken en dat hij nooit de bedoeling had om iemand bij het stadsbestuur om te kopen. Uit het onderzoek is ook nooit gebleken dat iemand bij de stad steekpenningen aannam om de Zillion te heropenen. De rechtbank oordeelde dat het hier om een niet-strafbare poging ging en sprak Verstraeten vrij. Hij had zich burgerlijke partij gesteld tegen C., in de hoop zo alsnog zijn geld te kunnen recupereren, maar de rechtbank meende dat zijn vordering ontoelaatbaar was. Verstraeten was immers zelf ook in de fout gegaan. De 950.000 frank werden bijgevolg verbeurd verklaard.bron GVA Ja jongen en zeggen dat onze oude(78jaar)[SIZE=4]Pirard[/SIZE] uit nood stelende mens nog vast zit. Wat geld niet allemaal doet hé ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 4 november 2016 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Franky Zillion Verstraeten, ...
Weer terug van weer weggeweest, ... Waar hangt die tegenwoordig uit, zijt maar gerust Duveltje382 honger hebben gaat die jongen zeker nie doen... als 't tegenzit kan hij nog altijd een cremeke gaan eten in Ma haar ijssalon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet dat vetgemest ex burgemeersterszwientje uit Antwerpen niet dat 10 bakstenen kreeg en haar dwaas dochtertje pusht.Maya de Bij of zoiets Voor de rest,dien zit in de Famous in Zedelgem Laatst gewijzigd door Gargamel : 2 maart 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja is Franky Zillion een nieuw dancing begonnen, en dan in zedelgem nogwel in de schaduw van New-Holland en de kazerne daar, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 4 november 2016 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij weet gij zeker niet wat dat is !
Belastingscarousels opzetten, spookbedrijven, rekeningen in monaco en mislukte fotomodellen bedreigen ! dat is een full time job zulle ! Nee Franky Boy is vroeg begonnen, voor de zillion was er Infobrix en wie daar in den tijd ne computer gekocht heeft, da zal wel snappen waar ik het over heb... Via , via ken ik mensen uit den business, die ook goe weten wat Frankske allemaal befoefelde toen, ge kunt gerust spreken van een soort Computermaffia die begin jaren 90 veel van den business kapot gemaakt heeft, door paralelingevoerde of slecht gemonteerde systemen aan dumpingprijzen op de markt te droppen. Toen de klachten zodanig de pan uit begonnen swingen, is den boel dan maar failliet gegaan. ik spreek hier van pc's die geasambleerd waren waar de vijzen gewoon uitvielen, omdat ze nie deftig gemonteerd waren, en meer van dat fraais. En dat heb ik uit eerste hand van mensen die hune zak volgden ipv hun gezond verstand. |
![]() |
![]() |