![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ieder kind heeft een even sterk karakter. Je kan je kind opvoeden met bepaalde waardes, maar de omgeving (kennissen, vrienden enz...) waar het kind in terecht komt heb je niet altijd in de hand, ik denk dan aan school, bus of trein naar school of werk, werkomgeving. Als je dan een kind hebt met een niet al te sterk karakter............
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Werkelijk? Kan u dat dan eens concreet aantonen aub? Een citaat? Een verwijzing? ...
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
neen, het ligt niet altijd aan de opvoeding.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...of de kapitalistische wereld waar duizenden in de werkloosheid blijven omdat het loonverschil werken/niet werken te klein is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hogere lonen zijn dan ook meer dan welkom.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang onze SZ niet verandert van sociaal hangmat in sociaal vangnet, zal er niets veranderen. Niet mijn loon moet stijgen, maar er moet een tijdslimiet staan op een sociale uitkering.
Nu volstaat het om de ene na de andere VDAB cursus te volgen om in deze hangmat te blijven liggen, de voordelen van deze hangmat zijn de volgende: Gratis openbaar vervoer. Mens (lees gezinsvriendelijke) uren. Een redelijk loon, waarvoor praktisch geen inspanning gedaan moet worden (ik heb vanuit mijn werk eens een cursus moeten volgen bij de VDAB, wat ik daar gezien heb.....). Enz....
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit nu weer voor klinklare onzin?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog eens proberen of we vandaag wèl aan een antwoord geraken... Knorretje?
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik het leuk om zien hoe kattig en schragijnig die multiculpausen worden als je hun lievelingsdada, de islam, ter sprake brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het volstaat om maar 1 dag naar onze rode regimezender te kijken en te luisteren en je zal genoeg citaten bijeen kunnen sprokkelen om je hele moskeet mee te behangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() In dat geval kan het toch geen probleem zijn om - liefst zonder te vervallen in schelden en beledigen - één citaat te posten waaruit zou blijken dat voorstanders van de multiCULTURELE samenleving islam als een verrijking beschouwen...
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen kan ik niet zoveel naastenliefde opbrengen om hier citaten te plaatsen ten dienste van de multiculfabel. Niettemin mijn dank voor het feit dat u zo opmerkelijk benadrukt dat de voorstanders van de multiculture samenleving de islam ALLES BEHALVE als een verrijking beschouwen. Dat is een opmerkelijk keerpunt ; het begin van een hoopvolle evolutie ! Mij hoef je in elk geval niet te overtuigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() U hoeft ze niet te plaatsen uit naastenliefde, beste, maar om uw eigen geloofwaardigheid op dit forum te vrijwaren.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het ware misschien aangewezen dat u uw obsessie onder controle probeert te houden. Straks krijgt u nog het inquisitiecentrum CGKR achter u aan. Tenminste als u er zo blijft op hameren dat de voorstanders van de multicul de islam HELEMAAL NIET als verrijking zien. Anderzijds ... feel free .... het CGKR zal uw obsessionele behoefte wel bevredigen met een reusachtige portie geloofwaardige citaten en bewijzen. ![]() |
|
![]() |
![]() |