Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2006, 16:04   #4841
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

En de schapen worden nog steeds niet wakker!!!!!

Citaat:
[SIZE="5"]Commish orders 505 surveillance cams[/SIZE][/SIZE]
Citaat:

New Yorkers, get ready for your closeup.
The NYPD is installing 505 surveillance cameras around the city - and pushing to safeguard lower Manhattan with a "ring of steel" that could track hundreds of thousands of people and cars a day, authorities revealed yesterday.

The police cameras will constantly keep watch over neighborhoods plagued by crime and monitor potential terror targets as the city moves to put another 1,200 cops on the street, Police Commissioner Raymond Kelly said.

The exact locations of the cameras were not revealed, but the electronic eyes will be set up in 253 spots, including many Operation Impact zones - high-crime areas already targeted by teams of cops
KKL: http://www.nydailynews.com/front/sto...p-340392c.html

Even een persoonlijke noot: Ik vind het fijn dat er mensen zijn die de
NWO etc ineens beginnen te zien. Maar als je doorsnee naar de mensen
kijkt, dan ben ik best triest gestemd! Ik hoop echt dat de ogen van de mensen open gaan!!!! Anders kunnen we het schudden!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 16:19   #4842
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Inderdaad, het klinkt ook bizar! En waarom? Omdat ze ons
een totaal onjuist wereldbeeld verkocht hebben, waar de meesten
bijzonder aan gehecht zijn! O.m. omdat velen hun geld verdienen
met met behulp van dit wereldbeeld.
Dit wereldbeeld hangt als een soort sluier(Isis!) om het bewustzijn van de mensen

Maar ik vertel U, het is nog vele malen bizarder dan ik hier af en toe noem.
Exodus zegt wel dat ik af en toe ver ga, maar ik hou me nog in!
En zover ik voor mezelf kan nagaan, heb ik nog niks gezegd wat niet te
verifieren is. Dat wil dan wel zeggen, met uwer eigen hersenpan!
Ook de holle aarde (en U kunt nog steeds met de expeditie mee)

O ja, U moet bereid zijn zicht te verdiepen in occulte doctrine's
(btw de meeste top psychologen zijn occultisten), heilige geometrie,
biologie etc etc. En alles op deze gebieden kunt U helemaal zelf uitvogelen.
Ja, dan kunt U zelfs tot de ontdekking komen dat de quantum mechanica
niet deugt! Maar U moet even door de mist van de illuminatie heen kijken.

Pin d'Ar

Weet je moest die expeditie nie zo duur zijn zou ik nog mee willen gaan, maar ik kan mij nogal moeilijk vrijmaken voor de moment, en 't is nogal aan den dure kant.

Het is wel een bestemming die mij interesseert ook , maar da groep is wa groot om er echt van te genieten, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 16:26   #4843
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
straddle, voor zover ik weet hebben we elkaar nog nooit ontmoet of elkaar gesproken en toch beweert ge me te kennen.
Ik ben dus
1. Onwetend
2. Intellectueel arrogant
3. Zonder verstand
4. Schrik van non-conforme theorieën (toen ik op dit forum ooit eens de echtheid van de kaarten van Piri Reis verdedigde, kreeg ik ook de volle laag maar toch werd ik niet uitgemaakt voor fantast of gek)
5. Een kuddedier en gatekeeper
Bedankt voor de info.
Spaart me een bezoek aan de psychiater uit om bevestiging te krijgen dat ik een debiel ben.
Eigenlijk is het grappig dat Straddle juist verwijt aan disbelievers dat ze zichzelf verstandig noemen, terwijl gans zijn pleidooi er in feite op neerkomt dat enkel believers zichzelf verstandig kunnen noemen. Met andere woorden hij verwijt aan anderen waar hijzelf gebruik van maakt. Waarschijnlijk is dat zeer logisch, maar ben ik zo gedebunked dat ik het niet meer kan inzien

PS: en toch blijf ik ervan overtuigd dat heel dat piri reis gedoe... (legt zichzelf een verplichte stop op )
Oud 23 maart 2006, 16:32   #4844
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb u al gezegd dat ik ook geloof in "netwerken" en "lobby groepen",

waarom, wel gewoon omdat ik er zelf inzit of het regelmatig meemaak.

kleinschallig natuurlijk, maar toch.
Er zijn ook lobbygroepen op hoog niveau. Maar de NWO is toch iets anders, lobbygroepen en de NWO is een totaal verschillend concept. De NWO (of de families erachter) creëren oorlogen, manipuleren evenementen, de internationale politiek, enz. Leden van lobbygroepen zijn geinteresseerd in hun netwerk uit te breiden te breiden of te behouden voor hbun persoonlijk gewin.

De NWO families zijn uiteraard ook uit op persoonlijk gewin maar ze hebben zichzelf de taak aangemeten om hier op aarde een wereld orde op te richten en steeds meer de wereld te laten globaliseren. Het gaat hier om meer dan persoonlijk gewin, want ze zijn toch al onmetelijk rijk. Het gaat hier om de realisatie van een (aantoonbaar) eeuwenoud plan, die al reeds sluimerde in de verschillende geheime genootschappen doorheen de geschiedenis. Bv. de tempeliers.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 16:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 16:36   #4845
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
De NWO families zijn uiteraard ook uit op persoonlijk gewin maar ze hebben zichzelf de taak aangemeten om hier op aarde een wereld orde op te richten en steeds meer de wereld te laten globaliseren. Het gaat hier om meer dan persoonlijk gewin, want ze zijn toch al onmetelijk rijk. Het gaat hier om de realisatie van een (aantoonbaar) eeuwenoud plan, die al reeds sluimerde in de verschillende geheime genootschappen doorheen de geschiedenis. Bv. de tempeliers.

Juist Exodus! En als het niet om geld gaat, waar gaat het dan om?
Juist! macht!

En u weet het he? Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut!

Pin d'Ar
Oud 23 maart 2006, 16:42   #4846
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn ook lobbygroepen op hoog niveau. Maar de NWO is toch iets anders, lobbygroepen en de NWO is een totaal verschillend concept. De NWO (of de families erachter) creëren oorlogen, manipuleren evenementen, de internationale politiek, enz. Leden van lobbygroepen zijn geinteresseerd in hun netwerk uit te breiden te breiden of te behouden voor hbun persoonlijk gewin.

Yep :
De NWO controleert de wereld maar hun doel is dus de wereld nog meer te controleren.
De NWO is onmetelijk rijk maar hun plan is dus om nog meer onmetelijk rijk te worden.

Dit is zelfs geen fuzzy logic meer maar eerder funny logic : de soort die ze in instituut Guislain hier in Gent nogal eens zien.
Ach ja, het blijft amusant, nietwaar.
Hebben jullie trouwens mijn verhaaltje over die wereldwijde smurfen-samenzwering al gedebunked? Ik dacht het niet hé.....

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 maart 2006 om 16:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 16:45   #4847
Pindar
Banneling

Standaard

En U dacht dat de wetenschap zaligmakend was? zie een paar postings terug!

Forget it!

Citaat:
Empirical Science validates itself by claiming its assertions are based on measurements of physical reality. However, none of its claims has any basis in physical reality.

There is no physical evidence that gravity is proportional to, and therefore a property of mass. There is no way to prove that an object will move in a straight line unless a force acts on it to change that motion and, in fact, nothing moves in straight lines. The historic swirling mass of gas claimed to impart its motion to matter in the solar system and therefore account for the rotation and orbiting of planets is just an ad hoc fantasy that fails to explain any of the chaotic movement that is the solar system, and the off-the-wall assertion that chaos provides the solar system with the stability it needs if it were formed out of a swirling mass of gas is as nonsensical as the unfounded belief that particles that repel each other hold matter together.

Even the measurable facts Empirical Science claims as validation are opposed by measurements in physical reality. Light, which can be physically measured to diminish out of existence with distance on Earth travels forever in space so that we can see stars at the end of the universe and the beginning of time. Objects, which come to rest with respect to the forces acting upon them on Earth are claimed to move without current force in space. Energy is always consumed on Earth but gravity, which forces objects to come to rest on the surface of the Earth, is not used up when it bends the straight-line motion of the planets into circular motion. Momentum, which is always overcome by gravity on Earth is not affected by gravity in space allowing planets in space to be bent into perpetual circular orbits.

In putting numbers to things, Empirical Science can only approximate the stars in galaxies and the atoms in matter in the billions, but can tell with precise accuracy the number of electrons orbiting the nuclei of the atom of any element. It uses parallax measurements to determine interstellar distances when the errors that have to be taken into consideration to compute the measurements exceed the measurements themselves.

Where did science go wrong?

Where did it go right!?
Bovenstaand boek is ideaal om u te bevrijden van de wetenschappelijke dogma's! U gaat namelijk weer zelfstandig leren denken!

Ja, d'as eng, maar broodnodig!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 23 maart 2006 om 16:48.
Oud 23 maart 2006, 16:45   #4848
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Yep :
De NWO controleert de wereld maar hun doel is dus de wereld nog meer te controleren.
De NWO is onmetelijk rijk maar hun plan is dus om nog meer onmetelijk rijk te worden.
De NWO heeft het ideaal om een orde op de planeet aarde op te richten. Soevereiniteit van landen , zelfs zichtbare is hun een doorn in het oog. Dus ze willen de soevereiniteit stelselmatig afbreken d.m.v overkoepelende organisaties zoals de U.N. Dat gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Oud 23 maart 2006, 16:53   #4849
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De medici's, hebben pausen aangesteld hebben er laten vergiftigen, hebben van alles en nog wat uitgestoken, Farneses, Habsburgers en al die andere frisse figuren ook, ...

Maar wat je mij niet wijsmaakt, is dat bv, Machiavelli effe een plannetje heeft uitgedokterd om in de jaren 30 en 40 van vorige eeuw effe de joden te gaan uitroeien, ... zie je, ?

Ondertussen wat schiet er nog over van die Farneses, Medici's en Habsburgers, ? Ja die habsburgers hebben nog ne poot binnen in een paar koninkrijken, ...

Machtsverhoudingen shiften voortdurend, De Tempeliers konden toch nog geen rekening houden met grootmachten als de US, USSR of China, want de US bestond nog niet, het communisme moest nog uitgevonden worden, de Tsaar nog afgezet, en de Chinezen was een of ander obscuur volkje uit het oosten waar ze nog geen eens contact mee hadden gehad.

Kortom je kan wel wat plannen,

Maar ik kan niet zeggen dat we binnen 500 jaar, de planeet, X666 gaan aanvallen met een Death Star en Jedi's ...

(ik ben dan ook George Lucas niet, )
Oud 23 maart 2006, 17:00   #4850
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De NWO heeft het ideaal om een orde op de planeet aarde op te richten. Soevereiniteit van landen , zelfs zichtbare is hun een doorn in het oog. Dus ze willen de soevereiniteit stelselmatig afbreken d.m.v overkoepelende organisaties zoals de U.N. Dat gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
De UN is op sterven na dood, met al het gezeik van Koffie Banan, wie hecht daar nog geloof aan, aan die bende omhooggevallen pennenlekkers.

Bij een van de volgende serieuze conflicten (ISLAM) bv, of (China) om een ander te noemen, spettert heel die nutteloze praatbarak totaal uit mekaar.

In de jaren 30 is hun volkenbond al op een scheet in een fles uitgelopen en met de UN zal net hetzelfde gebeuren.

Met europa trouwens ook, Nationalisme is te sterk, en zelf als nationalisme voldoende afzwakt, om het systeem te installeren, komt het uiteindelijk versterkt terug om het overkoepelend orgaan te vernietigen.

Kijk naar de USSR , kijk naar de Balkan, kijk naar Belgie, de scheuren zitten al in de muren,...

Systemen om verschillende culturen te overkoepelen of te sturen werken niet en zijn gedoemd om in te storten. De enige manieren om het lang genoeg uit te houden, zijn genoeg tweedracht zaaien, maar op den duur helpt ook dat niet meer.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 maart 2006 om 17:02.
Oud 23 maart 2006, 18:01   #4851
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

En u weet het he? Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut!

Pin d'Ar
Heel juist Pin.
Maar de persoon die die quote lanceerde was geen reptiel en hij refereeerde ook niet naar die stoute NWO.
Hebben ze in je astrale unief dan ook gezegd wie die one-liner debiteerde en in welke context?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:38   #4852
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De tempeliers, een eeuwenoude geheime genootschap. Te belachelijk voor woorden. Hebt ge in je leven al ooit eens een deftig geschiedenisboek gelezen?
Op 13 oktober 1307 liet Filips de Schone alle in Frankrijk verblijvende tempeliers oppakken. Onder hen grootmeester Jacques de Molay en 140 van zijn naaste medewerkers. De meeste werden gefolterd en nadien verbrand.
De orde van de tempeliers werd formeel opgegeven op 3 april 1312 met de bul Vox clamantis (de ontbinding) uitgevaardigd door paus Clemens V.
De Molay zelf en zijn rechterhand Geoffrey de Charney werden op 18 maart 1314 op een brandstapel in Parijs opgestookt.
De enkele ridders die het overleefd hebben verspreiden zich in de natuur.
Exit de tempeliers.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:40   #4853
exodus

Standaard

Citaat:
De tempeliers, een eeuwenoude geheime genootschap. Te belachelijk voor woorden. Hebt ge in je leven al ooit eens een deftig geschiedenisboek gelezen?
Op 13 oktober 1307 liet Filips de Schone alle in Frankrijk verblijvende tempeliers oppakken. Onder hen grootmeester Jacques de Molay en 140 van zijn naaste medewerkers. De meeste werden gefolterd en nadien verbrand.
De orde van de tempeliers werd formeel opgegeven op 3 april 1312 met de bul Vox clamantis (de ontbinding) uitgevaardigd door paus Clemens V.
De Molay zelf en zijn rechterhand Geoffrey de Charney werden op 18 maart 1314 op een brandstapel in Parijs opgestookt.
Exit de tempeliers.
Denk je dat ik niet weet dat de tempeliers niet meer bestaan??

Ik wou gewoon de link leggen met de tempeliers van eeuwen geleden, die ook voor een verenigd Europa waren.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 18:41.
Oud 23 maart 2006, 18:49   #4854
exodus

Standaard

Citaat:
Exit de tempeliers.
Er is trouwens veel meer over de tempeliers in hun relatie tot de geheime genootschappen van vandaag zoals de vrijmetselarij, de Demolay society, .... enz te vertellen, dan dat ze in 1314 (officieel) gedaan zijn.

Mss het is dan best dat jij even deze boekjes leest erover om een volledig beeld te krijgen erover.

Link naar het hoofdstuk over de tempeliers.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 18:50.
Oud 23 maart 2006, 19:28   #4855
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Yep :
Dit is zelfs geen fuzzy logic meer maar eerder funny logic

Hebben jullie trouwens mijn verhaaltje over die wereldwijde smurfen-samenzwering al gedebunked? Ik dacht het niet hé.....
Kijk dit is nu wat we bedoelen als we zeggen dat je postingsniveau gedaald is Par...je kan toch wel beter dan dit....dit is toch zo nep als het maar kan(net zoals wat je daarnet postte over dat dubbelklikken trouwens).Daar gaan zelfs diegenen in jouw kamp denk ik meteen mee akkoord.
De globalisten hebben hun wereldregering nog niet om maar iets te noemen,dus zolang deze er niet is is hun doel bijlange na niet bereikt.Ze sturen de wereld maar hebben die nog lang niet in hun macht.Ze hebben de lasso rond onze nek maar kunnen hem vooorlopig niet hard genoeg aantrekken.

Dan voor de zoveelste keer de boel in het belachelijke proberen te trekken...en niet slagen want de rest van je post trekt op de ballen...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 maart 2006 om 19:29.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 19:32   #4856
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Hebt ge in je leven al ooit eens een deftig geschiedenisboek gelezen?
Ik ben er momenteel 3 aan het lezen,jammergenoeg zijn ze niet berkrijgbaar in het Nederlands.Ik heb zelfs kuren moeten uithalen om er 1 van de 3 in het Engels te vinden (om nog maar te zwijgen wat met de oorspronkelijke auteur van deze literatuur is gebeurd).
Heb jij er al eens in een andere taal dan het Nederlands gelezen?
Oud 23 maart 2006, 19:44   #4857
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar wat je mij niet wijsmaakt, is dat bv, Machiavelli effe een plannetje heeft uitgedokterd om in de jaren 30 en 40 van vorige eeuw effe de joden te gaan uitroeien, ... zie je, ?
Wat wil je hier precies mee zeggen?Dat omdat Machiavelli de 2 WO niet heeft gepland wat wij zeggen niet kan kloppen?

Citaat:
Ondertussen wat schiet er nog over van die Medici's
Zijn de Medicis verdwenen?Of hebben ze een andere naam?
Waren de Winsors vroger ook geen Sakse-Coburg Gotas en de Sakse-Coburg Gotas vroeger Guelphs?
De Rothschilds heetten vroeger ook Bauer (ik las laatst dat Mayer Amshell Bauer de naamsverandering deed omdat Rothschild meer succes uitstraalt en dat de Bauers maar simpele zielen waren(in het Nederlandse tijdschrift Miljonair!);maar ik las ook wel eens dat de Bauers reeds eeuwen ervoor een machtige occulte familie was...) en ik las laatst dat de Rockefellers hun naam hebben overgenomen van het Duitse stadje Rockenfeld en ze daarvoor een andere naam hadden-waren ze toen al machtig?En waarom veranderen ze hun naam?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 maart 2006 om 19:52.
Oud 23 maart 2006, 19:57   #4858
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Dan voor de zoveelste keer de boel in het belachelijke proberen te trekken...en niet slagen want de rest van je post trekt op de ballen...
Nochtans zijn er massa's feiten die een galactische smurfensamenzwering bewijzen. Denk je misschien dat het toevallig is dat het 20 Euro biljet blauw is?

Zwakke blinde disbeliever.
Je ogen zullen maar opengaan als de smurfen de strop om je nek schuiven....

Enfin, ik heb belangrijker dingen te doen, wortels schillen bijvoorbeeld.
En mijn rugzak pakken voor Toscane.
Ajuus en doe de NWO de groeten,
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:41   #4859
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Eigenlijk is het grappig dat Straddle juist verwijt aan disbelievers dat ze zichzelf verstandig noemen, terwijl gans zijn pleidooi er in feite op neerkomt dat enkel believers zichzelf verstandig kunnen noemen. Met andere woorden hij verwijt aan anderen waar hijzelf gebruik van maakt. Waarschijnlijk is dat zeer logisch, maar ben ik zo gedebunked dat ik het niet meer kan inzien
Ik denk dat Straddle het een beetje anders bedoelde dan nu overkomt bij oa. u en puud. (en ik zeg niet dat dat jullie fout is, he )

.Over het al dan niet "dom" of "slim" zijn......
ONWETENDHEID heeft niks met intellectuele kwaliteiten,(of het gebrek daaraan) te maken.
Onwetendheid is een gevolg van "niet geinformeerd" zijn over een bepaald iets.
IEDEREEN is onwetend over zoveel dingen.
Nu, sommige "disbelievers" (ik noem geen namen, ik ben die persoonlijke vendatta's beu!) insinueren dat wij hen daardoor "dom" zouden vinden.
En ja, ik heb tijdens één van m'n duizenden 9/11-posts in een verhitte discussie wel eens een "disbeliever" verweten dom te zijn. Maar wees eerlijk, ook "disbelievers" kramen wel een onzin uit.
En zeker, ik heb wel eens opgemerkt dat ik wat 9/11 betreft, een beetje meer geïnformeerd ben dan de doorsnee Vlaming, maar dat is ook zo.
Voel ik me daardoor "slimmer", dan al die anderen? NEEN!!
Voel ik me daardoor "De Grote Onderzoeker"? NEEN!!

Maar debunkers misbruiken zulke vroegere uitspraken.(en nu wel een naam natuurlijk )
Je moet eens nakijken hoe dikwijls het Firestone zélf is die zichzelf als "dom" bestempeld. Het is ZIJ (niet de believers) die om de haverklap verkondigt dat de disbelievers "oerdom", etc.. zijn.
Om de 5 posts vind je iets in de aard van: "Maar ja, iedereen die de believers niet gelooft, is een oerdom wijf, trezebees, ...."en dat volgt haar lijstje van namen die enkele believers haar ooit eens hebben toebedacht.
Telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw komt ze daarmee aanzetten.
Als er hier één is die graag wil doen geloven dat ik en een paar andere "believers" (9/11) iedere "disbeliever" dom vinden, dan is het Stone.
Voor iedere post van mij waarin ik een disbeliever "dom" noem, vind je er 10 van Stone waar zij het zelf doet.
Zelfde met mijn door haar uitgevonden titel: "Grote Onderzoeker"
IK heb mezelf zo nooit voorgesteld hoor.
Neen, Stone heeft dat enkele tienduizenden keren gedaan.8)
(jaja Stone, de mensen wéten dat ik hier overdreef)
en tòch zal het toegevoegd worden aan haar "lijstje" met leugens van democratsteve.

Dus nogmaals, for the record:
Ik voel me geen haar beter, slimmer, wijzer, groter,..... dan iemand die nog steeds de officiele 9/11 versie gelooft.
Net zoals ik me niet kleiner, dommer, ...... voel dan iemand die over iets anders veel meer weet dan ikzelf.
Maar sommigen hier vinden het blijkbaar 'not done' ooit nog iemand gelijk geven, als die persoon het ooit eens "grondig oneens" is geweest met hen.
(zeker wanneer het zo'n major issue is als 9/11)
Je zit in het "andere kamp", dus zowiezo moeten ze w?*t je ook beweerd tegenspreken.
Weet je, ik heb ooit eens een "disbeliever" gevraagd om te stoppen mij te ridiculiseren, louter omdat ik over 9/11 een andere mening had.
Al jaren hadden wij over 95% van de dingen zowat dezelfde opinie.
Hoé logisch is het dan op basis van één onderwerp ineens te gaan conluderen dat die andere persoon plotseling een idioot is?
Hij zei me toen dat hij dat hij dat inzag, en beloofde ermee te stoppen.
Doch, enkele weken later was het weer opnieuw van dat. Tja.
En dan wordt het soms wat moeilijk om altijd beleefd te blijven, dat geef ik toe. Doch, iedereen die de 9/11-draden altijd heeft gevolgd, kan zien dat ik steeds uitgebreid en geïnformeerd reageer op "disbelievers" hun vragen en opwerpingen, zolang die oprecht zijn en gespeend van hoon, spot of suggestieve opmerkingen naar mijn persoon toe.
Oud 23 maart 2006, 21:13   #4860
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans zijn er massa's feiten die een galactische smurfensamenzwering bewijzen. Denk je misschien dat het toevallig is dat het 20 Euro biljet blauw is?

Zwakke blinde disbeliever.
Je ogen zullen maar opengaan als de smurfen de strop om je nek schuiven....

Enfin, ik heb belangrijker dingen te doen, wortels schillen bijvoorbeeld.
En mijn rugzak pakken voor Toscane.
Ajuus en doe de NWO de groeten,

Arme parci, zie je nu echt niet in dat wat jij hier nu zit te doen, nét hetzelfde is waarover JIJ je steeds zo druk maakt in illwill's en Chipie's posts op andere draden??

Laatst gewijzigd door democratsteve : 23 maart 2006 om 21:19.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be