![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4841 | ||
Banneling
|
![]() En de schapen worden nog steeds niet wakker!!!!!
Citaat:
Citaat:
Even een persoonlijke noot: Ik vind het fijn dat er mensen zijn die de NWO etc ineens beginnen te zien. Maar als je doorsnee naar de mensen kijkt, dan ben ik best triest gestemd! Ik hoop echt dat de ogen van de mensen open gaan!!!! Anders kunnen we het schudden! Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je moest die expeditie nie zo duur zijn zou ik nog mee willen gaan, maar ik kan mij nogal moeilijk vrijmaken voor de moment, en 't is nogal aan den dure kant. Het is wel een bestemming die mij interesseert ook , maar da groep is wa groot om er echt van te genieten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4843 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PS: en toch blijf ik ervan overtuigd dat heel dat piri reis gedoe... (legt zichzelf een verplichte stop op ![]()
![]() |
![]() |
#4844 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De NWO families zijn uiteraard ook uit op persoonlijk gewin maar ze hebben zichzelf de taak aangemeten om hier op aarde een wereld orde op te richten en steeds meer de wereld te laten globaliseren. Het gaat hier om meer dan persoonlijk gewin, want ze zijn toch al onmetelijk rijk. Het gaat hier om de realisatie van een (aantoonbaar) eeuwenoud plan, die al reeds sluimerde in de verschillende geheime genootschappen doorheen de geschiedenis. Bv. de tempeliers.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist Exodus! En als het niet om geld gaat, waar gaat het dan om? Juist! macht! En u weet het he? Macht corrumpeert en absolute macht corrumpeert absoluut! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NWO controleert de wereld maar hun doel is dus de wereld nog meer te controleren. De NWO is onmetelijk rijk maar hun plan is dus om nog meer onmetelijk rijk te worden. Dit is zelfs geen fuzzy logic meer maar eerder funny logic : de soort die ze in instituut Guislain hier in Gent nogal eens zien. Ach ja, het blijft amusant, nietwaar. Hebben jullie trouwens mijn verhaaltje over die wereldwijde smurfen-samenzwering al gedebunked? Ik dacht het niet hé..... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 maart 2006 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4847 | |
Banneling
|
![]() En U dacht dat de wetenschap zaligmakend was? zie een paar postings terug!
Forget it! ![]() Citaat:
Ja, d'as eng, maar broodnodig! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 maart 2006 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4848 |
|
![]() De NWO heeft het ideaal om een orde op de planeet aarde op te richten. Soevereiniteit van landen , zelfs zichtbare is hun een doorn in het oog. Dus ze willen de soevereiniteit stelselmatig afbreken d.m.v overkoepelende organisaties zoals de U.N. Dat gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
![]() |
![]() |
#4849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De medici's, hebben pausen aangesteld hebben er laten vergiftigen, hebben van alles en nog wat uitgestoken, Farneses, Habsburgers en al die andere frisse figuren ook, ... Maar wat je mij niet wijsmaakt, is dat bv, Machiavelli effe een plannetje heeft uitgedokterd om in de jaren 30 en 40 van vorige eeuw effe de joden te gaan uitroeien, ... zie je, ? Ondertussen wat schiet er nog over van die Farneses, Medici's en Habsburgers, ? Ja die habsburgers hebben nog ne poot binnen in een paar koninkrijken, ... Machtsverhoudingen shiften voortdurend, De Tempeliers konden toch nog geen rekening houden met grootmachten als de US, USSR of China, want de US bestond nog niet, het communisme moest nog uitgevonden worden, de Tsaar nog afgezet, en de Chinezen was een of ander obscuur volkje uit het oosten waar ze nog geen eens contact mee hadden gehad. Kortom je kan wel wat plannen, Maar ik kan niet zeggen dat we binnen 500 jaar, de planeet, X666 gaan aanvallen met een Death Star en Jedi's ... (ik ben dan ook George Lucas niet, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een van de volgende serieuze conflicten (ISLAM) bv, of (China) om een ander te noemen, spettert heel die nutteloze praatbarak totaal uit mekaar. In de jaren 30 is hun volkenbond al op een scheet in een fles uitgelopen en met de UN zal net hetzelfde gebeuren. Met europa trouwens ook, Nationalisme is te sterk, en zelf als nationalisme voldoende afzwakt, om het systeem te installeren, komt het uiteindelijk versterkt terug om het overkoepelend orgaan te vernietigen. Kijk naar de USSR , kijk naar de Balkan, kijk naar Belgie, de scheuren zitten al in de muren,... Systemen om verschillende culturen te overkoepelen of te sturen werken niet en zijn gedoemd om in te storten. De enige manieren om het lang genoeg uit te houden, zijn genoeg tweedracht zaaien, maar op den duur helpt ook dat niet meer. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 maart 2006 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4851 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar de persoon die die quote lanceerde was geen reptiel en hij refereeerde ook niet naar die stoute NWO. Hebben ze in je astrale unief dan ook gezegd wie die one-liner debiteerde en in welke context? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4852 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op 13 oktober 1307 liet Filips de Schone alle in Frankrijk verblijvende tempeliers oppakken. Onder hen grootmeester Jacques de Molay en 140 van zijn naaste medewerkers. De meeste werden gefolterd en nadien verbrand. De orde van de tempeliers werd formeel opgegeven op 3 april 1312 met de bul Vox clamantis (de ontbinding) uitgevaardigd door paus Clemens V. De Molay zelf en zijn rechterhand Geoffrey de Charney werden op 18 maart 1314 op een brandstapel in Parijs opgestookt. De enkele ridders die het overleefd hebben verspreiden zich in de natuur. Exit de tempeliers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4853 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou gewoon de link leggen met de tempeliers van eeuwen geleden, die ook voor een verenigd Europa waren.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4854 | |
|
![]() Citaat:
Mss het is dan best dat jij even deze boekjes leest erover om een volledig beeld te krijgen erover. ![]() ![]() Link naar het hoofdstuk over de tempeliers.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2006 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4855 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
De globalisten hebben hun wereldregering nog niet om maar iets te noemen,dus zolang deze er niet is is hun doel bijlange na niet bereikt.Ze sturen de wereld maar hebben die nog lang niet in hun macht.Ze hebben de lasso rond onze nek maar kunnen hem vooorlopig niet hard genoeg aantrekken. Dan voor de zoveelste keer de boel in het belachelijke proberen te trekken...en niet slagen want de rest van je post trekt op de ballen... ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 maart 2006 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4856 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Heb jij er al eens in een andere taal dan het Nederlands gelezen?
![]() |
![]() |
#4857 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waren de Winsors vroger ook geen Sakse-Coburg Gotas en de Sakse-Coburg Gotas vroeger Guelphs? De Rothschilds heetten vroeger ook Bauer (ik las laatst dat Mayer Amshell Bauer de naamsverandering deed omdat Rothschild meer succes uitstraalt en dat de Bauers maar simpele zielen waren(in het Nederlandse tijdschrift Miljonair!);maar ik las ook wel eens dat de Bauers reeds eeuwen ervoor een machtige occulte familie was...) en ik las laatst dat de Rockefellers hun naam hebben overgenomen van het Duitse stadje Rockenfeld en ze daarvoor een andere naam hadden-waren ze toen al machtig?En waarom veranderen ze hun naam?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 maart 2006 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwakke blinde disbeliever. Je ogen zullen maar opengaan als de smurfen de strop om je nek schuiven.... ![]() ![]() ![]() Enfin, ik heb belangrijker dingen te doen, wortels schillen bijvoorbeeld. En mijn rugzak pakken voor Toscane. Ajuus en doe de NWO de groeten, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4859 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() .Over het al dan niet "dom" of "slim" zijn...... ONWETENDHEID heeft niks met intellectuele kwaliteiten,(of het gebrek daaraan) te maken. Onwetendheid is een gevolg van "niet geinformeerd" zijn over een bepaald iets. IEDEREEN is onwetend over zoveel dingen. Nu, sommige "disbelievers" (ik noem geen namen, ik ben die persoonlijke vendatta's beu!) insinueren dat wij hen daardoor "dom" zouden vinden. En ja, ik heb tijdens één van m'n duizenden 9/11-posts in een verhitte discussie wel eens een "disbeliever" verweten dom te zijn. Maar wees eerlijk, ook "disbelievers" kramen wel een onzin uit. En zeker, ik heb wel eens opgemerkt dat ik wat 9/11 betreft, een beetje meer geïnformeerd ben dan de doorsnee Vlaming, maar dat is ook zo. Voel ik me daardoor "slimmer", dan al die anderen? NEEN!! Voel ik me daardoor "De Grote Onderzoeker"? NEEN!! Maar debunkers misbruiken zulke vroegere uitspraken.(en nu wel een naam natuurlijk ![]() Je moet eens nakijken hoe dikwijls het Firestone zélf is die zichzelf als "dom" bestempeld. Het is ZIJ (niet de believers) die om de haverklap verkondigt dat de disbelievers "oerdom", etc.. zijn. ![]() Om de 5 posts vind je iets in de aard van: "Maar ja, iedereen die de believers niet gelooft, is een oerdom wijf, trezebees, ...."en dat volgt haar lijstje van namen die enkele believers haar ooit eens hebben toebedacht. ![]() Telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw komt ze daarmee aanzetten. Als er hier één is die graag wil doen geloven dat ik en een paar andere "believers" (9/11) iedere "disbeliever" dom vinden, dan is het Stone. Voor iedere post van mij waarin ik een disbeliever "dom" noem, vind je er 10 van Stone waar zij het zelf doet. Zelfde met mijn door haar uitgevonden titel: "Grote Onderzoeker" IK heb mezelf zo nooit voorgesteld hoor. ![]() Neen, Stone heeft dat enkele tienduizenden keren gedaan.8) (jaja Stone, de mensen wéten dat ik hier overdreef) en tòch zal het toegevoegd worden aan haar "lijstje" met leugens van democratsteve. ![]() Dus nogmaals, for the record: Ik voel me geen haar beter, slimmer, wijzer, groter,..... dan iemand die nog steeds de officiele 9/11 versie gelooft. Net zoals ik me niet kleiner, dommer, ...... voel dan iemand die over iets anders veel meer weet dan ikzelf. Maar sommigen hier vinden het blijkbaar 'not done' ooit nog iemand gelijk geven, als die persoon het ooit eens "grondig oneens" is geweest met hen. (zeker wanneer het zo'n major issue is als 9/11) Je zit in het "andere kamp", dus zowiezo moeten ze w?*t je ook beweerd tegenspreken. ![]() Weet je, ik heb ooit eens een "disbeliever" gevraagd om te stoppen mij te ridiculiseren, louter omdat ik over 9/11 een andere mening had. Al jaren hadden wij over 95% van de dingen zowat dezelfde opinie. Hoé logisch is het dan op basis van één onderwerp ineens te gaan conluderen dat die andere persoon plotseling een idioot is? Hij zei me toen dat hij dat hij dat inzag, en beloofde ermee te stoppen. Doch, enkele weken later was het weer opnieuw van dat. Tja. En dan wordt het soms wat moeilijk om altijd beleefd te blijven, dat geef ik toe. Doch, iedereen die de 9/11-draden altijd heeft gevolgd, kan zien dat ik steeds uitgebreid en geïnformeerd reageer op "disbelievers" hun vragen en opwerpingen, zolang die oprecht zijn en gespeend van hoon, spot of suggestieve opmerkingen naar mijn persoon toe.
![]() |
![]() |
#4860 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Arme parci, zie je nu echt niet in dat wat jij hier nu zit te doen, nét hetzelfde is waarover JIJ je steeds zo druk maakt in illwill's en Chipie's posts op andere draden?? ![]() ![]() ![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 23 maart 2006 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |