![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. uppers ( coke, speed, koffie, tabak ) 2 downers ( heroine, valium, valeriaan ) 3. hallucinogenen ( lsd, xtc, cannabis ) de uppers en de downers zijn verslavend maar niet voor iedereen - de ene persoon zal moeten oppassen met de downers de andere met de uppers - al naargelang de aard v t beestje de hallucinogenen zijn minder verslavend naarmate ze een heviger roes geven. een lsd trip is bvb een intensieve belevenis die enorm veel van je psyche vergt - als zo n trip na 12 h is uitgewerkt heb je meestal echt geen zin om er meteen weer één te nemen. lsd verslaving komt dan ook slechts uiterst zelden voor. cannabis is een veel zachter hallucinogeen dan lsd en je kan dat dus wel aan de lopende band gebruiken hallucinogenen hebben verder de neiging de bui waarin je je bij inname reeds bevind te versterken. voel je je rot ( of angstig ) dan ga je je er nog rotter ( angstiger van voelen ) . voel je je goed dan zal je eerder euforisch worden. enkel nemen dus indien je je goed in je vel voelt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() wat het verschil tss eten en roken betreft
roken is idd ongezond maar het is wel de veiligste manier tegen overdosering het effect is er vrijwel onmiddelijk en je kan dus stoppen als het je teveel wordt bij eten neem je een bepaalde dosis ineens binnen en is het nadien te laat. het moet helemaal door de spijsvertering heen van één gram wiet kunnen indien gerookt 25 mensen high worden van een gram indien gegeten meer dan 100 wiet die men zo opeet is niet of bijna niet psychoactief in wiet zit namelijk geen thc maar een thc verbinding. door verhitting wordt die verbinding omgezet in thc bij roken gebeurt dit in de kop vd sigaret waar de temperatuur soms tot 1000 graden en meer kan oplopen. om het te eten en er een roes van te hebben moet men wiet dus eerst gedurende lange tijd koken - bvb 4 uren ofzo - hoe langer hoe beter de meeste jongeren die met spacecake experimenteren overdoseren bijna allemaal - kwaad kan dat niet maar het feestje is wel naar de knoppen dan omdat ze allemaal liggen te slapen. dus nogmaals - bij wiet [SIZE="5"]1[/SIZE] gouden regel - hoe lager de dosis, hoe minder je het doet - hoe hoger de fun !!! Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gij baseert u enkel op 'studies'.
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Nee, op copypastes natuurlijk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() juist maar eerst zelf niet meer drinken vooraleer stenen te smijten naar anderen en geen discriminatie op basis van psychotrope voorkeur.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() waarom denk je dat ik drink? (toch niet omtrent wat ik hier op dit forum hierover zeg?). In weze ben ik slechts aan twee dingen verslaafd, ttz aan koffie en aan beweging. Er was ooit een tijd dat ik tussen de drie- en de vijfduizend kilometer per jaar liep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() koffie is heel ongezond - ik heb het dan ook niet in huis om je gezondheid te beschermen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
![]() onderbouw maar eens waarom discriminatie op basis van psychotrope voorkeur dan getolereerd zou mogen worden. maar ja jantje is ook voorstander van dicrimatie op basis van bvb seksuele voorkeur he kortom iedereen die niet dezelfde voorkeuren heeft als jantje mag gedicrimineerd worden en als tweederangsburger behandelt worden ![]() soit de middeleeuwen zijn toch voorbij dus nog veel plezier met je strijd tegen windmolens en met je bierbuik ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() allee kom jantje doe nog eens een poging om van wal te steken - je kan beter dan dat !
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Waar blijven zijn copypaste prentjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() allee onderbouw dan eens met je gezond verstand waarom alcohol of koffie geen drug zou zijn ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 maart 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |