![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 |
|
Europees Commissaris
|
8) Women... can't live with them, can't live without them...
|
|
|
|
|
|
#442 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jullie dat "de vete stoppen" noemen dan spreken jullie echt een andere taal dan ik, hoor. De persoonlijke aanvallen komen enkel en alléén van de kant van democratsteve. Ik heb jou nog niet één keer ook maar de minste afkeuring over deze persoonlijke aanvallen zien uiten. Maar wel smalend over vrouwen doen ... Wat een niveau toch ...
|
|
|
|
#443 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En euh , omdat je dat insinueert, ik heb hier geen vrienden. Ik heb hoogstens wat sympathiën, die gegroeid zijn uit het lezen van inhoudelijk sterke bijdragen van bepaalde mensen zoals DemoSteve... Voor de rest onthoud ik mij uit jullie vete.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 16 april 2006 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waar lees jij dat ik iets "afwijs"? Daar ik mij in het verleden niet heb bezondigd aan persoonlijke aanvallen tegen om het even wie is het voor mij niet moeilijk de "vete" te beëindigen. Ik hoef daar niets voor te doen. democratsteve wel. Toch gaat hij vandaag gewoon verder met zijn persoonlijke aanvallen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2006 om 18:08. |
|
|
|
|
|
|
#445 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daarom dat ook vandag niet gold wat ik gisteren voorstelde. Logica. Trouwens, wat handig dat u Straddle naar die post verwijst, en dan vraagt; "zie jij hier enige toenadering"? Tuurlijk ging het hier om andere posts. Of durf je ontkennen, dat ik die meermaals pogingen heb ondernomen? Of dat jij ze hebt geweigerd? Je wou zelf m'n excuses niet aanvaarden, omdat ze volgens u ...."niet gemeend" waren.
|
|
|
|
#446 |
|
Minister-President
|
Ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op m'n voorstel.
Wil je wel echt de vete begraven? |
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Banneling
|
Straddle zou schrijven: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is jouw probleem, niet het mijne. Je moet gewoon stoppen met jouw persoonlijke aanvallen. Dat is toch niet zo moeilijk? Vragen naar bronnen, beweringen betwisten, dat is op dit forum wel degelijk toegelaten (en ook normaal op een politiek discussieforum). Dat jij dat als provocaties beschouwt, daar kan ik weinig aan doen. Mensen uitschelden, tot en met racistische sneren toe, leugens over andere forumdeelnemers posten, dat hoort niet op dit politiek discussieforum. Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het forumreglement dat zegt. Einde van deze idiote discussie wat mij betreft.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2006 om 21:34. |
|
|
|
|
|
|
#449 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#450 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#451 | |
|
|
U hebt een bedenkelijke moraal.
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#452 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Minister-President
|
Da's voor uw rekening.
Ik deel de opinie niet. Citaat:
Wat hij misschien niet normaal vindt, is dat jij hier citaten van mij uit een andere draad in een discussie met iemand anders dan jij, hier komt neerpoten, en er bovendien het 8) -icoontje achter de zin weglaat. Ik vraag me trouwens af vanwaar jij plotseling komt? Een "huurling" van Stone? Ik heb hier in de vier jaar dat ik hier zit nooit met u gesproken, u heeft mij nooit gequote en ineens kom jioj hier op andere draden even mijn akkefietje met Firestone uitsmeren. Verder gaat dit de eerste en enige keer zijn dat ik op uw provocaties zal ingaan.
|
|
|
|
#454 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een extreem rechtse nitwit die gelooft/hoopt dat hij een nieuwe bondgenoot heeft.8) Uw bijdrage zegt alles over uw mensen"kennis".
|
|
|
|
#455 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#456 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 16 april 2006 om 22:59. |
|
|
|
|
|
|
#457 |
|
|
Ik provoceer niet. Ik stel vast.
|
|
|
|
|
#458 |
|
Minister-President
|
Ik maak me nog altijd meer zorgen over (al) nucleair Pakistan met z'n staatsgrepen, Kasjmir-kwestie en een grote groep radicale islamieten. Maar gezien Musharraf beschouwd wordt als een geallieerde in the war on terror is alles koek en ei vis-a-vis Islamabad in de VS en haar pers.
|
|
|
|
|
|
#459 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je weet nooit wanneer plots je "bondgenootschap" met de VS wordt "opgezegd". Vraag dat maar aan Saddam.8)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 17 april 2006 om 15:00. |
|
|
|
|