![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och als ons pelgrimmeke maar op het Vlaams Belang kan kappen is zijn dag goed...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je kinderen bewust in onaanvaardbare situaties brengen in de hoop daar zelf beter van te worden. De weekhartigheid van onze mensen uitbuiten op kosten van je kinderen. De asielzoekers waarvan sprake zijn economische vluchtelingen. In hun herkomstlanden zijn zij niet bij de armsten. Zij maken voor zichzelf aanspraak op een voorkeursbehandeling. Zij weten dat ze niet welkom zijn. Zij weten dat wij niet iedereen in hun situatie kunnen opvangen. Zij weten dat de miserie van hun kinderen de enige hoop is om te verkrijgen waar ze geen recht op hebben. Zij zijn misleid. Dat staat vast. Als ik mij laat misleiden, dan draai ik daar voor op. Als mijn medeburgers zich laten misleiden en stemmen voor linkse partijen, dan draai ik daar ook voor op. Maar ik weiger op te draaien voor vreemdelingen die zich laten misleiden. Zeker als links zich opstelt als objectieve bondgenoot van de mensensmokkelaars. Deze mensensmokkelaars kunnen hun slachtoffers slechts misleiden dank zij de verdorven en onverantwoorde politiek van links : regularisatie van illegalen, uitkeringen naar keuze, nationaliteitsverwerving zonder de taal te kennen (als dat kan, dan kan alles)...... mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Heb het hier ook zo ene in de straat,gaat ieder jaar naar dat o zo gevaarlijke land waar hij dan 2 maand blijft.Rijd met een vette karre en trekt steun ocmw
Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 april 2006 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En gij maar werken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() dat donald duck stemmeke tussen zijn twee oren fluistert 'm zo'n dingen in. Heel handig maar ook soms wel lastig vooral als het je wakker houdt of domme dingen influistert tijdens sollicitatie-gesprekken.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 april 2006 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ancapa, twordt tijd dat je hem inkadert en boven je bed hangt 8)
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Nee geld dat die verdienen aan ons, of heb je nog nooit gehoord van pro-deo's?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oh wacht... waar komt dat geld vandaan ? Bhairav : da kamme nie schele maar ze moeten mijne dop betalen. oh wacht... dan zijn er geen flikken meer ? Bhairav : das toch goe ? oh wacht... dan kunnen mijn vrouw en dochter verkracht worden ? Bhairav : ik ga daar nie mee akkoord maar das toch de natuur ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() oh wacht...geen geld: dan kan Bharaiv de rebel niet meer uithangen van achter zijn klavier....Bharaiv: <silence, spinning in cyberspace>
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2006 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() bij de weg: echte oplossing = emigreren.
opties: USA: 25-40 % belastingsvoet beter kan ook, naargelang persoonlijke voorkeur buiten het financiele ook de genoegdoening dat je geen mitgard, pelgrimfornevers of andere baraiv suckers moet pamperen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2006 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet al racisme... de zwarten schieten elkaar dood in de straten maar kogels verdwalen al eens.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 april 2006 om 00:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in Belgie is zelfs dat niet het geval. In Amerika hebben ze een immigratie instroom die ordegroottes belangrijker is dan in EUropa. Maar ze gedragen zich als Amerikanen en er worden geen eieren onder gelegd. Het een zal geen gevolg zijn van het ander, maar een wisselwerking. Ik was onlangs uitgenodigd bij Amerikanen die zich progressief noemen. Ze spanden zich in om zich te verontschuldigen over Schwarzenegger en Bush etc. Veel te veel naar mijn zin. Er is nu ook een discussie aan de gang over immigratie vanuit mexico. Toen ik een boekje opendeed over de toestand in de superstaat Europa (in hun ogen zo hoogstaand), was het rap gedaan. En dan maar afgeven op amerika vanuit het "moreel superieure" Europa. My Ass. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2006 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wie is hier de objectieve bondgenoot? PS: Beliën roept in 't Pallieterke (19/04/06, p.3) zelfs op om nog meer Polen naar hier te halen en ze tewerk te stellen in het zwart !!
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie om de schuld bij de juiste instanties te leggen. ![]()
![]() |
![]() |