![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik woon nog thuis.
Gade nu mij proberen kraken? Of gade zeiken over de dag ik zwarte sneeuw zal zien waar gij enorm naar uitkijkt? Het beste dat rechtse seuten mij zouden kunnen toewensen is dat ik bijna zou sterven van miserie en dat het mij zou overhalen om ook een burgertrut te worden. Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 april 2006 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
PS: 40.000 euro??? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 april 2006 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan kunt ge zeggen : leven moet ge toch....maar dat is ook 5 jaar wat ge niet kunt verdienen, tel dan maar eens uit wat ge verliest. In andere landen leent men massaal om te studeren en die studenten hebben dus een achterlijke studieschuld af te betalen. Gelukkig verdienen ze daar wel deftig..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen zoals het is.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ge zou voor minder. Ik vraag mij af, met zo'n schijtmaatschappij, waarom niet méér mensen zo zijn. Zou dat volgens u komen door het algemeen gezond verstand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Neen door mensen die gewoon meegaan met de stroom. "The easy way". Eigenheid is goed, ik denk alleen dat het vrij moeilijk is om altijd uw eigen ding te willen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Vreemd, ik kan ni anders. Zou ik gek zijn?
Dat volk moet zijn bek houden en werken om belastingen te kunnen betalen zodat speciale mensen als ik zouden kunnen doppen. Ze willen geneukt worden, ze sméken er soms om. Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 april 2006 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch heb je iets tegen degenen die niet geneukt willen worden, he schatje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() als iemand niet geneukt wilt worden waarom laat je ie het dan toch toe ?
het feit dat zo iemand hier alle dagen loopt te zagen op degene waarvoor ie zogezegd moet afdragen bewijst dat ie zich laat neuken tegen zijn zin in plaats van te zagen zou zo iemand ook één van zijn twee hersencellen kunnen gebruiken en eens nadenken over onze oproep om zich niet langer te laten neuken en in plaats dus gaan doppen ipv zich als een werkezel te laten neuken ( en intussen iemand anders die er nog rijk van wordt ook) - maar daar voelt zo iemand zich natuurlijk te goed voor - liever toch geneukt worden dan ![]() hoe grappig toch allemaal ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 april 2006 om 00:47. |
![]() |
![]() |