![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Ik weet dat de vrienden die ik heb die moslim zijn mij niet haten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als er problemen zijn in de maatschappij dan is het makkelijk om deze volledig af te schuiven op een groep en dan ipv naar oplossingen te zoeken die deze groep in haar waarde te laten gewoon te grijpen naar fascistoide repressieve maatregelen die ingaan tegen de grondrechten van ieder individu. Laatst gewijzigd door Casca : 22 april 2006 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() .....ik heb een beetje doorgewandeld op al de "121" postjes van onze "thai" en je merkt al duidelijk dat hij iets tegen "vreemdelingen"(MAROKKanen en TUrken)heeft, maar in zekere zin "de joden"......mss is mijn gissing hier boven wel juist "een meelopertje zoals zijn grootvader".....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Wat een argumenten deze man heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om terug on-topic te komen.
Boerka draagsters kunnen best een job uitvoeren! Men zet ze op een ronddraaiend platformpje in een carwash! Ziezo! persoonlijke service om je auto te wassen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]()
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Boerka draagster tonen een vorm van vroomheid, dus ze hebben geen nood om naar buiten te gaan om te werken, alleen in uitzonderlijke gevallen maar dan zal ze normaal gewoon haar hoofddoek dragen een geen boerka,.
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een burka-draagster hoort helemaal niet uit werken te gaan! De shari'a zegt dat haar echtgenoot voor haar onderhoud dient in te staan en dat zij gewoon dienst doet als vagina en uterus, buitenshuis werken hoort niet bij haar bevoegdheden! Waarom zou zij dan recht hebben op een uitkering als ze niet werken gaat, zij mag in principe niet werken buitenshuis.
Heb een idee! We zouden haar ook binnenshuis aan het werk kunnen zetten : telefoontjes beantwoorden op een sexlijn...onder de pseudo "gigantische vagina"... Laatst gewijzigd door dutch : 22 april 2006 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloofde het eerst zelf niet, maar de bron is wel professioneel bezig in die branche! hij kon het weten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, als je je volledig moet bedekken omdat Lincolntjes anders niet weten hoe ze met je moeten "omspringen", dan denk je toch wel van jezelf dat je één grote gigantische vagina bent hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Goh, dan zou ik een grote sex hoofd hebben indien uw stelling waar is....
![]() |
#76 |
|
![]() Ach ja, ik ben dat bijna vergeten, strontvliegen vallen op stront,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits je twee hersencellen al naar beneden zakken als je een niet-gesjaald hoofd ziet, kan ik niks anders besluiten nee. Enkel bij tenten kan je je geen vagina voorstellen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Bij tentjes heb je de vrijheid om je ogen zo wijd mogelijk te openen, en wijd gestrekte panorama dus, maar bij non-tentjes ben ik verplicht mijn ogen naar beneden te laten zakken zodat ik niets anders zie dan alleen de pad waarop ik stap.....
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die tenten hun panorama enigszins vernauwd is, zal je natuurlijk een varkensworst wezen!
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() De ééne is het de vrijheid van zijn ogen om naar vrouwen te staren, de andere de vrijheid om naar het mooie uitzicht te kijken van landschap een huizen,.
|
![]() |
![]() |