![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dan kunnen ze kaarten...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#384 |
|
![]() Chuchill maakte ook altijd het "We"-teken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
De opgepakte moordenaar van Joe is een illegale crimineel, die 4 maal werd opgepakt. Het VB vraagt dat illegalen en criminelen teruggestuurd worden naar eigen land. De overgrote meerderheid van de bevolking denkt er ook zo over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik kan mezelf in stand houden OK, Rambo! Wat doe je als je Tarzan tegenkomt? Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Nochtans is een illegaal iemand die de wet overtreedt en tja dus ook wel een beetje nen crimineel is he..
net zoals een dief de iemand is die de wet overtreedt en tja dus ook wel een beetje nen crimineel is he.. net zoals ne moordenaar iemand is die de wet overtreedt en dus ook een beetje nen crimineel is.. 't is crimineel he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
|
![]() Chruchill was een populist die al eens meer in de eigen voet heeft geschoten
![]() Denk erom dat hij heelder Duitse steden, met de bevolking erbij jarenlang bombardeerde. Men kan hem bezwaarlijk als voorbeeld nemen van menslievendheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of je nu als zelfstandige of als werknemer werkt, je bent afhankelijk van zoveel mensen (en factoren) als je er even bij wil stilstaan vervliegt die onafhankelijkheid als sneeuw voor de zon. Wees gelukkig dat je bij de groep behoord die een baan hebben en ze kunnen houden, niet iedereen heeft dit geluk. Of is dit iets dat u niet kunt bevatten ? Mja, gezien uw obsessieve gedrag van het laatste jaar ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit is ondertussen al voldoende voor mij, je doet maar.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Europees Commissaris
|
![]() Wegens niet kunnen Cashflow,
wegens niet kunnen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had men in de jaren '80 maar iedere Belg gevangen gezet, dan was er nooit een CCC geweest, of een Bende van Nijvel. Had men een goeie 10 jaar geleden maar alle Walen gevangen gezet, dan was er nooit een "zaak Dutroux" geweest. Wil je ernstig praten of hoe zit het ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ik er dan niet voor beschildigd word m'n jongen.
Beschuldigingen moet je nu eenmaal kunnen aantonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er iemand die dit tegenspreekt dan ?
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
exclusief voor vlaamse fascisten dan nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar scrol eens terug en lees hoe men alle illegalen het land wil uitzetten, en lees ook maar hoe men zowat alle migranten als illegaal bestempelt, wat dus neerkomt dat men zowat alle migranten het land wil uitzetten, en dit omdat er een rotte appel tussenzit. Uitdaging met glans doorstaan.
|
![]() |
![]() |