![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je kinderen hebt zou ik ze toch maar best uit de buurt houden van Rafke waarmee jij het goed zou kunnen vinden. Oorspronkelijk bericht door Raf Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf kon vaak heel gedegen argumenteren, schreef inhoudelijk goeie teksten en bezat een fijn gevoel voor humor.
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals deze, Staaf?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naast het feit hij intelligent was, kon argumenteren, schrijven en idd soms rake humor had, was hij ook een provocateur zoals ik er zelden gezien heb. En moreel een klootzak. Héél soms kon hij zelfs zijn ongelijk toegeven of een stap in je richting zetten. Dat kan gerust allemaal samen in hetzelfde individu gaan.
De hierboven beschreven eigenschappen heb ik nog niet bij Manuel kunnen ontwaren. Laatst gewijzigd door baarle : 27 april 2006 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihihi....
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#510 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de propagandamachine van het VB heeft zelfs al de (Franstalige) Polen kunnen beinvloeden..
heb je gisteren ook gezien hoe de Polen bijna 'en bloc' wisten te zeggen dat het een Roma-zigeuner was en geen Pool... |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke bron heb jij??? ik heb alleen Polen gezien die het erg vonden dat het een POOL is. Ze hebben zelf bloemen komen leggen aan het Centraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grapjas. Gisteren kloeg De Morgen in zijn editoriaal nog aan dat de eerste reactie in Polen was: het is een zigeuner, dat is onze fout niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Minister
|
![]() Gaat deze discussie nog over de MP3 moord of willen jullie een theekransje opzetten met elkaar? Gelieve on topic te blijven en voor nadere kennismaking gebruik je maar privéberichten of nog beter: msn, yahoo en aanverwanten.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
|
![]() Citaat:
En die mannen die vanuit Brussel Massoud gingen vermoorden in Aghanistan, dat waren Belgen zoals Tegendradigaard, niewaar? Of heeft de propa... enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
allez in mijn hoofd klonk het toch grappig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan hij niet, en voor mij heeft jouw 'ware' forum-identiteit geen enkel belang.
![]() |
#517 |
Burgemeester
|
![]() ROMA
Vooraleer een discussie aan te vangen is het toch wel goed om over enige informatie te beschikken en om man en paard juist te benoemen. De moordenaar van Joe is een Roma-zigeuner. Deze mensen wonen overal verspreid in Oost-Europa (en nu ook in West-Europa): ex-Joegoslavië, Polen, Roemenië, Bulgarije, Hongarije, Oekraïne... Deze Roma-zigeuners hebben dan de nationaliteit van het land waar ze wonen. In die zin valt de Polen niets te verwijten...behalve wat zwartwerk, maar dan gaat het vaak om jobs die anderen gewoon niet willen doen en voor de rest zijn de meeste Polen in België eerbare mensen die respect hebben voor de Belgische wetten, zeden, gewoonten en gebruiken en die dankbaar de kansen grijpen die ze hier krijgen. Het wordt trouwens tijd dat deze mensen normale werkcontracten krijgen, Polen is toch lid van de Europese Unie. Er zijn Roma die een fysionomie hebben die Arabisch lijkt en die bovendien een Arabisch klinkende naam hebben. In de zin valt pers, media en gerecht (excuses zouden zeker misplaatst zijn) niets te verwijten wat betreft de persoonsbeschrijving van de moordenaar. Hoe had men anders de moordenaar kunnen opsporen? De vriend van Joe heeft de moordenaar gezien en ik geloof niet dat deze jongen kwaadwillig een verkeerde persoonsbeschrijving zou hebben gegeven: het is nu éénmaal zo dat er ook Roma zijn met een Arabisch uiterlijk, net zoals er Roma-zigeuners zijn met een bleke huidskleur en donkerblond haar. De meeste Roma-zigeuners zijn ook moslim, zij het gematigde moslims. In Brussel en Antwerpen zijn er moskeeën waar regelmatig Roma komen. Mensen die in de welzijns- en educatiesector werken, weten ook dat het met deze jongeren héél moeilijk werken is. Velen zijn analfabeet (Roma zigeuners gaan in hun thuislanden NIET of nauwelijks naar school, hebben ook niet de nodige vaardigheden en capaciteiten om te leren of te werken). Niettegenstaande het feit dat deze jongeren normaal functioneren in de scholen en meestal ook geen probleemgedrag vertonen, is het erg moeilijk om hen iets aan te leren, daar ze de nodige ingesteldheid en houding missen nodig voor het leerproces. Ook in gewone, normale werksituaties kunnen deze jongeren zich niet handhaven: onmogelijk om zich aan afspraken te houden en om zich in te passen in een gewone werksituatie. Deze mensen zien het nut van leren en werken niet in en een groot deel van de jonge Roma (jongens) belandt weldegelijk in de (kleine en grote) criminaliteit. De meisjes trouwen heel jong, soms reeds op hun veertiende. Ook in België zijn de meeste van deze meisjes voor hun achttiende getrouwd om voor hun twintigste reeds twee kinderen te hebben. Het heeft echt geen zin om verder de kop in het zand te steken en deze problematiek verder onder de mat te vegen onder het mom van 'diversiteit' en de bijhorende grenzeloze betutteling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat stel je voor in de plaats van dat mom van grenzeloze betutteling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
|
![]() Het is walgelijk om sommigen te zien hier op dit gedeelte van het forum die volhouden om toch een link aan te koppelen tussen "crimminaliteit" versus "islaam",.
Waarom ?? Dat weet ik niet, "opgekropte haat" ?? dat weet ik ook niet, "fobie" kan zijn, maar dat weet ik ook niet ?? Trauma opgelopen na enige incident door één of andere "black-head",waarschijnlijk?? Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 april 2006 om 11:42. |
![]() |
![]() |