![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() En ik ben werk aan het zoeken (en aan het vinden
![]() Ipv allemaal op uw lui reet te zitten zou ge beter ook eens iets met u leven doen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Tja.... idd een boeiend 'debat' tussen de King en Jazeker...
Zeker weten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom moet dat per se werken zijn? Er bestaat een gigantisch universum BUITEN werken (en nu en dan eens een vakantietje), dat kunde u ni voorstellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand zegt dat ge een triestigaard moet zijn die ALLEEN maar werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Idd, boeiend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ben nog steeds te lui
en chipie houdt de draad wel boven om me eraan te herinneren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik wacht er ook niet meer op. Er is gewoon geen antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() t is dat ik er al zowat 1000 keer op heb geantwoord dat mij zo lui maakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() ...op de deur, maar er is nooit iemand thuis..
![]()
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik word gek als ik een week thuis zit...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() als uw werk en uw hobby hetzelfde zijn dan is dat ideaal natuurlijk maar ge gaat mij niet wijsmaken dat bvb aan den band staan iemand zijn hobby kan zijn, idem voor het scheppen van putjes bvb.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 april 2006 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ondertussen maar afgeven op alles en iedereen.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() en waarom zou iemand die nog thuis woont daarom niet mogen afgeven op dommerikken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 april 2006 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Op een forum kunnen snotneuzen heel stoer doen.
![]() Maar verder als een seut onder moekes rokken leven en zich alsmaar moeten aanpassen aan de huisregeltjes. Echte Rambo's. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() ga eens werken man - en een beetje rap - of je baas ( surrogaat voor je ouders - dus in loonverband werkende mensen blijven ergens onder moeders rokken leven gans hun leven ) gaat kijven en zal dan geen viskes meer voor je bakken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 april 2006 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Je hebt seuten die bij moeke blijven.
Je hebt er die thuis buitengesmeten worden , maar niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. Geboren verliezers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Mensen die werken denken vaak onafhankelijker te zijn dan diegenen die ni werken en van den dop leven. Das oerbelachelijk, want iedereen is even afhankelijk van de maatschappij eigenlijk: het enigste verschil is dat de meesten er iets moeten voor doen, en de anderen niet. Heel bizar dat werken de mensen de illusie van onafhankelijkheid, of zelfs van vrijheid geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Jammer genoeg het voordeel van talenten te hebben is dat als je ze goed gebruikt je er veel mee kan doen. Mensen zonder "gebruikte" talenten kunnen enkel putjes graven of aan de band staan. Ik geloof dat ieder persoon wel iets in zich heeft om te ontwikkelen.
|
![]() |
![]() |