![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar het was wel verrijkend om te zien hoe beide racisten (en dan echt volgens de definitie) op hun bek gingen en uiteindelijk hun visie bijstuurden. Zo krijgt men een eerlijke samenleving. Als ieder verplicht wordt om enkel in zijn groep te discussiëren, pept de ene de andere alleen maar op en krijgen we problemen. Extremisten van dezelfde strekking onderling motiveren elkaar. Dat is mijn standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *kuch*
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Tja, ik hoop dat dat orgaan en de bijhorende ministers ooit zien waar ze mee bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowiezo is er iemand de baas en eigenaar van dit forum. Hij of zij maken de wetten en ook zij beslissen op welke manier en wie dit forum mag gebruiken. DAT is ook democratie en die werd toegepast.
Laatst gewijzigd door illwill : 7 mei 2006 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Mja, maar het valt niet onder 'oproep tot geweld'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat Kaatd geband moet worden. Niet wegens oproepen tot geweld (want dat was het natuurlijk niet), wel wegens gebrek aan intelligentie (want dat was haar topic duidelijk wel)
@ kaatd: In Irak is het bijvoorbeeld geen strijd van het Iraakse volk tegen de bezetter VSA, maar wel een burgeroorlog waarbij de bepaalde groepen de zijde van de VSA gekozen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
een moderatie moet objectief gebeuren en er mag niet geband omwille van het hebben van eender welke mening. zaken die wettelijk niet toegestaan zijn kan men denk ik gewoon niet toelaten want dat zou de uitbater van dit forum daar zelf problemen mee kunnen krijgen. revisionisme, negationisme en oproepen tot geweld zijn volgens de wet verboden. De posting waar kaatd voor geband werd was geen oproep tot geweld. Het was een mening over gewelddadige gebeurtenissen. De ban was dan ook zeker onterecht en ook ik ben blij dat de zaken zijn rechtgezet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 mei 2006 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ik een man van daden ben, ziehier de kleine bevraging hieromtrent. Loopt u warm voor het concept, of vreest u uit de boot te vallen? Stemmen maar: http://forum.politics.be/showthread.php?t=50585 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Koerden bij voorbeeld. Voor u is dat misschien een 'enkele militie' of een 'doodseskader'. Voor de rest van de wereld is dit een volk. En zo zijn er nog. Irak is een verzameling bevolkingsgroepen. De overgrote meerderheid wil democratie en geen burgerloorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Irak al jaren tegen Hoessein.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ja, en, dan is er ook meteen een burgeroorlog?
(En Longhorn, het zou niet de eerste keer zijn dat verzet tegen het imperialisme met doodseskaders wordt gebroken hoor. Er zijn btw reeds 2 in mijn ogen interessante topics over Irak.) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 mei 2006 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Steven, we moeten er hier in K&K geen Irak topic van maken maar ik vraag me gewoon af wat er vanuit politiek of militair strategisch oogpunt kan gewonnen worden voor de VS met het aangaand geweld in Irak waarbij toch vnl Iraqi's andere Iraqi's vermoorden. Ik kan je verzekeren dat de meeste Amerikanen hun soldaten zo vlug mogelijk willen thuis hebben. En dan spreken we nog niet van het prijskaartje dat de belastingbetaler alhier moet afdokken voor die oorlog. Politiek is Irak een doodsvonnis en dat zul je (hopelijk) zien bij de verkiezingen in november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() U weet toch wie er wint bij deze oorlog? Enkele bedrijven voor de heropbouw en de wapens en een hoop bedrijven dankzij de vers toegekende maar onwettige olieconcensies. En u weet wat Bush daarmee te maken heeft, toch?
Ik verwijs verder naar: "Verwoesting Gouden moskee van Samarra: inside job?" en "Morgen, 18/03, betoging tegen oorlog in Irak..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien de forumregels, is de ban dus logisch.
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ook echt volledig dezelfde context natuurlijk
![]() En dan nog, van mijn part kan iemand een racistische gewelddaad verheerlijken, als hij erover dan ook een degelijke discussie wil voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Context is in the eye of the beholder, mijn beste. Ik durf u op een blaadje geven dat er mensen bestaan die geloven dat ons land stilaan "bezet", of "overgenomen" wordt door "allochtonen".
Citaat:
![]() |