![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien op VTM:
Agenten aangevallen in metro De vakbonden bij de spoorwegpolitie dreigen met acties na een incident in het metrostation Louiza in Brussel zondagmorgen. Enkele allochtone jongeren waren tafels en stoelen van een hamburgerrestaurant aan het wegslepen. 4 agenten van de metrobrigade stapten op hen af en het kwam tot een gevecht. 3 agenten raakten gewond, de jongeren zijn opgepakt. Volgens de christelijke vakbond konden de agenten zich niet verdedigen omdat ze te licht bewapend zijn. De 3 vakbonden van de spoorwegpolitie gaan een stakingsaanzegging indienen. bron: www.vtm.be Commentaar: Sinds de moord op Joe merk ik dat ze hun best doen: in alle metrostations ziet men nu agenten. En nu zijn er 3 het ziekenhuis in geslagen. Krijgt men hier ook een politiek correcte discussie? Op VTM gaat het om "allochtone jongeren", op de VRT (enkel teletekst!!) om "dronken jongeren". Waren ze nu van dronken of van vreemde afkomst? Op de RTBF echter is het nog gemakkelijker: men zegt gewoon niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
allochtonen - dronken - stilzwijgen Welke 2 opties zijn het meest politiek correct?! Ai, ik ken een TV-zender die achtereen een klacht van het CGKR aan zijn broek heeft
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het zullen vast eskimo's geweest zijn.
Vreselijk dat ze machtsspelletjes met de agenten spelen (en bewijzen de sterksten te zijn). Zo zijn we nog nergens. Drie agenten worden met gemak in elkaar geramd. En de bevolking, die mag niet klagen over onveiligheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Agenten hebben toch een wapen, waarom mogen ze het dan niet gebruiken? Als agenten al de veiligheid niet meer kunnen garanderen dan zullen er binnenkort nog veel meer het recht in eigen handen nemen.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de plaats van wapens gaf men de agenten beter een continu-training in close-combat van minstens 8 uur per week, en evenveel in power-training.Maak er echte vechtmachines van.Weg met bierpensen en dikke konten! Trainen! En dan de straat op en vooruit met de geit, geef maar van draad.Zonder wapens.Verdien uw salaris door goed uw job te doen, en amuseer u tegelijkertijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Dit alles werd op VTM getoond, op VRT verhuld, en op RTBF verzwegen. As usual. Ik vind het een grof schandaal dat dit kan gebeuren en leef mee met die agenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ooit drie liter hele zoete muntthee gedronken, gene?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Onder volgelingen van de islam vind je de meeste hypocrieten.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en christenen hebben geen seks voor het huwelijk.
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() nee hoor, ik bedoelde " een gezonde geest in een gezond lichaam", en dat kan best te zamen gaan.Ik versta wel dat jij je dat niet kan voorstellen.Probeer toch maar eens, je kan er enkel beter van worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat kan niet.
Autochtoon = christen, allochtoon = moslim. Altijd, overal.
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het nie. Het VB ziet in elke allochtoon een moslim, dus ik ga er maar vanuit dat we het onderliggend principe kunnen doortrekken eh.
En jij betrekt hier opeens moslims bij...
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 9 mei 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ben ik het 200% mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |