![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gaat deze TV-zender uit de bocht door videoboodschappen van heethoofden als Osama B.L. en Azarkawi (of hoe die pipo ook moge noemen) uit te zenden?
Geldt er immers geen (internationaal) verbod op het oproepen tot genocide, oorlog en haat? En is dat niet hetgeen Osama elke keer doet? Sterker nog? Is Al Jazeera door deze boodschappen wereldwijd uit te zenden niet medeplichtig? Voor mij wel! Voor u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Osama Bin Laden en zijn handlangers zien in de zender een uitstekend medium om hun boodschap te verspreiden: aldus treffen ze de corrupte Arabische regimes daar ze de door hen gecontroleerde staatszenders overtreffen, en weten ze het Westen aan te spreken. Heel goed gezien, dat mag je Bin Laden en de zijnen toegeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() I love freedom of speech and press.
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() en voor de rest zul je wel zelf weten waar het tv mag komen - bijna nergens 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() de eigen volk eerst slogan is zeker geen aanzet tot haat aangezien het uit de mond van een autochtoon komt, maar owee als een allochtoon er nog maar aan denkt
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() in hun landen is het ook eigen volk eerst en zelfs eigen levensstijl eerst (geen godsdienstvrijheid - vrouw ondergeschikt aan de man) - dus in jouw ogen mogen wij niet in ons eigen land wonen maar in een land dat vervormt is door andere culturen (zelfs geen westerse) dan de onze
Laatst gewijzigd door vjeeke : 9 mei 2006 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() internationaal aanhoudingsbevel tegen elke werknemer, aandeelhouder en bestuurder vd zender. de zender zelf uit de lucht halen waar het kan (VSA en Europa) (moet toch kunnen in deze moderne tijden? signaal verstoren of zo) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
2) in het buitenland bedoelde ik de moslimlanden - daar roepen ze echt op tot haat - tegen het westen - dat zie je ons toch niet doen ofwel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Khalid : 9 mei 2006 om 21:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() U moet mij geen succes toewensen. Ik vind het al veel dat ik het fatsoen en de ballen heb het niet met de zaken eens te zijn. U daarentegen wenst mij succes in iets dat ik niet eens kan verwezenlijken, en dat ik nog niet ga proberen ook. Als dat uw enige verdienste is, dan ben ik het, die recht heeft om u uit te lachen om zo veel banaliteit. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 9 mei 2006 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |