![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 mei 2006 om 00:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tuurlijk zullen er slachtoffers vallen dat wel maar dus het meeste slachtoffers onder degenen die van het hoogst gevallen komen de laatsten zullen de eersten zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt wel interessant eigenlijk. Dat bewust willen uithongeren van mensen kwam ik nog tegen in de geschiedenis en ik vond dat toen al zo sociaal.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 mei 2006 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
ik ga trouwens maffen slaapwel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weg was ie.
Ik hou tegoed hoe je een land met 10-11 miljoen mensen op een postzegel grond in leven kan houden met jacht, visvangst en kweken van eigen groentjes ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() allee omdat jij het bent nog eentje dan
ik zeg niet dat we allemaal kunnen leven van jacht, visvangst en kweken van eigen groentjes en idd zeker niet in belgie ik zeg enkel dat moesten we daar op terugvallen dat het klootjesvolk dan minder overlevingskans gaat hebben dan de reeds door ontbering jarenlang geharde armen. maar het is nog niet te laat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Twee weken en ze roepen op mama. Dat geleuter wijst er alleen op dat ze geen enkel benul hebben waar ze over spreken. Dat zulke situaties heel hard werken en strenge discipline (zaken waar ze wars tegen staan) vragen is blijkbaar nog niet doorgedrongen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() DIscipline is alleen nodig voor echt mentaal zwakken: die niet kunnen leven zonder opgelegde structuur. Dat zijn pas echt zwakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() pff allemaal argumentatieloze werkezelspraat
als ze geen argumenten meer kunnen inbrengen dan gaan ze stempeltjes en kwaliteiten opplakken een teken van mentale minderwaardigheid
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik ben eens benieuwd hoe lang sommigen nog vrij en vrolijk mogen loslopen...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 10 mei 2006 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat maar komen die crisis... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Als gij het zegt zal het wel waar zijn. Als ik je posts zo lees druipt het zelfvertrouwen er zo vanaf.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|