![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Als u een veldheer die de wapens aan de voeten van Ceasar legde in uw handtekening gebruikt, bewijst u hoe rebels u werkelijk bent.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Het fascisme is wel gestoeld op de gedachten van het Romeinse Rijk. Vercingetorix had het destijds kunnen tegenhouden, als hij het lef had gehad om verder te vechten. Hij heeft de romanisering een feit gemaakt en zijn volk aan Ceasar verkocht. Vandaar dat hij de enige Keltische leider is waar ik van walg.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() vercingetorix was een van de keltische rebellen, samen met dumnorix en ambiorix die vochten tegen de fascisten van die tijd, nl. de romeinen.
ik stel voor dat u een romeinse adelaar in uw avatar zet, die zou u veel beter beter passen. hielklakkertje. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de kelten hebben tenminste geprobeerd om de romeinse fascisten tegen te houden. u sluit het VB in de armen. u houdt niet van vrijheid, maar van een repressieve neofascistische partij, gestoeld op de ideeën van de nazi's en de romeinen. denk eens na. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Voila ...Ik heb gewonnen. Verliezers beginnen altijd met schelden. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan allen die menen dat racisme voortkomt uit het feit dat vreemdelingen "alles" krijgen ten koste van het "eigen volk" :
WORDT VREEMDELING ! Een zonnebankkuur is niet duur & je naam verandering in Haroun Al Rachid lijkt me ook een fluitje van een cent. Ik van mijn kant ben altijd fier geweest op mezelf en de natie waartoe ik behoor en de volkeren wiens loten van voorvaderen mij voortgebracht hebben met de stelling dat ik me nuttig moet maken en solidair moet zijn met de ene mensheid die er is - een deel van mijn zuurverdiende centen is altijd naar belastingen gegaan - een te groot deel naar bewapening, maar goddank ook nog kleinere delen naar solidaire gezondheidszorg, onderwijs en ontwikkelingssamenwerking. Het stond me altijd vrij om hier vrijwillig nog toe bij te dragen, wat ik dan ook steeds in de mate van het mogelijke deed. Ik weet er zijn ondankbare honden, die weigeren in te zien dat ook zij kinderen van Adam en Eva zijn en alle mensen hun broeders en zusters. "Ben ik mijn broeders hoeder ?" is hun erfzonde, die ze tot het einde van hun dagen zullen meeslepen. |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou van de vrijheid om mijn eigen waarden en normen te mogen behouden in mijn eigen land. Een ander heeft van mij ook dat recht, maar hier in België, moeten ze onze waarden en normen respecteren en ze niet politiek correct opdringen. Als u ook Keltisch geïnspireerd bent, zou zich net als ik ook moeten storen aan het feit dat enkelen onze symbolen misbruiken voor doeleinden waar ik niet achter sta. Of wat vindt u van de manier waarop neo-nazi's met het Keltisch wielkruis dwepen? Voor mij is het geen white power symbool, als je dat denkt. Trouwens, gezien mijn afkomst is de triskel in mijn avatar even goed op zijn plaats als de hoofddoek op het hoofd van een moslimvrouw. Trek die kleppen van je ogen en kijk naar de toekomst, die ze voor ons kapot maken en dweep niet met een verleden, waarin je ook al de verliezer was. Het grote verschil tussen Vercingetorix en Boadicea, is dat de eerste de strijd tegen de Romeinen opgaf, terwijl hij nog kon winnen, terwijl Boadicea tot het einde gevochten heeft en liever eervol stierf dan haar volk te verraden. En dat zijn de laatste woorden die ik er nog aan vuil maak. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u denkt dat paganisme en keltisch heidendom past in het nieuw-rechts gedachtegoed. u ziet niet in hoe ook VB'ers het heidendom misbruiken om het voor hun politieke kar te spannen. kelten, germanen, vikingen e.d. stonden voor vrijheid. het VB is op alle vlakke anti-vrijheid met haar dogmatisme, haar repressie, haar bekrompen gedachtegoed. ik heb respect voor vercingetorix, die het de romeinen verdomd moeilijk heeft gemaakt, al was de overmacht uiteindelijk te groot. hij heeft eervol gevochten tegen de romeinse fascisten. net zoals de verzetslieden tijdens W.O. II tegen de duitse fascisten vochten (gelukkig met beter resultaat). daarom zet ik ze ook samen in mijn onderschrift. het is dezelfde strijd. het is de stijd tegen het fascisme, het totalitaire, de anti-vrijheid. u bent degene de keltische symboliek linkt met het VB, en dat is volstrekt absurd. het VB is neofascistisch. jij voelt je beschermt door neo-fascisme omdat je bij diegenen hoort die zichzelf niet durven verdedigen en hiervoor op een desnoods fascistische overheid rekenen. de vrijheid waarvoor de kelten altijd gevochten hebben geef hiervoor op alsof het niets is. shame on you! |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------- Mitgard, nog enkele dagen voor de wapenwet verstrengd wordt, moest je iets van plan zijn. At your service |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben tegen geweld, maar als er dan toch eens gevochten moet worden, vecht ik liever met de blote vuist. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
raar toch dat die linkse rakkers allemaal tegen geweld zijn, en tegelijkertijd met geweld (" met alle middelen " dixit Tobback) het Vlaams Belang willen vernielen. At your service |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik deel die mening, maar ik vrees dat je dan wel erg zwak gaat staan tegenover messentrekkers.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Wie zal de plaats innemen van Luna, of haar kinderoppas ? 3. Woorden zijn woorden, en hun impact is voor de meesten onder ons van eenzelfde kwaliteit : 'het éne oor in, het andere weer uit'. Vandaar dat er zo oeverloos veel gekwekt wordt ?? 4. Een mening verbieden bevestigt hoogstens dat die mening 'verboden' is, meer niet. U houdt er wel een bijzonder originele logica op na. 5. Ik beken al even 'eerlijk' dat ik d�*�*r wel eens bij zou willen zijn. Laat u mij iets weten als het zover is ? |
|
![]() |