![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het probleem stelt zich dat het individu niet meer zelf kan oordelen of hij/zij bekwaam is voor een bepaalde job...
--------------------------------------------- Er zijn toch arbeidsbemiddelaars met een luisterend oor? Of vergis ik mij? Maar ergens heb je wel gelijk.. Het is heel moeilijk om de capaciteiten van een werkzoeker nauwkeurig in te schatten. Je zou er wondermensen voor nodig hebben. Maar je kan je toch laten screenen? Ten andere... Van de werkzoekende wordt toch een beetje verwacht dat hij zelf weet wat hij wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() En dat was nu net de pointe, indien iemand solliciteert voor een bepaalde functie zal die persoon wel zelf overwogen hebben wat zijn/haar bekwaamheid is.
------------------------------------------- U denkt toch niet dat alle sollicitanten van zichzelf een realistisch beeld hebben? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wil u als werkgever 3600 sollicitanten ontvangen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Heb ik geen recht op keuze? Ik kan natuurlijk ook iets plaatsen bij bvb job@.... Wil die 3600 wel eens zien eigenlijk....
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Heb ik geen recht op keuze? Ik kan natuurlijk ook iets plaatsen bij bvb job@.... Wil die 3600 wel eens zien eigenlijk.------------------------------------------
Je doet maar. Maar wie is er onrealistisch? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1883 Gemakkelijkheidshalve: Tja... U verraadt als VWS-er dus het belang van de armen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Wat is er onrealistisch aan keuze hebben? Al die shoppers bij Delhaize zijn onrealistisch en diegenen bij Aldi realistisch?.... Komaan, zeg!
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Uw "speciale" manier van redeneren doet mij bedenkingen maken.
Het ga je goed, als werkgever. Wil u werkelijk mensen in dienst nemen/leiden?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() werk is een grondwettelijk recht en iedereen heeft er dus recht op ( doch het is lekker geen plicht ) - indien iedereen recht heeft op werk dan moeten mindervaliden recht hebben op aangepast werk. mensen die niet tegen bandwerk kunnen moeten ook aangepast werk krijgen en zo ook bvb mensen met een autoriteitsprobleem. Mensen zoals ik die zich te goed voelen om te werken voor de rijkdom van een ander moeten dus ook zelfstandig kunnen ondernemen. mensen die collectivistisch ingesteld zijn moeten in collectieven/cooperatieven kunnen werken enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Pas ik toevallig niet binnen uw patroontje van neo-liberaal denken? Wel vriend, spijtig, ...want zo zit ik nu éénmaal niet in elkaar en ga dat dus niet faken.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Gelukkig zijn sommige ondernemers met werkezels maar parttime gek...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Pfft Cheapie, ik ga op deze persoonlijke aanval zelfs niet meer reageren, het ga je goed...
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Iemand wordt gek verklaard als hij als ex-arme toch nog een eigen zaak kan opstarten... werkgelegenheid creëert voor een andere arme... IK WIN, ZIJ WINT, DE OVERHEID WINT..... Een deel van je belastinggeld gaat naar de sociale economie IK BETAAL, ZIJ WORDEN ONDERBETAALD, DE OVERHEID BETAALT DE FACTUUR... En maar pleiten voor meer sociale economie! Sukkels!
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 16 mei 2006 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Napoleon schreef:
Mensen zoals ik die zich te goed voelen om te werken voor de rijkdom van een ander moeten dus ook zelfstandig kunnen ondernemen ----------------------------------------------- Dat mag zeker. En welke zaak zou u willen oprichten? |
![]() |
![]() |