Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Bekijk resultaten enquête: Gaat u ?
Ja 5 6,25%
Nee 75 93,75%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 26 mei 2006, 18:20   #161
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Of hoe men zichzelf steeds in een slachtofferrol blijft wentelen...
Hoezo? slachtofferrol? De ene mijnheer heeft me net weer een reprimande gegeven! Och ja! nu ben ik wéér slachtoffer omdat ik niet wou komen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:21   #162
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoezo? slachtofferrol? De ene mijnheer heeft me net weer een reprimande gegeven! Och ja! nu ben ik wéér slachtoffer omdat ik niet wou komen!
Zeg dan gewoon dat u niet wilde komen omdat u van mening bent dat er veel te veel heisa rond gemaakt werd.

Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.

Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 18:23.
Kim is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:22   #163
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
racisme?
Een geluk dat dit woord bestaat of de vreemdeling zou geen excuus hebben voor zijn wangedrag!!!
Absoluut, ze mogen Hitler en consoorten dankbaar zijn dat die zo over de schreef ging. Sindsdien is alles wat erop zou wijzen dat er wel degelijk cultuurverschillen tussen groepen mensen bestaan een taboe.
slobodan is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:23   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ik zag hiernet de mama van die Marokkaan van haar tak maken.
Tjonge toch, je moet maar het lef hebben om zo'n bek op te zetten terwijl het onderzoek nog loopt, en dan nog in typisch provocerende moslimtenue. Hoofddoek = opgestoken vingertje naar het Westen
Hoofddoek = uiting van extreme integratie-onwil.
Zou Filip De Winter in feite in dit duidelijke geval van smaad geen klacht wegens racisme kunnen neerleggen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:23   #165
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou Filip De Winter in feite in dit duidelijke geval van smaad geen klacht wegens racisme kunnen neerleggen?
Dat zou ik alvast doen.
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:25   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg dan gewoon dat u niet wilde komen omdat u van mening bent dat er veel te veel heisa rond gemaakt werd.

Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.
Niet enkel de mandatarissen mochten niet komen hoor.

Mevrouw Bouazza die een kristallen bol heeft en ondertussen weet dat Filip de Winter haar zoon eerst heeft uitgekleed en dan in de Schelde heeft gegooid, heeft klaar en duidelijk gezegd dat VB stemmers niet welkom waren in HAAR GEMEENSCHAP!

't Is maar dat ge weet wie in Antwerpen de lakens uitdeelt he meiske!

En wie ben ik dat ik een marokkaanse mevrouw zou durven tegenspreken? Ik ben gene racist zulle.

circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:26   #167
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Wat dan?
hou het mss eens on topic. ik vraag jouw asl toch ook niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:27   #168
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Heb je net voordien de neef (echtgenoot?) van die gewonde Turkse mevrouw gezien?
Die man is een hardwerkende zelfstandige, in zijn vrije tijd filmregisseur.
Heeft nooit onze sociale zekerheid geplunderd en is ook geen practiserend Moslim. Uiteraard zijn daar geen problemen mee.
slobodan is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:27   #169
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
18.000 mensen op een werkdag tijdens hevige neerslag.
10 a15.000 mensen volgens de politie.

waarvan het merendeel de vakbonden, de schoolkinderen, de multikullobby's, de organisatie en de vreemdelingen.
PAJOT is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:28   #170
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Voor de tienduizendste keer : kiezer van het VB waren niet welkom. Dat zijn de woorden van de organisator.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:30   #171
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard

Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ...

Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan.
Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen.
Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waar
polksalad is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:30   #172
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
hou het mss eens on topic. ik vraag jouw asl toch ook niet?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat asl betekent...
Ik heb wel naar de link naar het VVS gekeken en vroeg me af of er nog wel een cent voor autochtone studenten zal overblijven als F vd B handenvol geld wil spenderen aan het alfabetiseren van onze Islamieten.
slobodan is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:30   #173
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Die man is een hardwerkende zelfstandige, in zijn vrije tijd filmregisseur.
Heeft nooit onze sociale zekerheid geplunderd en is ook geen practiserend Moslim. Uiteraard zijn daar geen problemen mee.
Misschien dat hij (en eventueel zijn kinderen) nèt daarom dus ook problemen hebben om veilig met de Metro te kunnen rijden?
Bij mijn weten is HVT niet tot in de metro geraakt. En bij mijn weten hebben HOPEN mensen problemen om veilig met de Metro te kunnen rijden!

Allemaal de schuld van het VB.

circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:33   #174
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
de schoolkinderen,
Die worden idd misbruikt voor zoiets door de multikul-fanaten.
slobodan is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:33   #175
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ...

Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan.
Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen.
Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waar
welkom op dit forum, polksalad. Zeg, vertel ook aan uw kameraden op Stormfront dat ze hier welkom zijn !

We kunnen hier best wat rechtse oppositie gebruiken op dit linkse forum.
PAJOT is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:36   #176
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Joepie eindelijk nog eens een criminele marokaan, je zou bijna denken dat ze niet bestaan.

Blijkbaar hebt ge maar één oog open en sluit je je andere oog voor de criminele gedrag van uw politieke familie.

Onze ogen zijn geopend we weten nu dat crimineel gedraag zich niet enkel beperkt tot marokanen. Criminaliteit vind je dus terug in alle lagen van de bevolking en bij elke nationaliteit.
Bazilfunk is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:37   #177
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welkom op dit forum, polksalad. Zeg, vertel ook aan uw kameraden op Stormfront dat ze hier welkom zijn !

Oud 26 mei 2006, 18:38   #178
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard gastvrijheid

Telkens het zelfde!!

Ergernis: je rijdt op drukke steenweg, met een rijvak voor elke richting. Plots staat er een onverklaarbare file. Zeven auto's voor je zie je twee Marokkanen met het raam open een babbeltje slaan.

Ergernis: zelfde steenweg, een paar dagen later. Je rijdt aan de toegelaten maximumtraagheid op de bewuste hoofdweg. Een auto nadert vanuit een zijstraat, jij rijdt gezapig verder, je hebt immers voorrang. De auto gooit zich met gevaar voor eigen koetswerk op de weg, je stampt op je rempedaal, het ABS klopt alarmerend. De adrenaline ook. Je flitst met de lichten. De bestuurder van de andere auto steekt zijn middelvinger in de lucht en stopt. Zet zich in achteruit. Wanneer hij uiteindelijk doorrijdt, en je staat aan de volgende verkeerslichten, kijkt de Marokkaanse bestuurder je vuil aan: stap uit die auto, ik maak je kapot.

Ergernis: je wandelt door de wijk waar je bent opgegroeid. Een dertigtal Marokkanen met sjaals tot onder de ogen en kappen van trainingspakken over het hoofd checken of je OK bent. Zij beslissen of je doormag. Wanneer zij uiteindelijk plaats maken, loopt er nog gauw eentje voor je voeten. Een schuine blik laat je maar beter. Opzij gaan doe je best niet.

Ja, hoor ik u nu denken, dat overdrijft die Frédéric natuurlijk weer. Hij ziet dat natuurlijk allemaal heel selectief. Dat doen autochtonen toch ook de hele tijd?

Wel, het spijt mij. Dat zie ik dus niet. In de bovenstaande voorbeelden ben ik dan nog heel voorzichtig, het zijn voorvalletjes die ik in Mechelen bijna wekelijks meemaak. Het zijn bewust geen zware incidenten. Ik zou u eerstehands kunnen verhalen over een sigarettenwinkeltje vlak in de buurt dat drie keer is overvallen door Marokkanen. Over een roofmoord in de buurt. Over vuurwapenbezit. Ik probeer die nog te zien als uitzonderingen.

En hetgeen mij minstens zoveel ergert als die attitude, is dat je in de zogenaamd progressieve kringen niet hardop mag zeggen dat er een probleem is zonder verdacht te worden van fascistische sympathieën. Zeggen dat er iets scheelt met de houding van de meeste Marokkaanse jongeren in Mechelen, staat gelijk met je outen als Vlaams Blokker. Ik ken waarschijnlijk meer Marokkanen dan de meesten van die progressieven. Een Marokkaanse vrouw vanuit de ouderlijke buurt noemt mij haar zoon.

Deze zoon zegt hier en nu: er is een probleem in Mechelen. Al jaren. En het wordt erger. Wie dat niet ziet, heeft progressieve oogkleppen op.
polksalad is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:38   #179
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik dacht dat uwe fuhrer nog uitdrukkelijk gezegd had op het partijcongres dat ze niet meer welkom waren. Maar blijkbaar kunnen we op politics.be de echte gang van zaken volgen.
Bazilfunk is offline  
Oud 26 mei 2006, 18:38   #180
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Misschien dat hij (en eventueel zijn kinderen) nèt daarom dus ook problemen hebben om veilig met de Metro te kunnen rijden?
Uiteraard. Als de allochtonen en hun blanke vrienden beginnen te huilen over RACISME slaan ze totaal de bal mis, zelfs de meest rabiate Vlaams Blokker zal een Turk of Marokkaan die inziet dat achterlijk gedoe van Mohammed-dit-en-Allah-dat echt niet meer kan met Antwerpse gastvrijheid ontvangen in zijn stad.
slobodan is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be