![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Intussen vindt de meerderheid wél dat de politiek de juiste keuze maakte door te splitsen. ![]() ![]() ![]() Ik vind het echter ook beter zoals het in Montenegro is gegaan. Maar...een referendum in dit corrupte koningdom durft zelfs Di Rupo niet aan. Nochtans is dat een republikein in hart en nieren...Behalve in Belgique. Waarom zou dat zo zijn, denk je?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 juni 2006 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij stammen trouwens van Nederland af.
![]() |
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
DJK ZRT fefgenp D,^zD België Barst Laatst gewijzigd door Metternich : 16 juni 2006 om 17:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BuB en andere Belgicisten hebben min of meer wat ze wensen: de bestaande staat België. Hier en daar mag er nog wat geschaafd worden op democratisch vlak. Een en ander mag opnieuw unitair gemaakt worden (cfr. geluidsnormen v/d verschillende gewesten) Maar grosso modo zijn wij Belgicisten tevreden met een status-quo. Wie in die toestand verandering wil brengen (secessies plegen, confederale staten oprichten of andere afzeik) die moet met argumenten op de proppen komen, die moet proberen een democratische meerderheid warm te maken voor hun snode plannen. Gelieve dus de bewijslast niet om te keren. Leg er u bij neer dat de meerderheid van de Belgen van die boer geen eieren lust.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgicisme kan blijkbaar alleen maar teren op onwetendheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De histerische reacties van een aantal politiekers van de 'top' van de sleurpartijen op de walgelijke moorden in Antwepen van 11 mei 2006, waren een ultieme, doch allicht vruchteloze wanhoopspoging van de lijdende, 'leidinggevende' sleurpartijenpolitiekers om te proberen het cordon sanitaire in stand te houden. Laatst gewijzigd door Cynicus : 17 juni 2006 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Inderdaad...totaal onnodig, futiel en tijdverlies wegens het verpletterende tegenargument dat steeds dieper binnendringt is het wezen van elke Vlaming namelijk: de realiteit.
Een realiteit die zelf met de meest moderne high tech middelen, propaganda, doofpotoperaties, mantrische leugens, dogma's, CGKR, VRT, mediacordons, massa-culpabilisering, cliëntelisme, koekendozenroyalisme enz niet langer en steeds moeilijker kan worden gedepercipieerd (kijk! een nieuw woord zelf uitgevonden...zou me zo kunnen aanbieden als woordvoeder van Guy de leugenaar).
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai Fieseler! Jij kunt het veel te goed gezegd krijgen om slechts woordvoerder te worden voor een lulhannes als Guy het liegebeest! Maar vergeet vooral niet te soliciteren bij de eerste minister-president van het onafhankelijke Vlaanderen, hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Bij de weg: Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Het is bovendien tegelijk warm en koud blazen door die belgicistjes... Zie boven...
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=3]"België wordt unitair, ge voelt dat toch?"[/SIZE]
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U kan ten allen tijde een tegemoetkoming in uw huisbrandstof kosten aanvragen bij de gemeentelijke overheid. Vindt U dit ook zo'n dot van een initiatief ? Loopt U even aan bij uw plaatselijke "Sociaal Huis" en informeer even. Afsluitend, meen ik toch te weten, dat Belgische vlaggen gevoelig duurder uitvallen dan de meeste combustibels. Ik zou U dan ook aanraden te overwegen om over te schakelen op een goedkoper alternatief. Zo kan U bijvoorbeeld leeuwenvlaggen, nu nutteloos geworden (maar nog steeds licht ontvlambare) folders van wat eens het vlaams blok was, verstreken 70-punten programma boekskes, etc kan U wellicht kosteloos bekomen bij uw dichtsbijzijnde vb Kommandatur. Loop even aan en informeer U!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 juni 2006 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde heer van den Berghe, Mag ik afleiden uit uw berichtje dat het ware Flamingantisme niet op onwetendheid berust, maar op de kennis opgedaan bij het avondlang spelen van Trivial Pursuit? Hereniging met Engeland nu!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |