![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga liever naar Israël dan de Palestijnse gebieden, daar ben ik tien keer veiliger en is het leven 100 maal makkelijker.
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de bijbel niet eens in acht wenst te nemen dan zie ik niet in waarom jij zo'n referentie in discussies zou moeten zijn. Blaas dus een beetje minder hoog van de toren, als je wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik ook. Tijdens mijn vele besprekingen in Vlaanderen merk ik in ieder geval veel meer steun voor Israel, al was het maar omdat God dit zo heeft gewild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Elk argument dat jij ooit nog wil aanvoeren tegen mij, zal ik weglachen als religieus fanatisme.
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 23 juni 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Israel is de bezetter, terwijl de palestijnen met stenen gooien en zo wanhopig zijn dat ze zich opblazen gebruikt israel raketten. Dan als Palestina democratisch Hamas verkiest wordt de geldkraan dichtgedraaid door dezelfde staten die voor vrijheid en democratie vechten. Vergeeft u het mij als ik hiermee lach ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Morele waarden van de bijbel: Exodus 21:7 en Exodus 35:2 Of Leviticus 18:19 en Leviticus 18:22: Mannen mogen niet bij menstruerende vrouwen in de buurt komen, dat is onrein en mannen mogen geen geslachtsgemeenschap hebben met andere mannen. Zo'n morele waarden horen niet thuis in een liberale democratie.
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() De mensen die juichten toen Yassin uit z'n rolstoel geblazen werd, die mensen die collectief klaarkomen wanneer de IDF 'terroristen' liquideert en per ongeluk ook nog wat burgers mee de dood injaagt, diezelfde mensen hebben het over 'christelijke waarden'
![]() Als ze een moslim over vrede horen spreken komt er van hun kant alleen maar ongeloof, terwijl ze zelf zoveel meer bloed aan hun handen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Israel trekt zich enkel op bepaalde plaatsen terug, niet allemaal. De palestijnse regering heeft onlangs laten weten dat Israel, onrechtstreeks, wordt herkend. Wat is het antwoord van Israël hierop? Raketten afschieten op toeristische stranden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou U een overeenkomst kunnen bereiken met iemand die gezworen heeft U te vermoorden? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 juni 2006 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En hou op met iedereen ,die kritische evaluaties maakt over de gang van zaken in Israël, wannabe neonazi's te noemen. Hou op met die loze beschuldigingen. Ik heb respect alle de joodse cultuur. Je bent gewoon zo verstokt zeker van jouw waarheid dat je de realiteit niet meer ziet. Wij zijn niet anti-semitisch omdat we tegen het bezettingsbeleid van Israël zijn. We zijn evenmin voorstanders van radicale islamistische organisaties. Wij zijn voor de Vrede. Maar die Vrede zal er pas komen als Israël stopt met zijn arrogantie. En ik weet één ding: mensen zoals U willen géén vrede in Israël, want vrede betekent van beide zijden toegevingen en daarvoor zijn mensen zoals U doof.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 23 juni 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben de Palestijnen buiten Abbas(waar ik veel respect voor heb) al horen praten over vrede?? De Hamas-boys verkiezen liever het geknal van de Semtex en de ratelende AK47's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Duidelijk
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Ach, op het einde maakt het toch niet veel uit. De Israëli's kunnen nog zo geavanceerd zijn als ze willen, de demografie speelt in hun nadeel, denk ik. En wij in Europa hebben met dat conflict trouwens niets te maken. Israel ligt niet in Europa, en moet behandeld worden als elke andere gewelddadige/theocratische staat. |
|
![]() |
![]() |